Autor |
Wiadomość |
anonim111
|
Napisane: 15.09.2011, 20:50 |
|
Dołączył: 15.05.2011 Posty: 30
|
witam. Kolega szuka nissana GTR lub 911 Turbo. Czy ktoś jeździł GT-R ?? jak wykonanie , prowadzenie itp? porsche to porsche nie potrzebna opinia ani reklama 
|
|
Góra |
|
BeeMiX
|
Napisane: 15.09.2011, 21:03 |
|
Dołączył: 28.05.2009 Posty: 376
|
Według mnie porównywanie tego auta do 997t to pomyłka
|
|
Góra |
|
Matschke
|
Napisane: 15.09.2011, 21:05 |
|
Dołączył: 5.01.2008 Posty: 2134
|
Jezdzilem pare razy jako pasazer i raz prowadzilem....
Ogolnie gabarytowo wieksze auto, troche malo przejrzyste i ciezkie do wyczucia przy parkowaniu, ale to kwestia przyzwyczajenia sie.
Auto jest niestety wydawane na 20tkach oponach typu runflat, wiec komfort jest naprawde sredni  911 Turbo jest tutaj naprawde wygodne i komfortowe.... Najgorzej skacze GT-R na poprzecznych nierownosciach...
Wykonczenie ok, nawet calkiem niezle, ale ogolnie w srodku to takie Playstation z tymi wszystkimi zegarami, guzikami, itp. Kwestia gustu i czego sie oczekuje od auta.... Dla mnie te auta mozna porownac ze soba tylko pod katem osiagow (performance), a tak to zupelnie rozne auta, juz nie wspomne o prestizu....
|
|
Góra |
|
stach
|
Napisane: 15.09.2011, 21:07 |
|
Klubowicz |
 |
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1897 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 062
|
Też bym nie porównywał, każde z tych aut to zupełnie inna bajka 
_________________
Staszek
958
|
|
Góra |
|
porka 1
|
Napisane: 15.09.2011, 21:22 |
|
Dołączył: 19.10.2007 Posty: 406
|
Ja jako drugi samochód koło domu wybrał bym własnie GT-R- a. Ale w wersji P 800.  Jako pierwszy pod względem wykonania i osiągów tylko Porsche 
|
|
Góra |
|
stach
|
Napisane: 15.09.2011, 21:54 |
|
Klubowicz |
 |
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1897 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 062
|
Porka 1, koło domu to rozumiem dla żony z dziećmi, taki rodzinny? Może... 
_________________
Staszek
958
|
|
Góra |
|
Jerzy
|
Napisane: 15.09.2011, 23:04 |
|
Dołączył: 4.12.2007 Posty: 2504 Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
|
Niech kolga kupi GTRa. Porsche killer...

_________________
Jurek
|
|
Góra |
|
porka 1
|
Napisane: 16.09.2011, 14:05 |
|
Dołączył: 19.10.2007 Posty: 406
|
Tak  koło domu to znaczy na zakupy do Galerii i ewentualnie wyskoczyć na kebaba 
|
|
Góra |
|
anonim...
|
Napisane: 16.09.2011, 16:08 |
|
Dołączył: 3.02.2011 Posty: 250
|
podstawowym problemem gtr jest waga a kolejnym koszty eksploatacji.
tak jak powiedzial moj kolega ktory jest najwiekszym dealerem gtra w europie, gtr to auto dla kierowcy ktory sie przesiada z subaru lub evo.
|
|
Góra |
|
Matschke
|
Napisane: 16.09.2011, 18:38 |
|
Dołączył: 5.01.2008 Posty: 2134
|
Karol, no bo taka jest prawda....
No i zapomnialem wlasnie napisac o kosztach eksploatacyjnych, ktore naprawde sa na bardzo wysokim poziomie...
Za to jest calkiem niezly w nim potencjal tuningowy, za ok. 20.000-25.000 jest w aucie 600-620KM i ok. 800 Nm....
|
|
Góra |
|
CART
|
Napisane: 16.09.2011, 18:40 |
|
Dołączył: 16.02.2011 Posty: 51
|
e tam,koszty eksploatacji są ok ..pod wrunkiem ,że się nie serwisuje razem z micrą  a gwarancję spuszcza do kibla.
Z wagą można zejść w tym aucie na samych przednich fotelach ponad 30 kg:)
GtR na pewno pozwala na więcej w zakresie samego tuningu(wiecej opcji) i jest jego wdzięczną bazą ,proporcjonalnie o wiele tańszą niż w przypadku Turbo.
Dość dobrze wykonany jak na JP .. na pewno nie w klasie 997 TT ale juz chyba lepiej lub podobnie jak u jego poprzednika.
Samo pojęcie prestiżu jest pojęciem względnym.. wydaje się ,ze zależy od podejścia do motoryzacji jako takiej i pewnie od tego na ile wózków kogo stać.
|
|
Góra |
|
Daro
|
Napisane: 16.09.2011, 18:48 |
|
Dołączył: 21.03.2010 Posty: 3744 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
|
Pierwsze wersje miały w gwarancji klauzulę zabronionej jazdy torowej ,ponoć w nowym to zmienili 
_________________ 
|
|
Góra |
|
Matschke
|
Napisane: 16.09.2011, 21:36 |
|
Dołączył: 5.01.2008 Posty: 2134
|
DK napisał(a): Pierwsze wersje miały w gwarancji klauzulę zabronionej jazdy torowej ,ponoć w nowym to zmienili 
Nawet nie tylko to, procedura startu w trybie Race byla tez zabroniona....
|
|
Góra |
|
zibi911
|
Napisane: 16.09.2011, 22:22 |
|
Dołączył: 23.02.2008 Posty: 865 Lokalizacja: Drammen/Wadowice
Nr klubowicza: 318
|
|
Góra |
|
anonim...
|
Napisane: 16.09.2011, 22:25 |
|
Dołączył: 3.02.2011 Posty: 250
|
no nie wiem.....dobre hamulce do tego auta kosztuja 10tys euro, seryjne nie nadaja sie do niczego, nie wiem co Ci da redukcja masy o 30 kilo przy lacznej masie ponad 1800kilogramow.
Powiem wiecej kolga Mielcarek, powiedzial mi ze wraca do Porscha, niestety zawiodl sie na nissanie a jego opinia przynajmniej dla mnie jest b wiarygodna.
|
|
Góra |
|
CART
|
Napisane: 17.09.2011, 0:55 |
|
Dołączył: 16.02.2011 Posty: 51
|
jasne..nie mam zamiaru udowadniac ,z gtr jest lepszy od turbo,bo nie jest:D ..ale to wdzięczne auto w którym nie zal rzezbić
Myslę ,ze z tego powodu przeciętny właściciel GTRa zleca o wiele cześciej modyfikacje swojego auta niż właściciel turbo.. a części fakt ..drogie. dobry kit cer.MOVIT to 24 k eur
|
|
Góra |
|
CART
|
Napisane: 17.09.2011, 1:13 |
|
Dołączył: 16.02.2011 Posty: 51
|
Matschke napisał(a): Karol, no bo taka jest prawda.... No i zapomnialem wlasnie napisac o kosztach eksploatacyjnych, ktore naprawde sa na bardzo wysokim poziomie... Za to jest calkiem niezly w nim potencjal tuningowy, za ok. 20.000-25.000 jest w aucie 600-620KM i ok. 800 Nm....
800 Nm za 20 k powiadasz? Raczej wielce ryzykowne
|
|
Góra |
|
Matschke
|
Napisane: 17.09.2011, 8:22 |
|
Dołączył: 5.01.2008 Posty: 2134
|
Cart, spokojnie, chlodnica oleju skrzyni biegow zalatwia sprawa, jezdzi pare GTRow na takim stage'u w Polsce, robione na czesciach od firmy JDL i strojone w VTG....
A Movit to srednie rozwiazanie do GTRa, najlepsze to heble to firmy Alcon....
|
|
Góra |
|
CART
|
Napisane: 17.09.2011, 11:43 |
|
Dołączył: 16.02.2011 Posty: 51
|
Matschke napisał(a): Cart, spokojnie, chlodnica oleju skrzyni biegow zalatwia sprawa, jezdzi pare GTRow na takim stage'u w Polsce, robione na czesciach od firmy JDL i strojone w VTG.... A Movit to srednie rozwiazanie do GTRa, najlepsze to heble to firmy Alcon....
No właśnie jezdzi..ale ile pojezdzi  ?
Skrzynia w GTR pomimo dobrych załozeń teoretycznych ma najzwyczajniej wiele słąbych punktów ,które należy wyeliminować już dla serii,nie wspominając o samochdach wzmocnionych.
Co do tego ,ze ktos jezdzi..to sie zgodze mozna i ALPHA 12 pogonić bez dotykania skrzyni
Jesli nie mówimy o torowym wykorzystaniu GTRa bo tam najzwyczajniej bez mocnej przebudowy sie nie nadaje ..MOVIT Ceramika jest lepsza od tarcz Alcona łacznie z ich brake kitem..tak jak ALCON od seryjnych.
Stwierdzono na podstawie własnych doświadczeń w poszukiwaniu lepszych rozwiązan do własnego samochodu
Pod względem seryjnej skrzyni i hebli ..Porsche deklasuje gtra
|
|
Góra |
|
Andrzej_K
|
Napisane: 17.09.2011, 17:33 |
|
Dołączył: 13.11.2010 Posty: 54
|
Że niby tiptronic i PDK takie kuloodporne są? Z tego co mi wiadomo to padają przy seryjnych mocach nagminnie....
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum klubowego
Przyklejone
English information
Ostatnie posty forum PCP
|