|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 12 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
jacknick
|
Napisane: 6.07.2022, 23:01 |
|
Dołączył: 6.07.2022 Posty: 3
|
Cześć,
planuje zakup Porsche 911 Carrera 4 GTS Coupe (992) model 2022 z PDK.
Czy może jest tutaj ktoś, kto poratuje mie informacją jaki prześwit ma owy model (z PDK)? Szukałem na stronie porsche PL/EN (brak), na forach (brak), na różnych stronach PL/zagranicznych (autocentrum, carsguide, carexpert, info, że 0mm). Obstawiam, że prześwit obecnego modelu 4 GTS różni się od poprzednika. Autko chce używać na co dzień więc informacja niezbędna, aby ocenić m.in. "parkowanie na krawężnikach".
Salon porsche również nie ma takie informacji.
Dzięki za info. Pozdr
|
|
Góra |
|
JMK01
|
Napisane: 7.07.2022, 1:05 |
|
Dołączył: 10.11.2017 Posty: 264
Nr klubowicza: 692
|
Witam, Jak chcesz parkować na krawężnikach to proponuję Cayenne. Na marginesie, jak GTS wjechał na pastwisko podczas Iława Porsche Touring, to w mieście też da radę Trzeba przełamywać ograniczenia, żeby poznać granice. Pozdrawiam JMK01
_________________
718 Spyder '22 991 Carrera S MRE '14 987 Boxster S '05 Macan kosiarka '18
|
|
Góra |
|
Seb
|
Napisane: 7.07.2022, 8:25 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 22.01.2020 Posty: 825
Nr klubowicza: 667
|
JMK01 napisał(a): Witam, Jak chcesz parkować na krawężnikach to proponuję Cayenne. Na marginesie, jak GTS wjechał na pastwisko podczas Iława Porsche Touring, to w mieście też da radę Trzeba przełamywać ograniczenia, żeby poznać granice. Pozdrawiam JMK01 +1 Dokładnie tak
_________________
Panamera ST GTS "Żaba", 718 Cayman GTS 4.0, 911 964 Carrera był: 718 Boxster
|
|
Góra |
|
pawelmontana
|
Napisane: 7.07.2022, 9:25 |
|
Dołączył: 6.04.2008 Posty: 316 Lokalizacja: W-wa
Nr klubowicza: 114
|
Ja bym nie szarżował. Używam 11-ek od 20 lat na codzień i w 99% skutecznie unikam parkowania na krawężnikach. Druga sprawa to długi "dziób" - też trzeba relatywnie daleko stawać w zatoczkach. Co do wysokości krawężników to pewnie jest jakaś unijna norma i Porsche ją zna. Jakby co to zamów auto z opcją lift.
_________________
Klubowicz nr 114
|
|
Góra |
|
Krzysiek (Poznań)
|
Napisane: 7.07.2022, 11:24 |
|
Dołączył: 26.11.2021 Posty: 76
Nr klubowicza: 785
|
Mam nowego GTS. Zmierze prześwit wieczorem, bo auto jest na serwisie, ale: 1. Bez liftu już oderwałem klamerkę wewn. plastikowego spojlera - nic groźnego, sam przybilem z piweotem, ale te ekstremalnie wyskokie garby moga być czasami problemem 2. Jezeli bedziesz jezdzil po miescie proponuje lift - wtedy jest super OK 3. Do glebokiego garażu podziemnego moim zdaniem nie wjedziesz - ale mowie “glebokiego” 4. GTS w standardzie jest o 10 mm nizej niz normalny. Mozesz z tego zrezygnowac, tylko po co? 5. Ogolnie - poza naprawde glebokimi garazami reszta jest OK, z liftem, a pewnie i w 90% bez liftu tez Pozdrawiam
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
|
|
Góra |
|
Krzysiek (Poznań)
|
Napisane: 7.07.2022, 11:29 |
|
Dołączył: 26.11.2021 Posty: 76
Nr klubowicza: 785
|
Sorry i dopiero zauważyłem te “krawezniki” w pytaniu. Hm, 911? Jezeli bym potrzebowal adrenaliny moze, ale wolę wyscigi rowerowe
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
|
|
Góra |
|
jacknick
|
Napisane: 7.07.2022, 11:51 |
|
Dołączył: 6.07.2022 Posty: 3
|
Tak, auto z unoszeniem przedniej osi planuje.
Dzięki "Krzysiek (Poznań)" za informacje. Odnośnie prześwitu - jak się uda zmierzyć będę wdzięczny.
Doszukałem się informacji, że nowe 911 4s ma 10,9 cm, a GTS o 1 cm mniej (czyli 9,9 cm). Obstawiam, że wersje GTS oraz 4 GTS prześwit mają taki sam?
Pozdrawiam
|
|
Góra |
|
Krzysiek (Poznań)
|
Napisane: 7.07.2022, 11:59 |
|
Dołączył: 26.11.2021 Posty: 76
Nr klubowicza: 785
|
O dokładnie jest tak jak piszesz (te wymiary), mam 4, ale 2 jest tak samo. Moim zdaniem bierz, nie myśl, ten obniżony plus lift, a krawężniki omijaj. Jeżeli chciałbys sprawdzić na żywo, zapraszam - Poznań. Pozdrawiam
|
|
Góra |
|
wyszuy
|
Napisane: 7.07.2022, 16:30 |
|
Dołączył: 15.03.2021 Posty: 106
|
ja wziąłem zwykłe zawieszenie pasm i lift do gtsa bo planuję użytkować auto na co dzień
|
|
Góra |
|
mgrab
|
Napisane: 7.07.2022, 17:25 |
|
Dołączył: 28.12.2011 Posty: 769
|
Krzysiek (Poznań) napisał(a): O dokładnie jest tak jak piszesz (te wymiary), mam 4, ale 2 jest tak samo. Moim zdaniem bierz, nie myśl, ten obniżony plus lift, a krawężniki omijaj. Jeżeli chciałbys sprawdzić na żywo, zapraszam - Poznań. Pozdrawiam Krzysiek mam prosbe-czy moglbys w chwili wolnej zmierzyc jaka jest wysokosc od opony do krawedzi blotnika przod i tyl w Twoim GTS? Chcialbym porownac z moja wersja bazowa gdzie jesy odpowiednio 4 i 3,2 cm (przod i tyl)
|
|
Góra |
|
Krzysiek (Poznań)
|
Napisane: 7.07.2022, 22:07 |
|
Dołączył: 26.11.2021 Posty: 76
Nr klubowicza: 785
|
Jasne, to po kolei: 1. Przód auta, Dolna krawędź plastkowego spojlera - ziemia, mam 13,5 cm - hm, dużo, ale tak jest 2. Przedni błotnik - opona, jest 3,0 cm - na oko, ale mysle, że dobrze zmierzyłem, najwyższy punkt profilu opony 3. To samo co w pkt. 2 dla tyłu - 2,5 cm Pozdrawiam
|
|
Góra |
|
mgrab
|
Napisane: 8.07.2022, 7:19 |
|
Dołączył: 28.12.2011 Posty: 769
|
Dziekuje. Jezeli chodzi o przedni zderzak to jest bardzo podobnie u mnie. Tez ok 13,5
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 12 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|