Cieszę się, że mój post wzbudził fajną dyskusję i co najważniejsze z dobrymi (dla mnie
) wnioskami. Bo ja też nie potrzebuję więcej niż te 3,5s do 100. Ale nie zamierzam szukać 996 z takimi osiągami, ani tym bardziej modyfikować 996 do takich osiągów.
Ja też uważam, że dźwięk to potęga. Dlatego np większe wrażenie zrobiła na mnie totalnie bezsensowne G63AMG niż mój tego tygodniowy samochód testowy - Panamera 4S E-Hybrid, która przy otwartym wydechu owszem brzmi ładnie, ale nie ma w sobie tej brutalności i szaleństwa z Gelendy, albo swojego mocniejszego brata Panamery TurboS. Jak uda sie kupić 996 to jedynym modem będzie co najwyżej wydech
Dzięki za Wasze przemyślenia. Są one dla mnie o tyle fajne, że właśnie też tak uważam, że - powiedzmy - minimalnie powyżej średniej rodzinny "dupowóz" ma dziś bardzo dobre osiągi, osiągi z poziomu właśnie auta bardzo sportowego z przed 2 dekad. Ale nigdy tym autem sportowym nie będzie, co utwierdza mnie w przekonaniu, że chcę stare auto sportowe
i nawet jak mnie spod świateł A35AMG czy inne Mini JCW, albo co gorsza VW T-ROC R wyprzedzi to i tak on będzie się cały dzień jarał, że wyprzedził 911, ale to ja będę tą 911 miał w garażu