Autor |
Wiadomość |
911Bart
|
Napisane: 1.11.2013, 11:09 |
|
Dołączył: 10.04.2008 Posty: 1899
|
Bukol napisał(a): To jest 300 turbo diesel 177KM, stary dobry motor bez nadmiernej elektroniki. Rocznik 1998.
Maciek, jeżeli kiedykolwiek zdecydujesz się ją sprzedać, koniecznie daj znać.
|
|
Góra |
|
Bukol
|
Napisane: 1.11.2013, 12:57 |
|
Dołączył: 14.08.2011 Posty: 290
|
911Bart napisał(a): Bukol napisał(a): To jest 300 turbo diesel 177KM, stary dobry motor bez nadmiernej elektroniki. Rocznik 1998. Maciek, jeżeli kiedykolwiek zdecydujesz się ją sprzedać, koniecznie daj znac
Musisz sie ustawic w kolejce
A na serio - jak znajde 500-tke w porownywalnym lub lepszym stanie, do rocznika 2000 (stary typ deski) to bede sprzedawal. Ale to ciezki temat takie ladne V8. Aha - i najlepiej Europa i z rocznika 99, byla wtedy limitowana seria 500-tek na 20-to lecie G.
|
|
Góra |
|
porscheee
|
Napisane: 1.11.2013, 16:43 |
|
Dołączył: 15.03.2007 Posty: 3170
|
dlaczego lepiej ze stara deska ? sam kiedyś szukałem G właśnie koniecznie po tym lifcie deski ...
|
|
Góra |
|
911Bart
|
Napisane: 1.11.2013, 16:49 |
|
Dołączył: 10.04.2008 Posty: 1899
|
Osobiście po liftingu (od 2001) też bardziej mi sie podoba, ale te starsze są bardziej pancerne i wykonane są jeszcze wg. starych (czyt: lepszych) standardów jakościowych.
Wtedy producentom zależało żeby auto było bezawaryjne, odwrotnie jak dzisiaj niestety...
|
|
Góra |
|
Bukol
|
Napisane: 1.11.2013, 19:52 |
|
Dołączył: 14.08.2011 Posty: 290
|
Dokladnie, stare dobre silniki bez nadmiernej elekroniki, reduktor zalaczany wajha. Poza tym mi sie bardziej podoba ten klimat pierwszej 463, nie mylic z 460 i 461. Po prostu klasyk, a do tego w pelni sprawny i uzytkowy.
|
|
Góra |
|
Michal4444
|
Napisane: 3.11.2013, 18:02 |
|
Dołączył: 25.03.2011 Posty: 298
|
Ja tam swoja 460, 4 latat temu zrobiłem w wakcje 2000km w pare dni tylko 31"ateki z tej okazji zalozylem. Tez nie odmawiam jej uzytkowosci, jeździ u mnie od prawie 7 lat,mam nadzieje na zawsze
Pzdr
|
|
Góra |
|
Bukol
|
Napisane: 4.11.2013, 16:24 |
|
Dołączył: 14.08.2011 Posty: 290
|
porscheee napisał(a): dlaczego lepiej ze stara deska ? sam kiedyś szukałem G właśnie koniecznie po tym lifcie deski ...
Jak bym mial brac nowsza Gele, to juz po 2007, czyli po kolejnym lifcie. Jakos te zegary z poczatku lat 2000 mi nie leza, ten predkosciomierz jak pol kola itp mi sie nie podoba. Poza tym, to w przypadku diesli juz tylko CDI, przewaznie 270. Trafic ladna 320CDI to juz problem. Za to sa doladowane AMG, czego nie bylo w 463 pierwszej generacji (tylko wolnossace i do tego niemal nie do dostania).
|
|
Góra |
|
911Bart
|
Napisane: 4.11.2013, 16:45 |
|
Dołączył: 10.04.2008 Posty: 1899
|
Bukol napisał(a): Poza tym, to w przypadku diesli juz tylko CDI, przewaznie 270...
Przeważnie 400CDI (tych jest zatrzęsienie w ogłoszeniach) w którym silnik to chyba największa porażka Mercedesa ever! i to niezależnie od modelu w którym wystepował.
270 CDI pomimo że troche słaby, jest całkiem niezły, zarówno jeśli chodzi o apetyt na paliwo i trwałość.
Miałem kiedyś ML-a z takim silnikiem - zrobiłem nim prawie 200k. i bardzo miło go wspominam...
|
|
Góra |
|
Bukol
|
Napisane: 4.11.2013, 20:07 |
|
Dołączył: 14.08.2011 Posty: 290
|
270cdi ok, ale w Geli ma 156KM i daleko mu do dzwieku 6-cio cylindrowego 300td.
|
|
Góra |
|
Cichy
|
Napisane: 4.11.2013, 21:05 |
|
Dołączył: 10.05.2007 Posty: 487
|
A ja całkiem świadomie (panujące opinie skonfrontowane z paroletnim doswiadczenie z tym silnikiem w W220) ponad rok temu kupiłem 400cdi (do dziś ok 60tyś km auto ma juz blisko 300) i po wcześniejszej przygodzie z 270cdi to jest przepaść na plus dla 400tki.
Usterkowość identyczna (zbliżone przebiegi i użytkowanie) a kultura jazdy bez porównania....
Użytkowanie z glową i stały dostęp do "StarDiagnosis" napewno pomaga w bezproblemowej eksploatacji....
Najwieksza wada G po 2000r. to korozja z która wczesniejsze Gelendy nie mialy takiego problemu....
P.S. Bartek piękne W126, ja dawno temu miałem 300SE a wcześniej Ojciec jeździł 280SE, więc sentyment jest
|
|
Góra |
|
BT
|
Napisane: 5.11.2013, 0:35 |
|
Klubowicz |
|
Dołączył: 11.01.2011 Posty: 3043 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
|
Alez rozwinął nam się temat... Nie spodziewałem się tego, rozpoczynając dyskusje. Tym bardziej nie mogę doczekać się pierwszej przejażdżki 560 SEL po latach Zacząłem je zauważać na ulicach - piękne auta, myśle sobie nieskromnie
_________________
Bartek
997.1 GT3 964 C2 958 3.0d 996 turbo X50 [był] 964 C4 [był]
|
|
Góra |
|
BT
|
Napisane: 7.11.2013, 23:32 |
|
Klubowicz |
|
Dołączył: 11.01.2011 Posty: 3043 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
|
Z niedowierzaniem przeczytalem, ze rozmiar opony do 560 SEL to 205/65/15, ale widocznie do 240-konnego V8 takie wystarczaly. Czy ktos ma doswiadczenia z konkretnymi rodzajami opon do tego auta? Pewnie przyjdzie mi je niedlugo wymienic. Mam na mysli letnie.
_________________
Bartek
997.1 GT3 964 C2 958 3.0d 996 turbo X50 [był] 964 C4 [był]
|
|
Góra |
|
Cyryl
|
Napisane: 8.11.2013, 0:29 |
|
Dołączył: 28.10.2010 Posty: 145
|
|
Góra |
|
911Bart
|
Napisane: 8.11.2013, 1:14 |
|
Dołączył: 10.04.2008 Posty: 1899
|
Do SEC-a (znając życie z SEL-em będzie podobnie) poszły 18' AMG Monoblock (z 235/45R18) moim zdaniem najpiękniejsze felgi do MB lat 90-tych - jest super, zarówno pod wzgledem komfortu jak i wyglądu oczywiście.
Chociaż classic-look na 15-tce też ma coś w sobie...
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
fulnek
|
Napisane: 14.12.2013, 13:28 |
|
Dołączył: 17.06.2009 Posty: 1644
|
Podczepiając sie trochę pod temat związany z Mercedesem chetnie sie pochwale swoim nowym Mietkiem, oto on:
E 250 coupe
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
BT
|
Napisane: 14.12.2013, 13:37 |
|
Klubowicz |
|
Dołączył: 11.01.2011 Posty: 3043 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
|
Adam, gratulacje. Ile dajesz sobie czasu na powrót do marki z przedmieść Stuttgartu?
_________________
Bartek
997.1 GT3 964 C2 958 3.0d 996 turbo X50 [był] 964 C4 [był]
|
|
Góra |
|
fulnek
|
Napisane: 14.12.2013, 17:21 |
|
Dołączył: 17.06.2009 Posty: 1644
|
Nie wiem tego Bartek, moze za rok, dwa. No chyba ze gwiazda mnie jednak pochłonie na zawsze. Dzis i jutro mam A class 45 AMG, 360 koni, 4matic i 4.1 do setki z procedura startu daje niesamowity fun. Wydech mistrzostwo!!
Mega auto!
|
|
Góra |
|
porscheee
|
Napisane: 14.12.2013, 17:31 |
|
Dołączył: 15.03.2007 Posty: 3170
|
w grudniowym numerze road&track a może inna gazeta nie jestem pewien bo trochę tego kupuje a nie mam mnie w domu jest własnie porównie tego merca i caymana s , na każdym łuku mniejsze przeciążenie gorsza predkosci i totalnie zdruzgotany ten merc (mimo dużo większego nm i km )przez porsche
|
|
Góra |
|
simprez
|
Napisane: 14.12.2013, 18:01 |
|
Dołączył: 1.08.2007 Posty: 2931
|
A kilku klubowiczów ponoć bardzo zainteresowało się tym A AMG. Dobrze bv było podać na forum dokładne wyniki testu, co by ich nawrócić na jedynie słuszną drogę
Ad meritum: Obu szczęśliwym posiadaczom merców serdecznie gratuluję!
|
|
Góra |
|
BT
|
Napisane: 14.12.2013, 18:15 |
|
Klubowicz |
|
Dołączył: 11.01.2011 Posty: 3043 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
|
simprez napisał(a): A kilku klubowiczów ponoć bardzo zainteresowało się tym A AMG. Dobrze bv było podać na forum dokładne wyniki testu, co by ich nawrócić na jedynie słuszną drogę Ad meritum: Obu szczęśliwym posiadaczom merców serdecznie gratuluję!
Dziekuje!
_________________
Bartek
997.1 GT3 964 C2 958 3.0d 996 turbo X50 [był] 964 C4 [był]
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|