Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 72 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 15.09.2011, 20:50 

Dołączył: 15.05.2011
Posty: 30
witam. Kolega szuka nissana GTR lub 911 Turbo. Czy ktoś jeździł GT-R ?? jak wykonanie , prowadzenie itp? porsche to porsche nie potrzebna opinia ani reklama :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.09.2011, 21:03 

Dołączył: 28.05.2009
Posty: 376
Według mnie porównywanie tego auta do 997t to pomyłka


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.09.2011, 21:05 

Dołączył: 5.01.2008
Posty: 2134
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
Jezdzilem pare razy jako pasazer i raz prowadzilem....
Ogolnie gabarytowo wieksze auto, troche malo przejrzyste i ciezkie do wyczucia przy parkowaniu, ale to kwestia przyzwyczajenia sie.
Auto jest niestety wydawane na 20tkach oponach typu runflat, wiec komfort jest naprawde sredni :( 911 Turbo jest tutaj naprawde wygodne i komfortowe.... Najgorzej skacze GT-R na poprzecznych nierownosciach...
Wykonczenie ok, nawet calkiem niezle, ale ogolnie w srodku to takie Playstation z tymi wszystkimi zegarami, guzikami, itp. Kwestia gustu i czego sie oczekuje od auta.... Dla mnie te auta mozna porownac ze soba tylko pod katem osiagow (performance), a tak to zupelnie rozne auta, juz nie wspomne o prestizu....




_________________

Było 997.1 TT - 563 KM
Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.09.2011, 21:07 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1897
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 062
Też bym nie porównywał, każde z tych aut to zupełnie inna bajka :idea:




_________________

Staszek


958


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.09.2011, 21:22 

Dołączył: 19.10.2007
Posty: 406
Ja jako drugi samochód koło domu wybrał bym własnie GT-R- a. Ale w wersji P 800. :lol: Jako pierwszy pod względem wykonania i osiągów tylko Porsche :lol:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.09.2011, 21:54 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1897
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 062
Porka 1, koło domu to rozumiem dla żony z dziećmi, taki rodzinny? Może... :wink:




_________________

Staszek


958


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.09.2011, 23:04 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
Niech kolga kupi GTRa. Porsche killer...
:-)




_________________

Jurek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.09.2011, 14:05 

Dołączył: 19.10.2007
Posty: 406
Tak :lol: koło domu to znaczy na zakupy do Galerii i ewentualnie wyskoczyć na kebaba 8)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.09.2011, 16:08 

Dołączył: 3.02.2011
Posty: 250
podstawowym problemem gtr jest waga a kolejnym koszty eksploatacji.
tak jak powiedzial moj kolega ktory jest najwiekszym dealerem gtra w europie, gtr to auto dla kierowcy ktory sie przesiada z subaru lub evo.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.09.2011, 18:38 

Dołączył: 5.01.2008
Posty: 2134
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
Karol, no bo taka jest prawda....
No i zapomnialem wlasnie napisac o kosztach eksploatacyjnych, ktore naprawde sa na bardzo wysokim poziomie...
Za to jest calkiem niezly w nim potencjal tuningowy, za ok. 20.000-25.000 jest w aucie 600-620KM i ok. 800 Nm....




_________________

Było 997.1 TT - 563 KM
Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.09.2011, 18:40 

Dołączył: 16.02.2011
Posty: 51
e tam,koszty eksploatacji są ok ..pod wrunkiem ,że się nie serwisuje razem z micrą :) a gwarancję spuszcza do kibla.
Z wagą można zejść w tym aucie na samych przednich fotelach ponad 30 kg:)
GtR na pewno pozwala na więcej w zakresie samego tuningu(wiecej opcji) i jest jego wdzięczną bazą ,proporcjonalnie o wiele tańszą niż w przypadku Turbo.
Dość dobrze wykonany jak na JP .. na pewno nie w klasie 997 TT ale juz chyba lepiej lub podobnie jak u jego poprzednika.
Samo pojęcie prestiżu jest pojęciem względnym.. wydaje się ,ze zależy od podejścia do motoryzacji jako takiej i pewnie od tego na ile wózków kogo stać.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.09.2011, 18:48 
Avatar użytkownika

Dołączył: 21.03.2010
Posty: 3744
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
Pierwsze wersje miały w gwarancji klauzulę zabronionej jazdy torowej ,ponoć w nowym to zmienili :shock:




_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.09.2011, 21:36 

Dołączył: 5.01.2008
Posty: 2134
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
DK napisał(a):
Pierwsze wersje miały w gwarancji klauzulę zabronionej jazdy torowej ,ponoć w nowym to zmienili :shock:


Nawet nie tylko to, procedura startu w trybie Race byla tez zabroniona....




_________________

Było 997.1 TT - 563 KM
Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.09.2011, 22:22 

Dołączył: 23.02.2008
Posty: 865
Lokalizacja: Drammen/Wadowice
Nr klubowicza: 318
maly tescik
http://www.kladblog.com/embed_flv.asp?i ... 109/10.flv


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.09.2011, 22:25 

Dołączył: 3.02.2011
Posty: 250
no nie wiem.....dobre hamulce do tego auta kosztuja 10tys euro, seryjne nie nadaja sie do niczego, nie wiem co Ci da redukcja masy o 30 kilo przy lacznej masie ponad 1800kilogramow.
Powiem wiecej kolga Mielcarek, powiedzial mi ze wraca do Porscha, niestety zawiodl sie na nissanie a jego opinia przynajmniej dla mnie jest b wiarygodna.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 17.09.2011, 0:55 

Dołączył: 16.02.2011
Posty: 51
jasne..nie mam zamiaru udowadniac ,z gtr jest lepszy od turbo,bo nie jest:D ..ale to wdzięczne auto w którym nie zal rzezbić :D
Myslę ,ze z tego powodu przeciętny właściciel GTRa zleca o wiele cześciej modyfikacje swojego auta niż właściciel turbo.. a części fakt ..drogie. dobry kit cer.MOVIT to 24 k eur


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 17.09.2011, 1:13 

Dołączył: 16.02.2011
Posty: 51
Matschke napisał(a):
Karol, no bo taka jest prawda....
No i zapomnialem wlasnie napisac o kosztach eksploatacyjnych, ktore naprawde sa na bardzo wysokim poziomie...
Za to jest calkiem niezly w nim potencjal tuningowy, za ok. 20.000-25.000 jest w aucie 600-620KM i ok. 800 Nm....



800 Nm za 20 k powiadasz? Raczej wielce ryzykowne


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 17.09.2011, 8:22 

Dołączył: 5.01.2008
Posty: 2134
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
Cart, spokojnie, chlodnica oleju skrzyni biegow zalatwia sprawa, jezdzi pare GTRow na takim stage'u w Polsce, robione na czesciach od firmy JDL i strojone w VTG....
A Movit to srednie rozwiazanie do GTRa, najlepsze to heble to firmy Alcon....




_________________

Było 997.1 TT - 563 KM
Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 17.09.2011, 11:43 

Dołączył: 16.02.2011
Posty: 51
Matschke napisał(a):
Cart, spokojnie, chlodnica oleju skrzyni biegow zalatwia sprawa, jezdzi pare GTRow na takim stage'u w Polsce, robione na czesciach od firmy JDL i strojone w VTG....
A Movit to srednie rozwiazanie do GTRa, najlepsze to heble to firmy Alcon....

No właśnie jezdzi..ale ile pojezdzi :wink: ?
Skrzynia w GTR pomimo dobrych załozeń teoretycznych ma najzwyczajniej wiele słąbych punktów ,które należy wyeliminować już dla serii,nie wspominając o samochdach wzmocnionych.
Co do tego ,ze ktos jezdzi..to sie zgodze mozna i ALPHA 12 pogonić bez dotykania skrzyni
Jesli nie mówimy o torowym wykorzystaniu GTRa bo tam najzwyczajniej bez mocnej przebudowy sie nie nadaje ..MOVIT Ceramika jest lepsza od tarcz Alcona łacznie z ich brake kitem..tak jak ALCON od seryjnych.
Stwierdzono na podstawie własnych doświadczeń w poszukiwaniu lepszych rozwiązan do własnego samochodu
Pod względem seryjnej skrzyni i hebli ..Porsche deklasuje gtra


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 17.09.2011, 17:33 

Dołączył: 13.11.2010
Posty: 54
Że niby tiptronic i PDK takie kuloodporne są? Z tego co mi wiadomo to padają przy seryjnych mocach nagminnie....


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 72 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum