Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 67 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.12.2007, 14:13 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 3367
Lokalizacja: sercem i ciałem - poznań
Nr klubowicza: 075
jak poszła uszczelka to normalny objaw -emulsja :cry: to połaczenie wody z olejem - silnik ciepły to woda odparowywuje do góry, blok pęka jak silnik ''wytknie girę czyli noge" to określenie poznańskie (szanujmy naszą poznańską gware... !) lub woda zamarznie ...tak więc spoko :binky: :binky: Wampirku...




_________________

Classic Porsche 911/964 Carrera 2


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.12.2007, 14:19 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 3164
Meewosh: odpuscilbys sobie takie komentarze. Ja rozumiem jakbym zapie... przez ta kaluze. Ale przejechalem na tyle ostroznie ze nie powinno sie nic stac.

Rychu: A co jak sie zimna woda w duzych ilosciach dostanie do goracego silnika...? :roll:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.12.2007, 14:27 

Dołączył: 14.03.2007
Posty: 292
co się nerwujesz, wolno nie jeschałeś bo woda była wyżej niż linia dachu samochodu, a jak zimną wodę zassie gorący silnik to zazwyczaj kaput - się krzywi i pęka co nieco, ale w Polsce są magicy co spawają, tulejują (fajne słowo) te silniki, nie ma się co martwić na zapas, zdejmiesz głowicę i będzie widać, a jakby pekł blok to już byś widział (chyba że od wewnatrz przy tłokach).


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.12.2007, 14:33 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 3164
Wtedy nie, teraz tak.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.12.2007, 14:56 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1109
Piotrek, Ty to chyba lubisz tak męczyć i umartwiać siebie (i innych ;) ).
Od tygodnia samochód powinien być w warsztacie, wszystko byś wiedział a może nawet byłoby już naprawione.
Działaj nie gadaj! a szybciej będziesz spał spokojnie. :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.12.2007, 15:07 

Dołączył: 13.04.2007
Posty: 26
Nie ma co straszyć nie wiadomo jaką awarią. Normalne, że przy walniętej uszczelce pod głowicą w zbiorniczku z wodą robi się majonez a olej w silniku po dostaniu się wody ma białawe zabarwienie, nie tak dawno to przerobiłem. Olej i płyn chłodniczy będzie do wymiany po zmianie uszczelki.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.12.2007, 15:14 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 3164
Daryon944 napisał(a):
Piotrek, Ty to chyba lubisz tak męczyć i umartwiać siebie (i innych ;) ).


Oj, bo tak jakos wychodzi ;)

Daryon944 napisał(a):
Od tygodnia samochód powinien być w warsztacie, wszystko byś wiedział a może nawet byłoby już naprawione.
Działaj nie gadaj! a szybciej będziesz spał spokojnie. :)


Zbieram fundusze na wymiane uszczelki + wymiane oleju :P Jak juz mam odstawiac auto do mechanika to wole zeby mi od razu to zrobil, a jesli to wymiana uszczelki to musze sie liczyc ze calosc mi wyjdzie ok 2 tys.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.12.2007, 15:29 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 3367
Lokalizacja: sercem i ciałem - poznań
Nr klubowicza: 075
wampir napisał(a):

Rychu: A co jak sie zimna woda w duzych ilosciach dostanie do goracego silnika...? :roll:
a skąd w silniku zimna woda ?




_________________

Classic Porsche 911/964 Carrera 2


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.12.2007, 15:34 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 3164
Np tak:
Jedziesz sobie przez kaluze, wyjatkowa wredna, duza ilosc dostaje sie do nadkola, stamtad przez wlot powietrza do filtra powietrza, ktory zostaje zamoczony duza iloscia wody, a stamtad do silnika...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.12.2007, 15:56 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1306
Lokalizacja: koloniec
Nr klubowicza: 060
WAMPIR juz kiedys Ci to pisalem :!: Na drodze miedzy nadkolem i silnikiem masz FILTR a za nim(tym razem) TURBINE...Nie teoretyzuj tak mocno bo Ci pamiec operacyjna siadzie. Posluchaj Darka...jedz do warsztatu. A jezeli juz chcesz to pomysl jak woda przechodzi przez filtr :!: Co dzieje sie z nia(nie zwazajac na punt pierwszy) w rozgrzanej turbinie jak bladzi w zakamarkach interkulera i co jest w stanie dotrzec do cylindra.. Masz normalnie manie jakas z ta woda.. POSLUCHAJ DARKA :!:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.12.2007, 15:59 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 3367
Lokalizacja: sercem i ciałem - poznań
Nr klubowicza: 075
buu shit sheet czy jak to się pisze ..to w ulewie by nie można jeżdzić , a w tropiku dominicana 90% wilgotności :oops: to już wcale...to już by musiała być niezła kałurza ,bajoro...kichnąłby i pojechał dalej jeśliby kable nie zamokły lub kopółka...




_________________

Classic Porsche 911/964 Carrera 2


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.12.2007, 16:01 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 3164
Wiem wiem, troszke przesadzam :oops: Taki jakis dzisiaj niedzisiejszy jestm :oops:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.12.2007, 16:10 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3170
gdyby przejechac przez taka głebokosc ze przez wydech zaciagnie to moze ,ale przez filtr przynajmniej jak masz seryjny układ pucha i ramie na bok nie ma opcji zeby tyle wleciało aby rozwalic blok ,ja mysle ze to jakis zbieg okolicznosci i uszczelka poszła ktora i tak miała pusc szybciej lub pozniej (seryjna) ,jaka głebokosc miała ta kałuza 30cm ,bo jak mniej nie mozliwe aby blok pekł od tego,a z 2 strony tyle czasu mineło i nie polozyłes sie pod autem aby obejrzec blok? mi jak poszedł to olej za mna 200metrow był na drodze i odrazu check engine, kontrolka cisnienia oleju ... fart ze sie nie spalił samochod


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.12.2007, 16:17 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 3164
Bym musial go brac na kanal i chyba plyte pod silnikiem wykrecic zeby cos tam zobaczyc. A ostatnio mi sie udaje kolo 22-23 dopiero do niego wybrac.
Odholuje niedlugo do mechanika i sie okaze, ale i tak sie ustawiam na wymiane uszczelki.
Kaluza az tak duza nie byla, ale zamoczyla caly fitr, a woda sie przedostala dalej - to na bank, tylko nie wiem ile.
Generalnie chcialem najpierw posprawdzac co sie da samemu zanim go wyciagne z garazu zeby zaprowadzic gdziekolwiek.

Mi tez od razu sie pojawila kontrolka oleju, ale to chyba od wody. Odpalilem pozniej i juz nei bylo. Poziom oleju jest dobry, wiec raczej nigdzie nie wycieka.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.12.2007, 16:18 

Dołączył: 14.03.2007
Posty: 292
a jak ma przez wydech zaciągnąć na pracującym silniku? Przecierz auta które brodzą po wodzie (pseudo-offroad) czy np quady, mogą się zanurzyć prawie całe byleby rura doprowadzająca powietrze była ponad wodą :wink: a wydech sobie pierdzi pod.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.12.2007, 16:24 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 3164
Dobra panowie, z tego co widze to w najgorszym razie uszczelka, zakonczmy temat a ja dam znac jak bedzie wiadomo cos konkretnego ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.12.2007, 16:26 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3170
no własnie jak była powódz w gdansku ,pare lat temu to wiele aut własnie otrzymało gratis wode przez wydech ,nie wiem tylko czy ludzie z nich nie zaczeli uciekac zostawaijac auta zgaszone w kazdym razie skrzyzowania były zapełnione opuszczonymi autami ktore potem trafiały na servis ,np toyoty


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.12.2007, 17:17 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1327
Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
Hmmmm ale tak czytam i czytam i niebardzo wiem jak się to zaczęło??
Auto nagle stanęło? Czy jak??
Ja z padniętą uszczelką kiedyś przejechałem ponad 1000 km i mógłbym dalej jeżdzić ,tylko wstyd było tego co za autem....tych obłoków...

jeśli poszedł płyn chłodzący do silnika(oleju) to powinno go ubyć ? Ubyło?
jeśli odwrotnie to powinien być szlam w zbiorniczku i dodatkowo pęcherzyki powietrza w tymże zbiorniczku...przy opalonym silniku oczywiście.Niemówię tu o kłebach pary z rury (ale takich masywnych nie jak zwykle zimą)




_________________

968 - out
912
996 - out


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.12.2007, 19:03 
Administrator

Dołączył: 5.03.2007
Posty: 1151
Oj, coś czuję że ten samochód jest najzwyczajniej w 100% sprawny.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.12.2007, 19:18 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 3164
Tkacki: bym sie ucieszyl ;)

Jurek: ostatnio jak sprawdzlaem mialem na polowie miedzy min a max, a teraz jak sprawdzlaem (po awarii) bylo na min... Wiec raczej ubylo.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 67 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum