Autor |
Wiadomość |
Adam_911
|
Napisane: 6.11.2019, 23:17 |
|
Dołączył: 23.12.2018 Posty: 255
|
W ciągu ostatniego roku przeszedłem wszystkie etapy zakupu pierwszego Porszaka. Miało być 993, potem 997, potem 991, nawet 992 i może 991 gts. Testowo miałem okazję pojeździć kilkoma i wybór padł (mam nadzieję, że ostatecznie) na nowe 718 z konfiguratora z odbiorem na początku 2020, tak żeby rok produkcji był 2020. Cel - nowe auto na gwarancji, dające mega frajdę z jazdy a przy tym dające tą frajdę przy stosunkowo niskich prędkościach. Samochód konfiguruję i mam 2 pytania 1) czy warto brać kierownicę sportową? 2) czy wg. Was warto brać lampy pdls+ (piękne 4 diody + lampy skrętne) - opcja występuje z szarym pasem na przedniej szybie i kosztuje kosmiczne 9300zł !
Moja aktualna konfiguracja to PLEW5X12 (po zakupie dokupię felgi 20") i rozważam dobranie lamp pdls+. cel nieprzekonfigurowane auto dające frajdę z jazdy. Czy o czymś wg. Was zapomniałem? Zamówienie chcę złożyć do połowy listopada. Będę wdzięczny za sugestię.
|
|
Góra |
|
Tomrider
|
Napisane: 7.11.2019, 10:58 |
|
Dołączył: 28.07.2016 Posty: 214
|
Pomysl o T. Wydaje sie drozszy ale masz wszystko co chcesz std. I ptv i sportowy uklad wydechowy a nie tylko koncowki. No i kiedys bedzie mial lepsza wartosc niz zwykly moim zdaniem
|
|
Góra |
|
ChrisR
|
Napisane: 7.11.2019, 10:59 |
|
Dołączył: 8.01.2019 Posty: 182
|
Moja propozycja - PL6FYTC8
Popatrz jak 17 K (6%) potrafi zrobić różnicę, bez zbędnych kombinacji z felgami z osobnego źródła. Nie ma się co łudzić, że biały lakier uczyni auto "mniej rzucającym się w oczy". 718/911 tylko w "żywym" kolorze.
Biały dla 718 wygląda dobrze, ale tylko w wersji na bogato a'la GTS, lub stricte GTS (ew. T) z czarnymi dodatkami.
|
|
Góra |
|
Adam_911
|
Napisane: 7.11.2019, 12:08 |
|
Dołączył: 23.12.2018 Posty: 255
|
fajnie, że chciało Ci się pobawić konfiguratorem. ciekawa konfiguracja, nie ukrywam, że też rozważałem czerwonego lub żółtego na wersji T. Ostatecznie składam się do białego ale.... po wyjeździe z salonu myślę o oklejeniu folią na crayon. Mam zaprzyjaźnioną firmę, co robi to tanio (5000zł) a przy okazji folia ładnie zabezpiecza lakier. Dla mnie crayon dziś wymiata, ale boję się, że na niego jest aktualnie moda i za kilka lat będzie mało cool, wtedy można rozkleić auto.
|
|
Góra |
|
b0rek
|
Napisane: 7.11.2019, 16:50 |
|
Dołączył: 23.04.2018 Posty: 64 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 625
|
Też się zastanawiałem nad kierownicą i wziąłem GT w ostatniej chwili- według mnie warto, jest świetna. Jest też trochę mniejsza, więc jak jesteś wysoki to wskazane. Światła mam biksenonowe i świecą ok ale dzisiaj chyba dorzuciłbym Ledy - niestety nie miałem wtedy okazji porównać.
_________________
--------------------------------------- Michał
992.1
|
|
Góra |
|
Adam_911
|
Napisane: 7.11.2019, 21:52 |
|
Dołączył: 23.12.2018 Posty: 255
|
1) niestety 718 z pasm (prześwit -10mm) wchodzi do mojego garażu na styk, a Boxster T ma -20mm i boję się, że nie wejdzie. Niestety w okolicach Katowic nigdzie nie znalazłem T żeby sprawdzić czy wjedzie do mnie do garażu. Jakby się udało, byłoby T 2)co do kierownicy - mam nadzieję, że w salonie mają do pomacania i to pomoże w wyborze.
|
|
Góra |
|
sponsor
|
Napisane: 9.11.2019, 9:57 |
|
Dołączył: 5.02.2018 Posty: 93
|
Według mnie warto brać kierownice GT jest trochę mniejsza i jak dla mnie nawet wizualnie wnętrze wygląda po prostu lepiej.Lampy ledy zdecydowanie warto dopłacić.Felgi 20" są po prostu konieczne samochód prezentuje się zupełnie inaczej.Pomyśl o sportowym wydechu a nie tylko o końcówce bo naprawdę jest spora różnica,no i dla mnie było ważne wnętrze więc opcja dużo skóry pakiety pamięci foteli ja oglądając standardowe wnętrze jakoś mnie nie przekonało.
|
|
Góra |
|
macmk
|
Napisane: 9.11.2019, 11:37 |
|
Dołączył: 26.05.2014 Posty: 415
|
Niestety nikt lepiej od Ciebie nie będzie wiedział jaka konfiguracja będzie Ci najlepiej pasować Napisałeś że chciałbyś coś nieprzekonfigurowanego dającego frajdę z jazdy. Dla mnie np. to oznacza sport chrono, pasm i ptv. Ledy są spoko, ale płacić 9tys za coś co "frajdy" z jazdy nie zwiększy, więc pytanie na czym Ci zależy. Generalnie tez moja prywatna opinia jest taka, że jazda modelem 981 jest dużo ciekawsza, mimo gorszych osiągów. Testowałem 718S, które jest naprawdę szybkie i do weekendowej jazdy nadal wolałbym bazowe 981. Plus mniej straci na wartości.
|
|
Góra |
|
Adam_911
|
Napisane: 9.11.2019, 11:44 |
|
Dołączył: 23.12.2018 Posty: 255
|
wnętrze całe w skórze odpadło ze względu na koszt - skóra + grzanie i wentylowanie to ponad 20.000zł. Wygląda OK, ale 20.000zł na to nie chce dokładać. Pasm i PTV odpadły ze względu na zjazd do garażu i oglądając testy usłyszałem, że jeżeli często nie śmigasz po torze to nie warto dopłacać. Kierownica GT będzie Ledy frajdy nie dają, kosztują fortunę, ich jedynym plusem jest charakterystyczny porszakowy wygląd. edit: w 718 nie ma w opcjach sportowego wydechu.
|
|
Góra |
|
BondE87
|
Napisane: 10.11.2019, 16:18 |
|
Dołączył: 3.12.2013 Posty: 277
|
Teraz w 718 sportowy wydech jest standardzie - niestety niewiele zmienia w brzmieniu. Ja zainwestowałem w Remusa
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 10.11.2019, 16:25 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
BondE87 napisał(a): Teraz w 718 sportowy wydech jest standardzie - niestety niewiele zmienia w brzmieniu. Ja zainwestowałem w Remusa Seryjny jest taki z przyciskiem w kabinie?
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
tunix
|
Napisane: 10.11.2019, 18:26 |
|
Dołączył: 1.01.2015 Posty: 1032
|
BondE87 napisał(a): Ja zainwestowałem w Remusa Zrób jakiś filmik z dźwiękiem wewnątrz i na zewnątrz i pochwal się
|
|
Góra |
|
Adam_911
|
Napisane: 10.11.2019, 18:33 |
|
Dołączył: 23.12.2018 Posty: 255
|
wit007 napisał(a): BondE87 napisał(a): Teraz w 718 sportowy wydech jest standardzie - niestety niewiele zmienia w brzmieniu. Ja zainwestowałem w Remusa Seryjny jest taki z przyciskiem w kabinie? tak,
|
|
Góra |
|
kcyrankowski
|
Napisane: 11.11.2019, 9:48 |
|
Dołączył: 8.04.2015 Posty: 56
|
BondE87 napisał(a): Teraz w 718 sportowy wydech jest standardzie - niestety niewiele zmienia w brzmieniu. Ja zainwestowałem w Remusa Robiłeś to w ASO? Jakie koszta? - pytam pod kątem utraty gwarancji na auto...
|
|
Góra |
|
caymmann
|
Napisane: 11.11.2019, 11:51 |
|
Dołączył: 12.04.2018 Posty: 10
|
Wg. mnie PDLS+ to jedna z lepszych o ile nie najlepsza opcja. Doceni się ją przy pierwszej jeździe wieczorem. Zdecydowanie bym ją dorzucił do konfiguracji.
Cena również nie jest wygórowana jak na Porsche gdzie za każdą pierdołę trzeba płacić kilka tysięcy.
|
|
Góra |
|
kcyrankowski
|
Napisane: 11.11.2019, 14:31 |
|
Dołączył: 8.04.2015 Posty: 56
|
co sądzicie o sensowności dokupowania PASM i PTV do boxstera? Chciałbym w tym tygodniu zamknąć konfigurację swojego boxstera i zastanawiam się czy wybrać te 2 opcje ? W cayenne mam pełną pneumatykę tu jest tylko zmiana siły tłumienia amortyzatorów... poproszę o opinie osoby które z tego korzystają i mają jakiś punkt odniesienia...
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 11.11.2019, 15:18 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Nie wiem jak w 718, ale w 911 zawieszenie bez PASM jest twardsze niż z PASM w ustawieniu "normal". Więc komfort jazdy jest niższy.
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
tunix
|
Napisane: 11.11.2019, 15:59 |
|
Dołączył: 1.01.2015 Posty: 1032
|
kcyrankowski napisał(a): co sądzicie o sensowności dokupowania PASM i PTV do boxstera? Jechałem 718 z i bez PASM. Bez PASM auto dużo bardziej przechyla się w zakrętach.
|
|
Góra |
|
Qbak
|
Napisane: 11.11.2019, 18:01 |
|
Dołączył: 8.07.2007 Posty: 5185 Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
|
Ja bym bez PTV nie brał, to jest to co daje przewagę w zakrętach. Wiecie że Ford Focus III gen ma to w standardzie?
_________________ 924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992
|
|
Góra |
|
tunix
|
Napisane: 11.11.2019, 18:36 |
|
Dołączył: 1.01.2015 Posty: 1032
|
Qbak napisał(a): Wiecie że Ford Focus III gen ma to w standardzie? X3 kolegi też ma torque vectoring ale wierz mi, nie chcesz się nim bawić w zakrętach
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|