Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.07.2012, 23:52 

Dołączył: 7.11.2011
Posty: 157
Bluebird napisał(a):
Garnx napisał(a):
Witaj! silniki 3,4 miały wady wieku dziecięcego w zwiazku z tym, że były to pierwsze chłodzone cieczą konstrukcje Porsche.


Ciekawa teoria. A czym było chłodzone np. 928?


Wiedziałem, że ktoś się czepnie niedopowiedzenia :)
Oczywiście chodziło mi, jak to słusznie zauważył Alex, o silnik typu boxer.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 17.07.2012, 8:40 

Dołączył: 19.10.2007
Posty: 406
Alex_ua ja osobiście miałem przez trzy lata 996 (3,4l) a przez ostatni rok upalałem dodatkowo ze strzałem z nitro plus 120KM Silnik to wszystko znosił :lol: Co do silnika (3,6l) to róznica jest tylko w grubości łańcuszków rozrządu po za tym silnik pod względem materiałów jest taki sam. Ale osobiście radziłbym Ci 3,6l. mocowo lepiej i wiadomo po lifcie. pozdr. :wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum