Autor |
Wiadomość |
wit007
|
Napisane: 2.02.2009, 14:21 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Fiatu nie bardzo sie podoba, ze pan B postanowil sobie dorobic sprzedaza Mazdy I pewnie Ferrari za szybko tam nie bedzie...
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
piterson
|
Napisane: 2.02.2009, 20:24 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1589 Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 078
|
Co padło? Już wiadomo?
_________________
Piotrek 944 '86 3.0 wydmucha 996.2 C4 cabrio '02 997 TT '06 Cayenne Diesel S '14 Macan GTS '16
ex: 944 S2 '89
|
|
Góra |
|
jurek968
|
Napisane: 2.02.2009, 20:34 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1327 Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
|
piterson napisał(a): Co padło? Już wiadomo?
W turbo może wszystko
Generalnie takie uroki ,wszystko ma swoje plusy i minusy.
_________________
968 - out 912 996 - out
|
|
Góra |
|
tona
|
Napisane: 2.02.2009, 21:04 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1306 Lokalizacja: koloniec
Nr klubowicza: 060
|
Trzymaj sie imienniku- jak odpali to wszysko zrekompensuje..
_________________
było 924'82-było na I Zlocie 944S2'90 944TurboS'89 944 TURBO'S '88 prawie cup. jest Białe968TS'94
|
|
Góra |
|
Tomek Sławiński
|
Napisane: 5.02.2009, 22:56 |
|
Dołączył: 24.01.2009 Posty: 28
|
Jeszcze nie wiemy co padło. Generalnie silnik stracił zapłon podczas przyśpieszania na 3 biegu, ok 4k rpm. (w zasadzie przyśpieszanie w jego przypadku należy nazywać katapultacją) Dotoczyłem się rozpędem do miejsca gdzie wypatrzyło mnie czujne oko społeczności klubowej. Nawet gdy stanąłem i okazało się, że nie mogę już odpalić, miałem uśmiech od ucha do ucha. Było sucho więc sami rozumiecie... trudno było się powstrzymać. Na mokrym nie jest tak różowo, o czym przekonałem się gdy jadąc na czwartym biegu załączyła się turbina i pomimo tego, że jechałem prosto tył zaczął wyprzedzać przód:) W sobotni wieczór popędziłem maszynę po śniegu (na kilka godzin pojawił się warunek) co dało mi nieco poglądu na jak jest wyważona, jak się ustawia etc. Auto jest bardzo intuicyjne, stawia się pięknie z gazu i ujęcia i daje się doskonale kontrolować. Mankamentem jest zbyt mocno hamujący tył (nie ma absu), który na śniegu ustawia auto bokiem. Mam już przygotowany ręczny regulator siły hamowania więc wszystko będzie ok.
Co do samej usterki - nie podejrzewam aby miała mechaniczny charakter. Kontroler power perfect wyświetlił jakieś nietypowe kontrolki więc coś mu się nie podoba. Kod potrafi zapewne zinterpretować tylko Gert, a jego akurat nie ma w kraju. Jutro zaczynamy się bawić w diagnostykę. Dam znać.
Pozdrawiam,
Tomek
PS Trzeba było widzieć jaką miałem minę gdy wciągaliśmy 944 na lawetę pod salonem Alfy Romeo:)) Taki wstyd, taki wstyd:)
|
|
Góra |
|
Tomek Sławiński
|
Napisane: 12.02.2009, 17:43 |
|
Dołączył: 24.01.2009 Posty: 28
|
Padla pompa. Dziwne bo nie miała więcej niż 2 lata (wysokoydajny Bosch) Nowa jest już zamontowana. Dochodzimy powoli do łądu, ale nauwa się kilka pytań, które rozwinę w dziale przedniosilnikowym.
Pozdrowienia,
Tomek
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|