Autor |
Wiadomość |
evan
|
Napisane: 21.04.2020, 13:18 |
|
Dołączył: 25.09.2014 Posty: 503
|
Było takie niebezpieczeństwo. Jest do kupienia sam kielich więc wanny nie trzeba jakby co wymieniać. Udało się bez żadnych prac blacharskich Auto zrobione, odpalone , jeździ i to jak  Wielkie dzięki dla Auto- Duszy - świetna robota.
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
Foinix
|
Napisane: 21.04.2020, 13:30 |
|
Dołączył: 2.04.2020 Posty: 29
|
evan napisał(a): Planuje wrzucić zderzak z przodu z GTS-a to jeszcze kierownice od GTS tam są normalne łopatki, bo te to wyglądają jak w startym tiptroniku
|
|
Góra |
|
evan
|
Napisane: 21.04.2020, 13:59 |
|
Dołączył: 25.09.2014 Posty: 503
|
Foinix napisał(a): evan napisał(a): Planuje wrzucić zderzak z przodu z GTS-a to jeszcze kierownice od GTS tam są normalne łopatki, bo te to wyglądają jak w startym tiptroniku Już mnie właśnie namawiali u Rafała na tą kierę Ale powoli małymi kroczkami 
|
|
Góra |
|
Foinix
|
Napisane: 21.04.2020, 16:11 |
|
Dołączył: 2.04.2020 Posty: 29
|
obsługa tych łopatek też jest dużo lepsza...
Swoją drogą zastanawia mnie też rozwiązanie dźwigni zmiany biegów w skrzyniach PDK.
No bo jak ktoś lubi to może używać dźwigni jak w klasycznych skrzyniach sekwencyjnych w samochodach rajdowych i wyścigowych...
Ale... Dlaczego większość samochodów Porsche +/- jest tak że wbijam się biegi "+" do przodu a zrzuca "-" do tyłu ? Jest to zupełnie nielogiczne... Na dohamowaniach naturalnym sposobem jest redukcja "-" w przód.
Marka wywodząca się od początku z motorsportu a tu taki "fuck-up"
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 21.04.2020, 16:45 |
|
Członek Zarządu PCP |
 |
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9171 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Dlatego przy liftingu w 991 zmieniono kierunek zmiany biegów. Wcześniej utrzymywali, że jest taki, bo klienci są przyzwyczajeni. Ja nie zmieniam na łopatki bo cenię sobie wielofunkcyjną kierownicę, a biegów i tak nie zmieniam ręcznie. Tryb Sport Plus sobie z tym doskonale radzi
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
Foinix
|
Napisane: 21.04.2020, 17:05 |
|
Dołączył: 2.04.2020 Posty: 29
|
wit007 napisał(a): Wcześniej utrzymywali, że jest taki, bo klienci są przyzwyczajeni po prostu spieprzyli to na samym poczatku, bo tiptronic też miał źle +/-
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 21.04.2020, 17:29 |
|
Członek Zarządu PCP |
 |
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9171 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Oczywiście. Ale na kogoś trzeba było zwalić winę 
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
evan
|
Napisane: 22.04.2020, 8:47 |
|
Dołączył: 25.09.2014 Posty: 503
|
Z tego co kojarzę to BMW ma to "normalnie" zrobione w skrzyniach automatycznych. Bo wbijanie wyższego biegu do przodu jest faktycznie mało logiczne.. 
|
|
Góra |
|
Foinix
|
Napisane: 23.04.2020, 23:39 |
|
Dołączył: 2.04.2020 Posty: 29
|
BMW gdzieś do 2004-2006 roku miało źle w automatach... Później juz jest ok, mowa tu o zwykłych automatach.
Natomiast wszystkie skrzynie sekwencyjne SMG oraz nowsze DKG od zawsze miały dobrze ustawiony -/+
|
|
Góra |
|
evan
|
Napisane: 18.08.2020, 12:25 |
|
Dołączył: 25.09.2014 Posty: 503
|
Długo nie wytrzymałem z kierą Teraz to jest szybka zmiana biegów..... seryjna kiera to jakaś porażka 
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
Arekk
|
Napisane: 18.08.2020, 14:06 |
|
Dołączył: 11.07.2011 Posty: 1541
|
Też szukam takiej kiery tyle że bez łopatek.
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 18.08.2020, 14:58 |
|
Członek Zarządu PCP |
 |
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9171 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Dlatego nie zmieniam biegów przy kierownicy. Sport+ załatwia sprawę sam
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
evan
|
Napisane: 4.05.2022, 12:35 |
|
Dołączył: 25.09.2014 Posty: 503
|
Po raz czwarty się witałem to i po raz czwarty się pożegnam . 991 sprzedana.... poszła do Niemiec. Z marką się oczywiście nie rozstaje 
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|