Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 17.02.2011, 22:12 

Dołączył: 19.03.2007
Posty: 1122
ale moze oryginal bo w 70 roku chyba nie bylo innych silników :)
chyba że kwit swoje a pod maską swoje :)
kacper


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 18.02.2011, 10:16 

Dołączył: 10.04.2008
Posty: 1899
Wszystkim miłośnikom Porsche Classic polecam obejrzeć
test 914 :roll:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 18.02.2011, 10:49 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1897
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 062
Świetny, przyjemnie oglądać test auta z 1969 roku, i porównanie do opla gt oraz forda capri, niesamowite :shock:




_________________

Staszek


958


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 20.02.2011, 0:29 

Dołączył: 10.04.2008
Posty: 1899
parę godzin temu rozpoczęła się podróż do Europy...:D


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.04.2011, 1:00 

Dołączył: 10.04.2008
Posty: 1899
Kilka dni temu trafił w końcu do Europy, chwilę później do PL.
Dzisiaj pojechał do warsztatu, gdzie zostanie poddany szczegółowym oględzinom, ale na dzień dzisiejszy już widać że nie będzie łatwo... :?

Chociaż technicznie jest w miarę OK, rdzy nie ma prawie wcale, to zakres prac będzie duży.

Troszkę się wystraszyłem, ale wydaje mi się że tylko kompletna restauracja z malaniem całości, kompletną tapicerką, kompleksowym przeglądem wszystkich podzespołów - doprowadzenie do full oryginału ma sens...


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.04.2011, 7:23 

Dołączył: 19.03.2007
Posty: 1122
ale jaka bedzie radocha jak juz autko po remoncie będzie....
u mnie remont juz trwa ponad rok ale sporo prac wykonujemy sami i dlatego to trwa...
w razie pytań wal śmiało postaram sie pomóc chodzby w szukaniu części - ostatnio sporo gratów kupowałem....


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.04.2011, 12:15 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5198
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Pięknie wygląda :D Gratulacje jeszcze raz! :)

Technicznie ok, blachy też ok, to co będziesz przy nim robił? :)




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.04.2011, 12:56 

Dołączył: 10.04.2008
Posty: 1899
Auta, szczególnie z zachodu USA są dotknięte czymś innym niz rdza - słońce często czyni większe spustoszenia...
Do wymiany jest wnętrze, praktycznie wszystkie uszczelki, uszczelnienie silnika, małe rdzawe punkty też wymagają trochę pracy.
Jest ciut braków, niektóre elementy są uszkodzone/połamane.
Jest też kilka "meksykańskich" (na szczęście niewiele) patentów ;)

Generalnie nie uznaje półśrodków - jak już robię - robię dobrze. :)

Dzisiaj, jutro...powinienem mieć pełen obraz czekającej mnie pracy i...wydatków...brrrr... :?

PS. Dzięki koledzy za wsparcie - na pewno będę miał duuużo pytań w czasie restauracji, na którą się najpewniej zdecyduję.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.04.2011, 13:06 

Dołączył: 19.03.2007
Posty: 1122
911Bart napisał(a):
Auta, szczególnie z zachodu USA są dotknięte czymś innym niz rdza - słońce często czyni większe spustoszenia...
Do wymiany jest wnętrze, praktycznie wszystkie uszczelki, uszczelnienie silnika, małe rdzawe punkty też wymagają trochę pracy.
Jest ciut braków, niektóre elementy są uszkodzone/połamane.
Jest też kilka "meksykańskich" (na szczęście niewiele) patentów ;)

Generalnie nie uznaje półśrodków - jak już robię - robię dobrze. :)

Dzisiaj, jutro...powinienem mieć pełen obraz czekającej mnie pracy i...wydatków...brrrr... :?

PS. Dzięki koledzy za wsparcie - na pewno będę miał duuużo pytań w czasie restauracji, na którą się najpewniej zdecyduję.


czyli to co u mnie
uszczelki - podrobki wiekszość np kierunkowaskazow to smiecie sam zamontowalem stare oryginaly duzo lepiej pasuja
przednia maska uszczelka tez na 3 ale juz lepiej
wnetrze tapicer ładnie to ogarnie
talk czy owak powodzenia


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.04.2011, 21:22 

Dołączył: 7.04.2007
Posty: 230
jeśli potrzebujesz jakichs danych to jestem w posiadaniu serwisowej kilkutomej instrukcji do 914 ( brakuje mi tylko tomu dotyczącego karoserii )
jest tego duzo więc ciężko wszystko skanowac , gdybyś napisał co Ci potrzeba to byłoby prościej


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum