Widzę, każdy chwali co ma
. Ja z 4 jechałem krótki kawałek, moje auta miały 2, jeśli chodzi o 911 i też uważam, że fajniej jeżdzi się 2. Co do jednego zgoda, na torze jak są słabe warunki prościej jest z 4, na drodze zimą, czy ja wiem, moje miały TC (kontrolę trakcji) i ona naprawdę działa świetnie, odbiera mocy, ale w takich warunkach to chyba dobrze. Jak ktoś chwilę pojeżdzi 2 to nie potrzebuje obciążenia z przodu, wystarczy dociążać hamowaniem w odpowiednim momencie.
Co do mas to różnica to dokładnie 55kg przy 996.1 , 60kg przy 996.2 , cabrio dodatkowe 80kg, tiptronik dodatkowe 65 kg.
I tak 996.1 coupe 2 manual to 1320 kg a 996.2 cabrio 4 tiptronik to już 1540kg, to już różnica 220kg. Najcięższa jest 4S cabrio tiptronic 1620kg, nie piszę o Turbo, tylko o wolnossących. Czyli mamy 300kg, a różnica mocy tylko 20KM, różnica przyspieszenia do 100- 0,7s, do 160- 1,9s, Ale i tak nie zmienia to faktu, że najbardziej podoba mi się właśnie 4S cabrio.
To ja bym chciał jeszcze zapytać...
Czy 996 C4 i C4S ważą tyle samo ? Przy tym samy wyposażeniu oczywiście...