Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.05.2007, 9:59 

Dołączył: 9.03.2007
Posty: 855
a co myślicie o takich oponach ?

http://tinyurl.com/ywfua4


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.05.2007, 10:02 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 3164
Slyszalem o nich same dobre rzeczy. Ponoc naprawde dobre, ale na mokrym sie robi problem ;)

A ja mysle o Yokohama AVS Sport...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.05.2007, 10:07 

Dołączył: 9.03.2007
Posty: 855
wampir napisał(a):
Slyszalem o nich same dobre rzeczy. Ponoc naprawde dobre, ale na mokrym sie robi problem ;)

A ja mysle o Yokohama AVS Sport...


Licze się z tym że w deszcz to ani rusz, tylko czy ich żywotność jest taka jak pilot sport cap ? :cry:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.05.2007, 10:10 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 3164
No coz, to opony wyczynowe, moze byc dokladnie to samo...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.05.2007, 10:27 

Dołączył: 20.03.2007
Posty: 115
spaun napisał(a):
jacekm napisał(a):
a gdzie kupi³e¶ te opony ? ja zaczynam szukac do mojego Caymana. Na allegro nic...

gdzie kupujecie swoje opony ? (z dostaw± do domu poproszê :-))

J.


http://www.ps-sport.ig.pl/opony-michelin-racing.htm
michelin pilot sport cap 8)


Cena 7.774,57 PLN do komplet :banghead: :roll: :roll:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.05.2007, 10:40 

Dołączył: 20.03.2007
Posty: 115
wampir napisał(a):
Slyszalem o nich same dobre rzeczy. Ponoc naprawde dobre, ale na mokrym sie robi problem ;)

A ja mysle o Yokohama AVS Sport...


Problem on the wet :roll: 1.000 km and finished :roll:

Bullshit :nono:

I can not imagine that when you buy a new Porsche GT3RS the tires will
have to replaced after 1000 or even 5000 km :nono:

Pilot® Sport Cup
A competition-oriented summer tire that was developed directly out of knowledge gleaned from the track, Pilot® Sport Cup tires are DOT (Department of Transportation)-approved for street use. They help deliver extreme cornering power in wet and dry conditions, exceptional heat resistance, long track life, and consistent lap times. This tire is original equipment on the BMW M3 CSL, Porsche Carrera GT3 RS and optional on the Porsche Carrera GT3.

Lasting Performance
Powerful Wet And Dry Cornering
Race like reflexes

:thumbup:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.05.2007, 10:49 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 3164
Bozz: I told that Toyo R888 are not so good on wet ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.05.2007, 10:50 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 3164
Asia928S3 napisał(a):
Gert:masz teraz auto gotowe w 100% na ten sezon :wink: zawieszenie, szpera, opony itd.itp. :thumbup: Bo do tej pory narzekales albo na samochod, albo na pilotke. Jesli w tym sezonie ci sie nie powiedzie to moze pomysl o umiejetnosciach kierowcy :roll:


She can have a point :swiety:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.05.2007, 11:58 
Administrator

Dołączył: 5.03.2007
Posty: 1151
You may find this interesting.

http://tiny.pl/dn67


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.05.2007, 12:14 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 3367
Lokalizacja: sercem i ciałem - poznań
Nr klubowicza: 075
YOKOHAMA AVS no i ADVAN SPORT polecam...no i bardzo trwałe 2x Michelin...chcesz być jeszcze szybszy no to slic...takie jakie miał Marcin jeden i drugi..no i pd Mobil...te nie wiem na jak długo sztarczają :dontknow:




_________________

Classic Porsche 911/964 Carrera 2


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.05.2007, 12:16 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 3164
Rychu: Marcin i Piotr mieli wlasnie toyo r888 z tego co mi sie wydaje ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.05.2007, 13:12 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 3367
Lokalizacja: sercem i ciałem - poznań
Nr klubowicza: 075
.....czyli slic.. :swieca: ... :swieca:




_________________

Classic Porsche 911/964 Carrera 2


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.05.2007, 13:14 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 3164
Raczej half-slick :roll: Slicki nie maja bieznika ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.05.2007, 14:10 

Dołączył: 20.03.2007
Posty: 115
wampir napisał(a):
Asia928S3 napisał(a):
Gert:masz teraz auto gotowe w 100% na ten sezon :wink: zawieszenie, szpera, opony itd.itp. :thumbup: Bo do tej pory narzekales albo na samochod, albo na pilotke. Jesli w tym sezonie ci sie nie powiedzie to moze pomysl o umiejetnosciach kierowcy :roll:


She can have a point :swiety:


:bootyshake: :binky: :bootyshake:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.05.2007, 14:46 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 3367
Lokalizacja: sercem i ciałem - poznań
Nr klubowicza: 075
wampir napisał(a):
Raczej half-slick :roll: Slicki nie maja bieznika ;)
...NAPISAŁEM TAKIE SLIC JAK MA MARCIM I...nie pisałem jakie to są....zmień dostawcę...mnie też ostatnio szajs sprzedał :drunken:




_________________

Classic Porsche 911/964 Carrera 2


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.05.2007, 16:11 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3928
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
Zapewne brak umiejętności i "wjeżdżenia" sprawiły, że Toyo 888 nie zaskoczyły mnie .....raczej spodziewałem się więcej, czego dowodem może być "potyczka" z oponami na Bemowie. Dotychczasowe harce po Bemowie /rozecie/ na Conti Sport Contact 2, również i w warunkach drogowych, dawały mi lepsze wrażenie. Chyba to taki "para-slick".... podczas szybkiej jazdy drogowej, również lepiej się czuję na Toyo TR-1, więc chyba trzeba poważnie traktować dobre opinie o Yokohamie. Na Żubrach prawie wszyscy Włosi i "ci ważniejsi" Polacy jechali na Yokohamie, głównie AVD 048 /...for race use only.../




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.05.2007, 17:55 

Dołączył: 20.03.2007
Posty: 115
jurek968 napisał(a):
No Gert - z oponami to przegiêcie :wink: przy takiej szeroko¶ci ,jeszcze semislicki :shock:

A szpera to fajna sprawa - ale je¶li to jeszcze typ Typ Torsen i 40% to murowana nauka jazdy od pocz±tku.
Ale chyba zwyk³a tarczkowa bo widzê ¿e u¿ywka(looks like used one?)
Torsenowe by³y w latach 93-95 tylko i w 968 + aftermarket np GT (Guard Transmissions)


ja mam kumpla na klub Porsche Belgia ktory sciga sie od 10 lat na 944 Turbo (faster than standard GT3 on Belgian Zolder race track) i mowie to sa najlepsze opony na "track days" Wiem to jest duzo inwestycja ale warto , jesli chodzi o jazde "od czasu do czasu"

Sper jest originalnje Porsche Turbo S po renowacji, wiec nie martw sie o moja jazde bo mam prywatny teren do "zajec praktycznych' a moim jedynym rywalem jest Asia, wiec zawsze wygrywam :> :headbang:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.05.2007, 17:57 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1327
Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
pdmobil napisał(a):
Zapewne brak umiejętności i "wjeżdżenia" sprawiły, że Toyo 888 nie zaskoczyły mnie .....raczej spodziewałem się więcej, czego dowodem może być "potyczka" z oponami na Bemowie. Dotychczasowe harce po Bemowie /rozecie/ na Conti Sport Contact 2, również i w warunkach drogowych, dawały mi lepsze wrażenie. Chyba to taki "para-slick".... podczas szybkiej jazdy drogowej, również lepiej się czuję na Toyo TR-1, więc chyba trzeba poważnie traktować dobre opinie o Yokohamie. Na Żubrach prawie wszyscy Włosi i "ci ważniejsi" Polacy
jechali na Yokohamie, głównie AVD 048 /...for race use only.../


Chodzi zapewne o ADVAN A048!
Właśnie się zastanawiem nad nimi lub Toyo R 888.
Napisz coś więcje dlaczego Cię rozczarowały?Toyo są tanie.....szkoda :(
Może to wynikało z wysokiego profilu?/Marcin był zadowolony.




_________________

968 - out
912
996 - out


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.05.2007, 22:55 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3928
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
Istotnie - A048. Są to opony definitywnie sportowe, bez dopuszczenia do normalnego ruchu drogowego /więc niezgodne z regulaminem PCP :( /, choć uzywane na drogach publicznych podczas zawodów sportowych /os-y i wyścigi/, tam gdzie regulaminy na to pozwalają. Toyo ma homologację. W ofercie Toyo nie znalazłem do swojego auta /7x16, 8x16/ nic innego niż przewiduje fabryka t.j. 205/55/16 i 225/50/16 choć wolę "oczko" niższy profil /takie właśnie miałem Conti/. Opony niby dobrze trzymają, ale tył, przód "ucieka" w sposób nagły. Myślę, że to szczególna cecha "starych"911-tek i w 968,944 czy 993 trakcja będzie całkiem inna, ale wydaje mi się, że u mnie, na normalnym bieżniku uciekanie przodu jest bardziej wyczuwalne. Zauważyłem, że w wyścigach historycznych, często stosują 225/50/15 /!/ na wszystkie 4 koła, ale to właśnie jest... profesjonalizm, którego z różnych powodów u nas nie ma.




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.05.2007, 23:14 

Dołączył: 20.03.2007
Posty: 51
pdmobil napisał(a):
Istotnie - A048. Są to opony definitywnie sportowe, bez dopuszczenia do normalnego ruchu drogowego /więc niezgodne z regulaminem PCP :( /, choć uzywane na drogach publicznych podczas zawodów sportowych /os-y i wyścigi/, tam gdzie regulaminy na to pozwalają. Toyo ma homologację. W ofercie Toyo nie znalazłem do swojego auta /7x16, 8x16/ nic innego niż przewiduje fabryka t.j. 205/55/16 i 225/50/16 choć wolę "oczko" niższy profil /takie właśnie miałem Conti/. Opony niby dobrze trzymają, ale tył, przód "ucieka" w sposób nagły. Myślę, że to szczególna cecha "starych"911-tek i w 968,944 czy 993 trakcja będzie całkiem inna, ale wydaje mi się, że u mnie, na normalnym bieżniku uciekanie przodu jest bardziej wyczuwalne. Zauważyłem, że w wyścigach historycznych, często stosują 225/50/15 /!/ na wszystkie 4 koła, ale to właśnie jest... profesjonalizm, którego z różnych powodów u nas nie ma.


Naprawde to jest popolsku ale prosze tumacz mi na zrozumialy polski a nie encyklopedyczno-filozoficzny :help:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum