Autor |
Wiadomość |
pit
|
Napisane: 19.05.2010, 22:56 |
|
Dołączył: 25.11.2009 Posty: 678
|
50 tys. km.
Nie jakoś dużo, ale z drugiej strony czasem Porschaki to niestety garażowe autka...
|
|
Góra |
|
Konik
|
Napisane: 19.05.2010, 23:18 |
|
Dołączył: 20.04.2010 Posty: 86
|
No właśnie... a przecież można się cieszyć i korzystać na codzień. W zeszłym roku moimi klasykami (91 r. i 73 r.) w okresie od czerwca do października zrobiłem ponad 15000 km.
964 ma jeździć zauważalnie więcej
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 20.05.2010, 18:38 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3928 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
jak to dobrze, że są serwisy Porsche, które mają patenty,.... jak to dobrze, że mają klientów, którzy mają przekonanie.....
Och, jak ja lubię czytać takie tematy.....
Ponieważ żyjemy w kraju, gdzie na trzech Polaków są cztery zdania i wszystkie słuszne, dawno zaniechałem dyskusji technicznych, również w sprawie alternatora kolegi Puszczyka (wiem, że to inny temat, ale tu nawiążę bo nie chce mi się szukać) bo to temat i przeze mnie przerabiany, częsty w starych (sorry - KLASYCZNYCH) autach. Jeżeli nic nie pomoże, a chcesz sprawę "opędzić" jak najtaniej, zmień pasek klinowy na troszkę krótszy , choć jestem przekonany, że można dojść do ładu w bardziej techniczny i porządny sposób !
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
pit
|
Napisane: 20.05.2010, 18:50 |
|
Dołączył: 25.11.2009 Posty: 678
|
Ja osobiście nie mam 100% przekonania. do nikogo.
nikt również nie pisał że wierzy w te "patenty".
może raczej pewne doświadczenia,
ale w każdym przypadku może być różnie.
ale jak się mądrze zastanowić taki wybór ma sporo innych
plusów oprócz technicznych. zobaczymy.
jako klienci wszyscy chcielibyśmy mieć dużo większy wybór dobrych profesjonalistów od starych Prosiaków. dużo dużo większy, ale nigdy nie będzie tak jak w Niemczech.
|
|
Góra |
|
darek
|
Napisane: 21.05.2010, 17:39 |
|
Dołączył: 7.04.2007 Posty: 230
|
Nie wiem jaki wpływ na wyciek oleju ma montaz uszczelki pod głowicą w silniku chłodzonym powietrzem, koleś sprzedaje kit i tyle ... i to jeszcze za 15 tys, jaja jak berety
|
|
Góra |
|
pit
|
Napisane: 21.05.2010, 17:59 |
|
Dołączył: 25.11.2009 Posty: 678
|
ja bym to trochę jednak przemyślał...
|
|
Góra |
|
Konik
|
Napisane: 21.05.2010, 19:07 |
|
Dołączył: 20.04.2010 Posty: 86
|
darek napisał(a): Nie wiem jaki wpływ na wyciek oleju ma montaz uszczelki pod głowicą w silniku chłodzonym powietrzem, koleś sprzedaje kit i tyle ... i to jeszcze za 15 tys, jaja jak berety
Nikt nie napisał, że "koleś" coś takiego powiedział. A poza tym poczytaj (Engine Oil Leak):
http://www.964tech.com/964-History
W razie problemów z tłumaczeniem Google Ci przetłumaczy na tyle, że można ogarnąć.
|
|
Góra |
|
pit
|
Napisane: 21.05.2010, 21:31 |
|
Dołączył: 25.11.2009 Posty: 678
|
właśnie. fajna stronka by the way.
a najlepsze jest to: "Some owners have tried cheaper methods of repair and there is no guarantee that with these 964s the problem is really solved."....
|
|
Góra |
|
darek
|
Napisane: 21.05.2010, 22:01 |
|
Dołączył: 7.04.2007 Posty: 230
|
Panowie , styk głowicy i cylindra uszczelnia komorę spalania , skąd w komorze spalania olej ???, ano albo ze zuzytych pierścieni albo prowadnic zaworowych, w sprawnym silniku NIE MA PRAWA wyciekac olej ze styku cylindra i głowicy, bo jesli wycieka stamtąd olej to skądś sie musiał tam wziąć w takich ilościach , a nie powinien, wyobraźcie sobie jaka tam jest kompresja jeśli taka jest szczelność komory spalania.
To jest tak pomyslane że ma być szczelne , podbnie jest w boxerach VW
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 22.05.2010, 12:30 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3928 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
Ciepło...ciepło......trzeba wiedzieć skąd olej cieknie. Jak ktoś wie i do tego ma trochę oleju w głowie, to bardzo łatwo masę tego oleju przerobi na masę pieniędzy ( zarobionych bądz zaoszczędzonych)
Oczywiście można robić to uczciwie, można też wciskać ciemnoty i wtedy zysk jest naprawdę godziwy, ale to oszustwo (jak ktoś chce się lepiej czuć może to nazywać inaczej ).
Jedynie wyciek pomiędzy połówkami karteru jest problemem, reszta nie.
Oczywiście logiczne jest robienie wielu rzeczy "przy okazji" i to generuje koszty. Zatem 15000 za generalny przegląd z wymianą niezbędnych części - oryginalnych- to nie jest jakaś astronomiczna kwota.
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
darek
|
Napisane: 22.05.2010, 15:26 |
|
Dołączył: 7.04.2007 Posty: 230
|
Zgadzam sie Piotrze , tylko pytanie czy naprawdę jest konieczność rozbierania silnika dla zasady( co przecież też silnikowi na dobre nie wychodzi ), być może wystarczy wymienić simeringi rozrządu , albo jakies inne rzeczy ( no chyba że cieknie pomiędzuy cylindrami a karterem lub tak jak pisałeś z połączeeń połówek katreru ).
Zresztą zabrałem tylko głos w dyskusji bo irytują mnie stwierdzenia że ktoś ma patent , nawet jesli jest to ASO Porsche, tu nie ma patentów , tu jest tylko dokładne i precyzyjne złożenie silnika i nic nie ma prawa cieknąć . Nigdy nie robiłem silnika z 911, ale za to na boxrech chłodzonych powietrzem z VW zęby zjadłem , a wbrew pozorom to bardzo podobna konstrukcja i nie mogłem się oprzeć komentarzowi.
Moja dobra rada - jak ktoś mówi że ma patent na coś to ja bym już tam auta nie oddał.
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 22.05.2010, 16:03 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3928 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
Nie jest moim celem rozprawianie na temat cieknących silników 911-tek. Większość jest zaolejona (cieknie, "poci się") i są to usterki do usunięcia których rozkłada się silnik, choć są pewne niuanse..... Są wycieki, które da się zlikwidować bez rozbierania silnika, a stwarzają pozory poważnej awarii....ale pssst...... o tym się nie mówi . Patenty są !
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
darek
|
Napisane: 22.05.2010, 16:32 |
|
Dołączył: 7.04.2007 Posty: 230
|
|
Góra |
|
Konik
|
Napisane: 1.06.2010, 0:03 |
|
Dołączył: 20.04.2010 Posty: 86
|
Co tam Panie w gminie? Jak tok spraw?
|
|
Góra |
|
pit
|
Napisane: 1.06.2010, 0:11 |
|
Dołączył: 25.11.2009 Posty: 678
|
no mam nadzieję że w tym tygodniu odbiorę..
poprosiłem ładnie: może być powoli ale dokładnie.
przy okazji wszystko co należy wymienić podczas standardowego
przeglądu wymienią.
silnik właśnie wsadzony.jutro mają wszystko testować.
|
|
Góra |
|
Konik
|
Napisane: 1.06.2010, 0:19 |
|
Dołączył: 20.04.2010 Posty: 86
|
Fajnie, a droga powrotna wiedzie przez Konin... a w Koninie dobra wysyłam PW z moim numerem telefonu.
|
|
Góra |
|
pit
|
Napisane: 1.06.2010, 0:26 |
|
Dołączył: 25.11.2009 Posty: 678
|
dzięki. zadzwonię jak już odbiorę wreszcie i nie zapomnę. trochę już za autem tęsknię.
|
|
Góra |
|
Konik
|
Napisane: 10.06.2010, 0:09 |
|
Dołączył: 20.04.2010 Posty: 86
|
I co tam Panie w gminie?
Auto odebrane? Jeździ? Obok Konina przeleciało? Zadowolony z auta?
|
|
Góra |
|
pit
|
Napisane: 10.06.2010, 0:29 |
|
Dołączył: 25.11.2009 Posty: 678
|
jeszcze nie przejechało.czasu nie ma żeby odebrać.
może piątek albo next week.
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|