Autor |
Wiadomość |
Wamet
|
Napisane: 22.05.2023, 15:10 |
|
Dołączył: 18.05.2022 Posty: 196 Lokalizacja: Bydgoszcz
Nr klubowicza: 804
|
tunix napisał(a): Podłączę się pod temat ponieważ dostałem od dealera podobną propozycję jak GoliMilan a nigdy turbo nie jeździłem. Mam pytanie do tych, którzy znają oba modele. Które auto - S/4S czy turbo ma lepszą rekcję na gaz w dolnym zakresie obrotów (2-3krpm)? Turbo ma większy silnik ale niższą kompresję, niestety demo turbo chyba nigdzie nie ma. Według mnie Turbo będzie zawsze szybsze, elastyczniejsze i lepiej prowadzące się a w wersji PCCB również lepiej hamujące z wysokich prędkości over 250 km/h od każdej innej drogowej 911....Jest turbo i długo, długo nic...
_________________
Darek
Porsche 911 Turbo S (991.2) Porsche 911 S (997.1) BMW M6 (E63) BMW M3 (F80) BMW M3 (E46) BMW X6M (E71) BMW 550i (F10) BMW 850i (E31) SL500 (R230) Brera 3.2JTS Q4 Coupe Turbo 2.0 16V Corvette LS1 V8
|
|
Góra |
|
wyszuy
|
Napisane: 22.05.2023, 15:33 |
|
Dołączył: 15.03.2021 Posty: 106
|
Turbo nie prowadzi się lepiej bo ma większy silnik, cięższy o kilkadziesiąt kg za tylną osią juz nie przesadzajcie, gts z napędem na tył będzie się prowadził najlepiej.
|
|
Góra |
|
fanboy
|
Napisane: 22.05.2023, 18:17 |
|
Dołączył: 22.05.2022 Posty: 72
|
wyszuy napisał(a): Turbo nie prowadzi się lepiej bo ma większy silnik, cięższy o kilkadziesiąt kg za tylną osią juz nie przesadzajcie, gts z napędem na tył będzie się prowadził najlepiej. Chyba chciałeś napisać z napędem na cztery. Z drugiej strony Turbo posiada dość zaawansowaną aktywną aerodynamikę, boczne wloty, otwieranie/domykanie klap przednich wlotów, przedni trzyczęściowy spojler jak tylny spojler z potrójnym ustawieniem wysokości jak potrójnym ustawieniem kąta nachylenia skrzydła. To wszystko chyba po to aby lepiej się prowadził. Oczywiście napęd na 4 jest w podstawie, do tego zapewne wielu klientów sięgnie po PASM (obniżenie o 10 mm = lepsze trzymanie drogi) oraz tylną oś skrętną, a po lifcie również hybrydyzację przedniej osi.
|
|
Góra |
|
wyszuy
|
Napisane: 22.05.2023, 20:07 |
|
Dołączył: 15.03.2021 Posty: 106
|
911 z napędem na tył prowadzi się najlepiej, porównywałem, sam kiedys wszedłem do salonu z myślą, że w grę wchodzi tylko napęd na 4 koła. Sprawdziłem i poszło zamówienie na ośkę
|
|
Góra |
|
b0g0b0jny
|
Napisane: 22.05.2023, 22:13 |
|
Dołączył: 4.08.2014 Posty: 1549
|
Najlepiej to prowadzi się Cayman ale to już off topic w tym wątku.
|
|
Góra |
|
fanboy
|
Napisane: 23.05.2023, 12:56 |
|
Dołączył: 22.05.2022 Posty: 72
|
Czyli 718 w wersji coupe ale na suchej nawierzchni.
|
|
Góra |
|
fanboy
|
Napisane: 23.05.2023, 19:01 |
|
Dołączył: 22.05.2022 Posty: 72
|
@wyszuy
W jakim sensie najlepiej, mniej/bardziej zarzuca tyłem/przodem, testowałeś z tylna osią skrętną, a może z opcjonalnym spojlerem, rozbudowaną aero.
|
|
Góra |
|
fx45
|
Napisane: 23.05.2023, 19:46 |
|
Dołączył: 5.12.2019 Posty: 390
|
Wszystko zależy czego się szuka w samochodzie. Bez dwóch zdań najlepiej prowadzący jest czteronapędowy bezpieczny przewidywalny, szybki i na każde warunki ale czy jest w nim fun? tu bym polemizował ( mam). Natomiast w znaczeniu najlepiej prowadzący to znaczy najfajniejszy taki do którego podchodząc już śmieje się mordka jest tylnonapędowy. Mniej szybki mniej bezpieczny nie na każde warunki ale najfajniejszy. Kolega Wamet ma rację skuteczniejszy będzie czteronapędowy, ale nudny pomijając oczywiście przyspieszenia jak z katapulty jeśli ktoś lubi. Cajman jest cudny w swojej lekkości i neutralnym prowadzeniu . Ale żeby nim szybko jechać bez wspomagaczy , oj to trzeba zwieracze mieć solidne
|
|
Góra |
|
fanboy
|
Napisane: 23.05.2023, 20:13 |
|
Dołączył: 22.05.2022 Posty: 72
|
Jeżeli dla kogoś funem w prowadzeniu będzie precyzyjne pokonywanie serpentyn przy wyższych prędkościach bez nerwowego zarzucania tyłem to raczej napęd na 4 lepiej się tu sprawdzi, jeżeli ktoś woli większe zaangażowanie w prowadzeniu wybierze napęd na tył.
Trzeba jeszcze wziąć pod uwagę że prócz skrętności auta poprzez zastosowanie lepszego aero, wyważenia środka ciężkości, niższej wagi auta czy napędu na 4, dochodzi jeszcze responsywność kierownicy, a to już samo w sobie dla posiadaczy Porsche jest frajdą.
|
|
Góra |
|
JN85
|
Napisane: 26.08.2023, 13:46 |
|
Dołączył: 15.03.2023 Posty: 20
|
AluStar napisał(a): Aplikacja MyPorsche
- Napiszcie jak czekajac na nowe samochody ( zapewno wiecie o aplikacji co pokazuje status Waszego zamowienia ) pokrywa sie z rzeczywistoscia ?
Dla niewtajemniczonych jest tam pokazywany status zamowienia produkcji dostawy waszego pojazdu. Mozna takze monitorowac juz majac pojazd.
Co o niej sadzicie i jakie macie zdanie. Czy ktoś od czasu tego wpisu korzystał z niej i może udzielić informacji, czy dane z apki się pokryły z faktycznym terminem produkcji, wydania pojazdu ?
|
|
Góra |
|
MDU
|
Napisane: 26.08.2023, 16:09 |
|
Dołączył: 30.03.2018 Posty: 176
|
Kurde, trzeba do fabryki porsche list wysłać i wytłumaczyć im że przez te wszystkie lata modele GT mogły się lepiej prowadzić gdyby miały AWD.
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|