Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: klocki cayenne
PostNapisane: 22.04.2014, 0:05 

Dołączył: 23.11.2013
Posty: 20
Witam po raz kolejny Panowie
Zaświeciły mi się klocki w Cayenne s 2004r. 4,5 v8
Co polecacie ? Nie potrzebuje jakiś wyczynowych klocków..
"tanio i dobrze" to główne cechy które mnie wiodą.
Poprzedni użytkownik założył jakieś klocki które słabną po dłuższym hamowaniu... jest to strasznie irytujące i niebezpieczne gdyż z początku łapią jak żyletki przy powiedzmy 120, a przy 60 jest nieco tragedia... Jakie założyć żeby uniknąc takiego czegoś i ogólnie rzecz biorąc to myślę że mi pomożecie bo od tego jest forum ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.04.2014, 0:42 

Dołączył: 6.07.2012
Posty: 365
ATE Ceramic. Przetestowane na Audi Q7 i wielu innych autach. Rewelacja. :twisted:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.04.2014, 8:21 

Dołączył: 11.05.2009
Posty: 688
Prezes napisał(a):
ATE Ceramic. Przetestowane na Audi Q7 i wielu innych autach. Rewelacja. :twisted:

więcej szczegółów? poproszę :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.04.2014, 21:04 

Dołączył: 24.11.2012
Posty: 249
Prezes napisał(a):
ATE Ceramic. Przetestowane na Audi Q7 i wielu innych autach. Rewelacja. :twisted:


A do jakiej, której tarczy te klocki?

8)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.04.2014, 21:19 

Dołączył: 23.11.2013
Posty: 20
U mnie tarcze seria gdyby ktoś pytał :))
A mam pytanie, jak z pyleniem tych klocków ?

@edit
no i jeszcze jedno pytanie, bo z tyłu na pewno nie ma ceramików, a jak z przodu będą ceramiki a tył inne to nie będzie się gryźć jakoś ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.04.2014, 21:46 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Dość odważny pomysł - chyba bezpieczniej będzie ujednolicić tarcze :)




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.04.2014, 22:33 

Dołączył: 6.07.2012
Posty: 365
ATE Ceramic, to nie są klocki ceramiczne. To klocki normalne o takiej mieszance, która sprawia, że hamowanie jest bardzo dobre (klocek jest twardawy) i przy tym NIE występuję pylenie. Felgi brudzą się wyłącznie syfem z ulicy.

Ja zazwyczaj zakładam je musowo na przód a na tył jak przyjdzie czas wymiany starych klocków.
Do ceramików wypada założyć nowe tarcze, bo przy starych mogą się nie ułożyć dobrze. Tyle ode mnie. Jestem amatorem.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 23.04.2014, 12:25 

Dołączył: 2.01.2014
Posty: 149
Wiem że wiele osób nie poleca Boscha ale ja polecam ostatnio sprawdziły się świetnie nie dopuszczając do kolizji ;) ATE Ceramiki miałem w Mercedesie były również świetne no i felga czysta 8)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 23.04.2014, 18:38 

Dołączył: 24.11.2012
Posty: 249
Prezes napisał(a):
ATE Ceramic, to nie są klocki ceramiczne. To klocki normalne o takiej mieszance, która sprawia, że hamowanie jest bardzo dobre (klocek jest twardawy) i przy tym NIE występuję pylenie. Felgi brudzą się wyłącznie syfem z ulicy.

Ja zazwyczaj zakładam je musowo na przód a na tył jak przyjdzie czas wymiany starych klocków.
Do ceramików wypada założyć nowe tarcze, bo przy starych mogą się nie ułożyć dobrze. Tyle ode mnie. Jestem amatorem.


To może inaczej.

Może wiecie jakie tarcze dedykuje/rekomenduje do tych klocków ich producent?

8)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 23.04.2014, 23:28 

Dołączył: 6.07.2012
Posty: 365
Serrgiusz napisał(a):
Prezes napisał(a):
ATE Ceramic, to nie są klocki ceramiczne. To klocki normalne o takiej mieszance, która sprawia, że hamowanie jest bardzo dobre (klocek jest twardawy) i przy tym NIE występuję pylenie. Felgi brudzą się wyłącznie syfem z ulicy.

Ja zazwyczaj zakładam je musowo na przód a na tył jak przyjdzie czas wymiany starych klocków.
Do ceramików wypada założyć nowe tarcze, bo przy starych mogą się nie ułożyć dobrze. Tyle ode mnie. Jestem amatorem.


To może inaczej.

Może wiecie jakie tarcze dedykuje/rekomenduje do tych klocków ich producent?

8)

ATE oczywiście.
Ja łączę je z zimmermannem i jest bajecznie.
Ale zapewne całość ATE będzie równie dobra.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 23.04.2014, 23:46 

Dołączył: 3.11.2013
Posty: 167
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 387
Potwierdzam z doswiadczeń z moimi porzednimi samochodami tj. Audi i Bmw Ate ceramic hamuja bardzo dobrze i do tego nie ma syfu na felgach. W BMW miałem dla porównania EBC Red Stuff - hamowały nieźle ale piszczały niemiłosiernie Jezeli tylko ATE wystepuja do Twojego Porsche to polecam.

pozdrawiam
albi




_________________

911 996 3.8 CUP - 1:41.7
911 GT2RS 991.2


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum