Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 25.05.2012, 17:46 

Dołączył: 1.08.2007
Posty: 2931
jechać, zobaczyć, odbyć testdrive - inaczej to będą nieustające cierpienia Wertera nad kolejnymi internetowymi ofertami :P
Może warto rozważyć wypożyczenie takiego modelu na parę godzin od jakiejś firmy, żeby się przekonać czy to aby na pewno to?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 25.05.2012, 19:03 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
kl napisał(a):
Jasmin napisał(a):
Kuzaj popłynął GT2 w deszczu. W takich warunkach to wyprzedza mnie moja kobieta Golfem 1,6 diesel :-).


Zgadza się - czyli bez PSMu na mokrym, tak jak pisałem ;)


Na mokrym w GT2 z PSM czy bez to w zasadzie żadna różnica.




_________________

Jurek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.05.2012, 21:09 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
Tak żeby dorzucić najnowsze wrażenia do tematu: dzisiaj na torze z włączona kontrola trakcji wykrecilem pięknego (nawet nie wiem czy pojedynczego czy podwójnego) bączka.
Potwierdzam po raz kolejny: PSM dla szukających bezpieczeństwa, TC dla optymalizacji wyjścia z zakretu.




_________________

Jurek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum