Autor |
Wiadomość |
arek classic
|
Napisane: 11.05.2016, 23:09 |
|
Dołączył: 20.10.2014 Posty: 292 Lokalizacja: Sosnowiec
Nr klubowicza: 759
|
Tak jak kacper pisał miałem na myśli silnik z garbusika jaki jest obecnie w Twojej 912stce. Można się zastanawiać czy było pięć czy trzy zegary, czy napis poziomo czy ukośnie ale na pewno nie było tego silnika i namawiam aby kupić i powrócić do silnika montowanego fabrycznie w 912. Oprócz dynamiki i przyjemności z jazdy(o połowę mniejsza moc 45 do 90 KM inny dżwięk silnika w porównaniu do 912stki) to pomimo Twojej włożonej pracy w renowacje będziesz słyszał opinie fajne to Porsche ale z silnikiem garbusa. Namawiam do powrotu do silnika Porsche .
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
Mata
|
Napisane: 11.05.2016, 23:33 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 10.09.2009 Posty: 5042 Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
|
Arek Skąd masz zdjęcie mojego silnika? Micjus A propo's zegarów to dołożenie dwóch nie stanowi żadnego problemu. Poza tym lewy nie jest oryginalny Jeżeli chodzi o silnik to w ogóle nie spojrzałem na to zdjęcie a tu rzeczywiście ktoś swap'a zrobił (tylko nie w tą stronę co ludzie zwykle robią...). I zapewniam Cię, że silnik w 912'tce tak jak pisze Arek to nie jest silnik garbusa. Niby podobny ale całkowicie inny i co gorsza nic z silnika garbusa do niego nie pasuje... Pozostaje Ci na starcie szukanie silnika Nie będzie to niestety tania zabawa
_________________
jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92
było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03
Michał IG: mr.mata912
|
|
Góra |
|
micjus
|
Napisane: 13.05.2016, 9:54 |
|
Dołączył: 23.11.2015 Posty: 19
|
Coś mi tu nie pasowało z tym motorem , chociażby dlatego że wydech Idzie z drugiej strony...I też wiem dlaczego dlatego cena była tak okazyjna ) Coż motor musi być taki jak być powinien bez dwóch zdań...gdyby ktoś miał jakieś info na temat silnika do kupienia to proszę o sygnał Pozdrawiam Michał
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 13.05.2016, 11:38 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
micjus
|
Napisane: 13.05.2016, 14:37 |
|
Dołączył: 23.11.2015 Posty: 19
|
Panowie jedyne zdjęcie jakie posiadam od spodu...Bieda z podłogą dlatego kupiłem ją już wcześniej i przypłynęła razem z autem. Progi zewnętrzne raczej były już wymieniane bo są ok ale to i wewnętrzne progi dokladnie będzie widać po wypiaskowaniu. Pytanie czy da się rozszyfrować czy skrzynia też jest od garbiego czy może podeszła pod ten silnik ? Ma ktoś wiedzę na ten temat ?
Wit007 dzięki za linka, przeglądałem już ebay'a pod tym kątem...Coż tak czy siak zakup musi być poczyniony i alternatywy tu już nie ma...Ten wydaje się kompletny choć bez tłumika. W sam raz nadaje się do odbudowy od podstaw, tyle że sprzedający 0 komentarzy a to już trochę lipa robiąc zakupy na taką odległość...
Pozdrawiam
Michał
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
kacper
|
Napisane: 13.05.2016, 15:44 |
|
Dołączył: 19.03.2007 Posty: 1122
|
Powodzenia w odbudowie. Będzie zabawy, że hohoho.
Wytrwałości ci życzę. Cena za silnik na ebay wg mnie jest cena atrakcyjną ..... Tyle ze w ryj daleko ten silnik.
|
|
Góra |
|
mart2014
|
Napisane: 13.05.2016, 16:03 |
|
Dołączył: 17.03.2007 Posty: 4091
|
micjus bardzo fajnie byłoby, gdybyś publikował tutaj historię odnowy i koszty jeśli oczywiście jest to dla Ciebie OK. byłem mocno zainteresowany tym autem jak zobaczyłem ogłoszenie, ale tak się złożyło, że jestem 3 tygodnie praktycznie non stop z małymi przerwami za granicą, więc nawet nie odzywałem się do sprzedawcy uznając, że jak się sprzeda to trudno, a jak nie, to wtedy będę negocjował lepszą cenę . wygląda, że dużo pracy jednak trzeba - trzymam kciuki !
|
|
Góra |
|
micjus
|
Napisane: 13.05.2016, 17:08 |
|
Dołączył: 23.11.2015 Posty: 19
|
Będę robił dużo zdjęć wiec nie ma problemu a koszty też nie będą stanowiły tajemnicy Rok temu skończyłem dwuletnią odbudowę Mustanga z 66r. Robiłem go totalnie od podstawod piaskowanie karoserii wraz z wymianą podłogi, tylnych błotników etc długo by wymieniać. Jest zrobiony naprawdę bardzo dobrze, bardzo starannie z wszystkimi detalami etc. Na zlotach człowiek się nasłucha samych dobrych opinii i to od fachowców t naprawdę serducho sie raduje To że jest skorodowany o tym wiedziałem i mnie to odpowiada gdyż chciałem auto które tak samo będę robił od podstaw, od blachy, po silnik, skrzynie, środek i każdą śrubkę Jedynie lub aż silnik nie jest oryginalny...skłaniam się bardziej do stwierdzenia że ąz... Pozdrawiam Michał
|
|
Góra |
|
Mata
|
Napisane: 13.05.2016, 20:10 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 10.09.2009 Posty: 5042 Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
|
wit007 napisał(a): A tutaj masz silnik zgodny z Twoim rocznikiem Sprawdź po numerze bo może to Twój? http://m.ebay.com/itm/Porsche-1965-912- ... 0408.m2460Różne rzeczy się znajomym już zdarzały... Znam przypadek właściciela dwóch 912'tek, które miały numer po numerze (czyli zjechały z taśmy jedna po drugiej), ostatnio w Warszawie sprzedało się odtatnie ever wyprodukowane 912E (sprzedawca o tym nie wiedział, kupujący doskonale), więc jest jakaś szansa Jeżeli chodzi o zgodność skrzyni to też znajdziesz numer właściwej w Certificate of Authenticity.
_________________
jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92
było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03
Michał IG: mr.mata912
|
|
Góra |
|
arek classic
|
Napisane: 13.05.2016, 23:31 |
|
Dołączył: 20.10.2014 Posty: 292 Lokalizacja: Sosnowiec
Nr klubowicza: 759
|
Michał wróciłem z urlopu więc odpowiadam - nie wiedziałem że to twoje zdjęcie silnika - znalazłem w google pod silnik Porsche 912
Czasem niestety tak jest że nie znając tematu kupi się Porsche z silnikiem garbusa. W opisywanej 912stce jest silnik VW 1600 z lat 70tych ale skrzynia Porsche. Więc należy mieć nadzieję a najlepiej sprawdzić po wyjęciu czy jest w dobrym stanie. Co do kupna i remontu silnika 912 zarezerwowałbym kwotę ok 10 000 euro za kupno, części i remont.
Pozdrawiam
|
|
Góra |
|
micjus
|
Napisane: 8.06.2016, 13:20 |
|
Dołączył: 23.11.2015 Posty: 19
|
|
Góra |
|
arek classic
|
Napisane: 8.06.2016, 17:09 |
|
Dołączył: 20.10.2014 Posty: 292 Lokalizacja: Sosnowiec
Nr klubowicza: 759
|
Do roboty ale kompletny. Na weberach. Coś jest nie tak z obudową filtra oleju i kołem pasowym prądnicy. Koło zamachowe bardzo skorodowane ale może by się dało wypiaskować.
Jaki budżet planujesz na silnik ? Napisz do mnie na pv może znajdę jakiś kompletny do remontu. Ale cena części spora - np nowe cylindry z tłokami ori ok 1500 euro.
|
|
Góra |
|
Ready2Go
|
Napisane: 24.06.2016, 10:08 |
|
Dołączył: 7.03.2016 Posty: 30
|
Piękny klasyk. Ostatnio widziałem takiego na cotygodniowym zlocie klasyków jak byłem w Poznaniu, ale tam chyba wersja europejska była.
Auto serwisujesz w PL?
|
|
Góra |
|
Mata
|
Napisane: 25.06.2016, 0:52 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 10.09.2009 Posty: 5042 Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
|
W Poznaniu też była wersja amerykańska SWB z 1966 roku tyle tylko, że przy renowacji reflektory przednie zostały wymienione na europejskie. Strasznie nie podobają mi się amerykańskie lampy z tymi szerokimi rantami
_________________
jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92
było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03
Michał IG: mr.mata912
|
|
Góra |
|
micjus
|
Napisane: 3.07.2016, 22:24 |
|
Dołączył: 23.11.2015 Posty: 19
|
Najpierw musze mieć co serwisować Póki co auto jest po piaskowaniu. Nie ma dramatu bo spodziewałem się większych zniszczeń Nie wiem czy w tym wątku nie kontynuować i nie dodawać zdjęć z odbudowy. Jak myślicie ?
|
|
Góra |
|
Mata
|
Napisane: 3.07.2016, 23:22 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 10.09.2009 Posty: 5042 Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
|
Kontynuuj !!! Wiele osób na pewno z chęcią będzie tu zaglądać i śledzić postęp prac
_________________
jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92
było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03
Michał IG: mr.mata912
|
|
Góra |
|
micjus
|
Napisane: 4.07.2016, 17:43 |
|
Dołączył: 23.11.2015 Posty: 19
|
Można dodać tylko 5 zdjęć Auto chwilę później było już w podkładzie epoksydowym. Obraz zniszczeń umiarkowany. Pozytywne jest to że auto z wyjątkiem progów (przykręconych na śrubki) nie było wcześniej nigdzie remontowane blacharsko ani nie miało żadnej kolizji. Nic nie było wymieniane a zgrzewy wszędzie są oryginalne Zdjęcia detali porobię w tym tygodniu i będę miał do specjalistów kilka pytań Ogólnie to zaczynamy działać ))
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
Daro
|
Napisane: 6.07.2016, 13:00 |
|
Dołączył: 21.03.2010 Posty: 3734 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
|
5 fotek to ograniczenie ale na tym forum możesz napisać od razu kolejny post, więc i kolejne 5 fotek.
_________________
|
|
Góra |
|
Qbak
|
Napisane: 7.07.2016, 0:07 |
|
Dołączył: 8.07.2007 Posty: 5185 Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
|
Gruby projekt! Trzymam kciuki
_________________ 924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992
|
|
Góra |
|
bary
|
Napisane: 9.07.2016, 21:00 |
|
Dołączył: 3.05.2011 Posty: 1351
|
wow , bardzo mi sie podoba Twoje podejscie do tematu , jesli 912 ma pozostac w oryginale to jestem na tak) powodzenia)
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|