Autor |
Wiadomość |
spaun
|
Napisane: 9.05.2007, 9:59 |
|
Dołączył: 9.03.2007 Posty: 855
|
|
Góra |
|
wampir
|
Napisane: 9.05.2007, 10:02 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 3164
|
Slyszalem o nich same dobre rzeczy. Ponoc naprawde dobre, ale na mokrym sie robi problem
A ja mysle o Yokohama AVS Sport...
|
|
Góra |
|
spaun
|
Napisane: 9.05.2007, 10:07 |
|
Dołączył: 9.03.2007 Posty: 855
|
wampir napisał(a): Slyszalem o nich same dobre rzeczy. Ponoc naprawde dobre, ale na mokrym sie robi problem A ja mysle o Yokohama AVS Sport...
Licze się z tym że w deszcz to ani rusz, tylko czy ich żywotność jest taka jak pilot sport cap ?
|
|
Góra |
|
wampir
|
Napisane: 9.05.2007, 10:10 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 3164
|
No coz, to opony wyczynowe, moze byc dokladnie to samo...
|
|
Góra |
|
Bozz
|
Napisane: 9.05.2007, 10:27 |
|
Dołączył: 20.03.2007 Posty: 115
|
spaun napisał(a): jacekm napisał(a): a gdzie kupi³e¶ te opony ? ja zaczynam szukac do mojego Caymana. Na allegro nic... gdzie kupujecie swoje opony ? (z dostaw± do domu poproszê ) J. http://www.ps-sport.ig.pl/opony-michelin-racing.htmmichelin pilot sport cap
Cena 7.774,57 PLN do komplet
|
|
Góra |
|
Bozz
|
Napisane: 9.05.2007, 10:40 |
|
Dołączył: 20.03.2007 Posty: 115
|
wampir napisał(a): Slyszalem o nich same dobre rzeczy. Ponoc naprawde dobre, ale na mokrym sie robi problem A ja mysle o Yokohama AVS Sport...
Problem on the wet 1.000 km and finished
Bullshit
I can not imagine that when you buy a new Porsche GT3RS the tires will
have to replaced after 1000 or even 5000 km
Pilot® Sport Cup
A competition-oriented summer tire that was developed directly out of knowledge gleaned from the track, Pilot® Sport Cup tires are DOT (Department of Transportation)-approved for street use. They help deliver extreme cornering power in wet and dry conditions, exceptional heat resistance, long track life, and consistent lap times. This tire is original equipment on the BMW M3 CSL, Porsche Carrera GT3 RS and optional on the Porsche Carrera GT3.
Lasting Performance
Powerful Wet And Dry Cornering
Race like reflexes
|
|
Góra |
|
wampir
|
Napisane: 9.05.2007, 10:49 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 3164
|
Bozz: I told that Toyo R888 are not so good on wet
|
|
Góra |
|
wampir
|
Napisane: 9.05.2007, 10:50 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 3164
|
Asia928S3 napisał(a): Gert:masz teraz auto gotowe w 100% na ten sezon zawieszenie, szpera, opony itd.itp. Bo do tej pory narzekales albo na samochod, albo na pilotke. Jesli w tym sezonie ci sie nie powiedzie to moze pomysl o umiejetnosciach kierowcy
She can have a point
|
|
Góra |
|
TKacki
|
Napisane: 9.05.2007, 11:58 |
|
Dołączył: 5.03.2007 Posty: 1151
|
|
Góra |
|
rychu
|
Napisane: 9.05.2007, 12:14 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 3367 Lokalizacja: sercem i ciałem - poznań
Nr klubowicza: 075
|
YOKOHAMA AVS no i ADVAN SPORT polecam...no i bardzo trwałe 2x Michelin...chcesz być jeszcze szybszy no to slic...takie jakie miał Marcin jeden i drugi..no i pd Mobil...te nie wiem na jak długo sztarczają
_________________
Classic Porsche 911/964 Carrera 2
|
|
Góra |
|
wampir
|
Napisane: 9.05.2007, 12:16 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 3164
|
Rychu: Marcin i Piotr mieli wlasnie toyo r888 z tego co mi sie wydaje
|
|
Góra |
|
rychu
|
Napisane: 9.05.2007, 13:12 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 3367 Lokalizacja: sercem i ciałem - poznań
Nr klubowicza: 075
|
.....czyli slic.. ...
_________________
Classic Porsche 911/964 Carrera 2
|
|
Góra |
|
wampir
|
Napisane: 9.05.2007, 13:14 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 3164
|
Raczej half-slick Slicki nie maja bieznika
|
|
Góra |
|
Bozz
|
Napisane: 9.05.2007, 14:10 |
|
Dołączył: 20.03.2007 Posty: 115
|
wampir napisał(a): Asia928S3 napisał(a): Gert:masz teraz auto gotowe w 100% na ten sezon zawieszenie, szpera, opony itd.itp. Bo do tej pory narzekales albo na samochod, albo na pilotke. Jesli w tym sezonie ci sie nie powiedzie to moze pomysl o umiejetnosciach kierowcy She can have a point
|
|
Góra |
|
rychu
|
Napisane: 9.05.2007, 14:46 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 3367 Lokalizacja: sercem i ciałem - poznań
Nr klubowicza: 075
|
wampir napisał(a): Raczej half-slick Slicki nie maja bieznika ...NAPISAŁEM TAKIE SLIC JAK MA MARCIM I...nie pisałem jakie to są....zmień dostawcę...mnie też ostatnio szajs sprzedał
_________________
Classic Porsche 911/964 Carrera 2
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 9.05.2007, 16:11 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3928 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
Zapewne brak umiejętności i "wjeżdżenia" sprawiły, że Toyo 888 nie zaskoczyły mnie .....raczej spodziewałem się więcej, czego dowodem może być "potyczka" z oponami na Bemowie. Dotychczasowe harce po Bemowie /rozecie/ na Conti Sport Contact 2, również i w warunkach drogowych, dawały mi lepsze wrażenie. Chyba to taki "para-slick".... podczas szybkiej jazdy drogowej, również lepiej się czuję na Toyo TR-1, więc chyba trzeba poważnie traktować dobre opinie o Yokohamie. Na Żubrach prawie wszyscy Włosi i "ci ważniejsi" Polacy jechali na Yokohamie, głównie AVD 048 /...for race use only.../
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
Bozz
|
Napisane: 9.05.2007, 17:55 |
|
Dołączył: 20.03.2007 Posty: 115
|
jurek968 napisał(a): No Gert - z oponami to przegiêcie przy takiej szeroko¶ci ,jeszcze semislicki A szpera to fajna sprawa - ale je¶li to jeszcze typ Typ Torsen i 40% to murowana nauka jazdy od pocz±tku. Ale chyba zwyk³a tarczkowa bo widzê ¿e u¿ywka(looks like used one?) Torsenowe by³y w latach 93-95 tylko i w 968 + aftermarket np GT (Guard Transmissions)
ja mam kumpla na klub Porsche Belgia ktory sciga sie od 10 lat na 944 Turbo (faster than standard GT3 on Belgian Zolder race track) i mowie to sa najlepsze opony na "track days" Wiem to jest duzo inwestycja ale warto , jesli chodzi o jazde "od czasu do czasu"
Sper jest originalnje Porsche Turbo S po renowacji, wiec nie martw sie o moja jazde bo mam prywatny teren do "zajec praktycznych' a moim jedynym rywalem jest Asia, wiec zawsze wygrywam
|
|
Góra |
|
jurek968
|
Napisane: 9.05.2007, 17:57 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1327 Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
|
pdmobil napisał(a): Zapewne brak umiejętności i "wjeżdżenia" sprawiły, że Toyo 888 nie zaskoczyły mnie .....raczej spodziewałem się więcej, czego dowodem może być "potyczka" z oponami na Bemowie. Dotychczasowe harce po Bemowie /rozecie/ na Conti Sport Contact 2, również i w warunkach drogowych, dawały mi lepsze wrażenie. Chyba to taki "para-slick".... podczas szybkiej jazdy drogowej, również lepiej się czuję na Toyo TR-1, więc chyba trzeba poważnie traktować dobre opinie o Yokohamie. Na Żubrach prawie wszyscy Włosi i "ci ważniejsi" Polacy jechali na Yokohamie, głównie AVD 048 /...for race use only.../
Chodzi zapewne o ADVAN A048!
Właśnie się zastanawiem nad nimi lub Toyo R 888.
Napisz coś więcje dlaczego Cię rozczarowały?Toyo są tanie.....szkoda
Może to wynikało z wysokiego profilu?/Marcin był zadowolony.
_________________
968 - out 912 996 - out
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 9.05.2007, 22:55 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3928 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
Istotnie - A048. Są to opony definitywnie sportowe, bez dopuszczenia do normalnego ruchu drogowego /więc niezgodne z regulaminem PCP /, choć uzywane na drogach publicznych podczas zawodów sportowych /os-y i wyścigi/, tam gdzie regulaminy na to pozwalają. Toyo ma homologację. W ofercie Toyo nie znalazłem do swojego auta /7x16, 8x16/ nic innego niż przewiduje fabryka t.j. 205/55/16 i 225/50/16 choć wolę "oczko" niższy profil /takie właśnie miałem Conti/. Opony niby dobrze trzymają, ale tył, przód "ucieka" w sposób nagły. Myślę, że to szczególna cecha "starych"911-tek i w 968,944 czy 993 trakcja będzie całkiem inna, ale wydaje mi się, że u mnie, na normalnym bieżniku uciekanie przodu jest bardziej wyczuwalne. Zauważyłem, że w wyścigach historycznych, często stosują 225/50/15 /!/ na wszystkie 4 koła, ale to właśnie jest... profesjonalizm, którego z różnych powodów u nas nie ma.
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
Asia928S3
|
Napisane: 9.05.2007, 23:14 |
|
Dołączył: 20.03.2007 Posty: 51
|
pdmobil napisał(a): Istotnie - A048. Są to opony definitywnie sportowe, bez dopuszczenia do normalnego ruchu drogowego /więc niezgodne z regulaminem PCP /, choć uzywane na drogach publicznych podczas zawodów sportowych /os-y i wyścigi/, tam gdzie regulaminy na to pozwalają. Toyo ma homologację. W ofercie Toyo nie znalazłem do swojego auta /7x16, 8x16/ nic innego niż przewiduje fabryka t.j. 205/55/16 i 225/50/16 choć wolę "oczko" niższy profil /takie właśnie miałem Conti/. Opony niby dobrze trzymają, ale tył, przód "ucieka" w sposób nagły. Myślę, że to szczególna cecha "starych"911-tek i w 968,944 czy 993 trakcja będzie całkiem inna, ale wydaje mi się, że u mnie, na normalnym bieżniku uciekanie przodu jest bardziej wyczuwalne. Zauważyłem, że w wyścigach historycznych, często stosują 225/50/15 /!/ na wszystkie 4 koła, ale to właśnie jest... profesjonalizm, którego z różnych powodów u nas nie ma.
Naprawde to jest popolsku ale prosze tumacz mi na zrozumialy polski a nie encyklopedyczno-filozoficzny
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|