Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 12.11.2020, 8:45 

Dołączył: 5.02.2018
Posty: 93
Jest mozliwosc ustawienia interwalu oleju i przegladu z manetki z poziomu auta czy trzeba przez piwis dotyczy 718


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 12.11.2020, 10:44 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5185
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Przez PIWIS. Choć w 718 jeszcze nie zmieniałem, ale pewnie da się tak
jak w innych modelach.




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 12.11.2020, 16:26 

Dołączył: 5.12.2019
Posty: 387
Qbak napisał(a):
Przez PIWIS. Choć w 718 jeszcze nie zmieniałem, ale pewnie da się tak
jak w innych modelach.

pytanie do kolei Qbak : czy w 997 CS manual jest możliwość zaprogramować wcześniejsze odcięcie niż fabryczne ? Np 6800 ob/min


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 12.11.2020, 17:59 

Dołączył: 1.01.2015
Posty: 1032
fx45 napisał(a):
pytanie do kolei Qbak : czy w 997 CS manual jest możliwość zaprogramować wcześniejsze odcięcie niż fabryczne ? Np 6800 ob/min


Z ciekawości zapytam - jaki cel takiego moda?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 12.11.2020, 18:09 

Dołączył: 11.07.2011
Posty: 1541
Też uważam że w serii granice są bezpiecznie ustawione.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 12.11.2020, 20:56 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5185
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
fx45, oczywiście że się da. Tak samo jak podniesienie tej "poprzeczki".
Tylko tutaj już nie przez oprogramowanie serwisowe a zmiany w kodzie
sterownika dme. Najprościej będzie podjechać do firmy która zajmuje
się podnoszeniem mocy.

Też mnie ciekawi cel tej modyfikacji :)




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 12.11.2020, 21:49 

Dołączył: 5.12.2019
Posty: 387
Bo małżonka się zainteresowała 911, a ona całe życie automatem i depnąć lubi. Tak trochę przezornie chciałem :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 12.11.2020, 22:03 

Dołączył: 4.08.2014
Posty: 1548
Jeśli się boisz o silnik to nie ma sensu. Ograniczenie fabryczne jest bardzo bezpieczne - wystarczy spojrzeć na zakresy przekroczeń dla danego modelu. Przekroczenia jeśli są to ich powodem sa w 99% zbyt niskie redukcje a tu ograniczenie czy fabryczne czy niższe nie pomoże.

Chyba, że chcesz spowolnić małżonkę:) Ale wtedy to trzeba by pewnie zejść pewnie do 4000 RPM.

Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 12.11.2020, 22:45 

Dołączył: 5.12.2019
Posty: 387
W sumie i racja.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 12.11.2020, 23:22 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
W automacie przekroczenia zdarzają się bez porównania rzadziej niż w manualu. Więc luz.




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum