Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 131 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.11.2013, 11:09 

Dołączył: 10.04.2008
Posty: 1899
Bukol napisał(a):
To jest 300 turbo diesel 177KM, stary dobry motor bez nadmiernej elektroniki. Rocznik 1998.


Maciek, jeżeli kiedykolwiek zdecydujesz się ją sprzedać, koniecznie daj znać. :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.11.2013, 12:57 

Dołączył: 14.08.2011
Posty: 290
911Bart napisał(a):
Bukol napisał(a):
To jest 300 turbo diesel 177KM, stary dobry motor bez nadmiernej elektroniki. Rocznik 1998.


Maciek, jeżeli kiedykolwiek zdecydujesz się ją sprzedać, koniecznie daj znac


Musisz sie ustawic w kolejce :)

A na serio - jak znajde 500-tke w porownywalnym lub lepszym stanie, do rocznika 2000 (stary typ deski) to bede sprzedawal. Ale to ciezki temat takie ladne V8. Aha - i najlepiej Europa i z rocznika 99, byla wtedy limitowana seria 500-tek na 20-to lecie G.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.11.2013, 16:43 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3170
dlaczego lepiej ze stara deska ? sam kiedyś szukałem G właśnie koniecznie po tym lifcie deski ...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.11.2013, 16:49 

Dołączył: 10.04.2008
Posty: 1899
Osobiście po liftingu (od 2001) też bardziej mi sie podoba, ale te starsze są bardziej pancerne i wykonane są jeszcze wg. starych (czyt: lepszych) standardów jakościowych.

Wtedy producentom zależało żeby auto było bezawaryjne, odwrotnie jak dzisiaj niestety... :(


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.11.2013, 19:52 

Dołączył: 14.08.2011
Posty: 290
Dokladnie, stare dobre silniki bez nadmiernej elekroniki, reduktor zalaczany wajha. Poza tym mi sie bardziej podoba ten klimat pierwszej 463, nie mylic z 460 i 461. Po prostu klasyk, a do tego w pelni sprawny i uzytkowy.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.11.2013, 18:02 

Dołączył: 25.03.2011
Posty: 298
Ja tam swoja 460, 4 latat temu zrobiłem w wakcje 2000km w pare dni tylko 31"ateki z tej okazji zalozylem. Tez nie odmawiam jej uzytkowosci, jeździ u mnie od prawie 7 lat,mam nadzieje na zawsze :wink: :!:

Pzdr


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.11.2013, 16:24 

Dołączył: 14.08.2011
Posty: 290
porscheee napisał(a):
dlaczego lepiej ze stara deska ? sam kiedyś szukałem G właśnie koniecznie po tym lifcie deski ...


Jak bym mial brac nowsza Gele, to juz po 2007, czyli po kolejnym lifcie. Jakos te zegary z poczatku lat 2000 mi nie leza, ten predkosciomierz jak pol kola itp mi sie nie podoba. Poza tym, to w przypadku diesli juz tylko CDI, przewaznie 270. Trafic ladna 320CDI to juz problem. Za to sa doladowane AMG, czego nie bylo w 463 pierwszej generacji (tylko wolnossace i do tego niemal nie do dostania).


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.11.2013, 16:45 

Dołączył: 10.04.2008
Posty: 1899
Bukol napisał(a):
Poza tym, to w przypadku diesli juz tylko CDI, przewaznie 270...

Przeważnie 400CDI (tych jest zatrzęsienie w ogłoszeniach) w którym silnik to chyba największa porażka Mercedesa ever! :x i to niezależnie od modelu w którym wystepował.
270 CDI pomimo że troche słaby, jest całkiem niezły, zarówno jeśli chodzi o apetyt na paliwo i trwałość.
Miałem kiedyś ML-a z takim silnikiem - zrobiłem nim prawie 200k. i bardzo miło go wspominam...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.11.2013, 20:07 

Dołączył: 14.08.2011
Posty: 290
270cdi ok, ale w Geli ma 156KM i daleko mu do dzwieku 6-cio cylindrowego 300td.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.11.2013, 21:05 

Dołączył: 10.05.2007
Posty: 487
A ja całkiem świadomie (panujące opinie skonfrontowane z paroletnim doswiadczenie z tym silnikiem w W220) ponad rok temu kupiłem 400cdi (do dziś ok 60tyś km auto ma juz blisko 300) i po wcześniejszej przygodzie z 270cdi to jest przepaść na plus dla 400tki.
Usterkowość identyczna (zbliżone przebiegi i użytkowanie) a kultura jazdy bez porównania....

Użytkowanie z glową i stały dostęp do "StarDiagnosis" napewno pomaga w bezproblemowej eksploatacji....

Najwieksza wada G po 2000r. to korozja z która wczesniejsze Gelendy nie mialy takiego problemu.... :?

P.S. Bartek piękne W126, ja dawno temu miałem 300SE a wcześniej Ojciec jeździł 280SE, więc sentyment jest :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.11.2013, 0:35 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 11.01.2011
Posty: 3043
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
Alez rozwinął nam się temat... Nie spodziewałem się tego, rozpoczynając dyskusje. :D Tym bardziej nie mogę doczekać się pierwszej przejażdżki 560 SEL po latach :wink: Zacząłem je zauważać na ulicach - piękne auta, myśle sobie nieskromnie 8)




_________________

Bartek

997.1 GT3
964 C2
958 3.0d
996 turbo X50 [był]
964 C4 [był]


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.11.2013, 23:32 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 11.01.2011
Posty: 3043
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
Z niedowierzaniem przeczytalem, ze rozmiar opony do 560 SEL to 205/65/15, ale widocznie do 240-konnego V8 takie wystarczaly. Czy ktos ma doswiadczenia z konkretnymi rodzajami opon do tego auta? Pewnie przyjdzie mi je niedlugo wymienic. Mam na mysli letnie.




_________________

Bartek

997.1 GT3
964 C2
958 3.0d
996 turbo X50 [był]
964 C4 [był]


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.11.2013, 0:29 

Dołączył: 28.10.2010
Posty: 145
Jest tylko jedno rozwiązanie które przychodzi mi tu do głowy :lol:

http://niche.iinet.net.au/Twin_advert.jpg

Twice the safety. Twice the performance.
Brzmi kusząco. Tylko gdzie je dostać ;)?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.11.2013, 1:14 

Dołączył: 10.04.2008
Posty: 1899
Do SEC-a (znając życie z SEL-em będzie podobnie) poszły 18' AMG Monoblock (z 235/45R18) moim zdaniem najpiękniejsze felgi do MB lat 90-tych - jest super, zarówno pod wzgledem komfortu jak i wyglądu oczywiście.

Chociaż classic-look na 15-tce też ma coś w sobie... :)


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.12.2013, 13:28 

Dołączył: 17.06.2009
Posty: 1644
Podczepiając sie trochę pod temat związany z Mercedesem chetnie sie pochwale swoim nowym Mietkiem, oto on:
E 250 coupe


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.12.2013, 13:37 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 11.01.2011
Posty: 3043
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
Adam, gratulacje. Ile dajesz sobie czasu na powrót do marki z przedmieść Stuttgartu? :wink:




_________________

Bartek

997.1 GT3
964 C2
958 3.0d
996 turbo X50 [był]
964 C4 [był]


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.12.2013, 17:21 

Dołączył: 17.06.2009
Posty: 1644
Nie wiem tego Bartek, moze za rok, dwa. No chyba ze gwiazda mnie jednak pochłonie na zawsze. Dzis i jutro mam A class 45 AMG, 360 koni, 4matic i 4.1 do setki z procedura startu daje niesamowity fun. Wydech mistrzostwo!!
Mega auto!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.12.2013, 17:31 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3170
w grudniowym numerze road&track a może inna gazeta nie jestem pewien bo trochę tego kupuje a nie mam mnie w domu jest własnie porównie tego merca i caymana s , na każdym łuku mniejsze przeciążenie gorsza predkosci i totalnie zdruzgotany ten merc (mimo dużo większego nm i km )przez porsche


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.12.2013, 18:01 

Dołączył: 1.08.2007
Posty: 2931
A kilku klubowiczów ponoć bardzo zainteresowało się tym A AMG. Dobrze bv było podać na forum dokładne wyniki testu, co by ich nawrócić na jedynie słuszną drogę :lol:
Ad meritum: Obu szczęśliwym posiadaczom merców serdecznie gratuluję!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.12.2013, 18:15 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 11.01.2011
Posty: 3043
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
simprez napisał(a):
A kilku klubowiczów ponoć bardzo zainteresowało się tym A AMG. Dobrze bv było podać na forum dokładne wyniki testu, co by ich nawrócić na jedynie słuszną drogę :lol:
Ad meritum: Obu szczęśliwym posiadaczom merców serdecznie gratuluję!


Dziekuje! :D




_________________

Bartek

997.1 GT3
964 C2
958 3.0d
996 turbo X50 [był]
964 C4 [był]


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 131 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum