Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.05.2007, 23:17 

Dołączył: 20.03.2007
Posty: 51
Asia928S3 napisał(a):
pdmobil napisał(a):
Istotnie - A048. Są to opony definitywnie sportowe, bez dopuszczenia do normalnego ruchu drogowego /więc niezgodne z regulaminem PCP :( /, choć uzywane na drogach publicznych podczas zawodów sportowych /os-y i wyścigi/, tam gdzie regulaminy na to pozwalają. Toyo ma homologację. W ofercie Toyo nie znalazłem do swojego auta /7x16, 8x16/ nic innego niż przewiduje fabryka t.j. 205/55/16 i 225/50/16 choć wolę "oczko" niższy profil /takie właśnie miałem Conti/. Opony niby dobrze trzymają, ale tył, przód "ucieka" w sposób nagły. Myślę, że to szczególna cecha "starych"911-tek i w 968,944 czy 993 trakcja będzie całkiem inna, ale wydaje mi się, że u mnie, na normalnym bieżniku uciekanie przodu jest bardziej wyczuwalne. Zauważyłem, że w wyścigach historycznych, często stosują 225/50/15 /!/ na wszystkie 4 koła, ale to właśnie jest... profesjonalizm, którego z różnych powodów u nas nie ma.


Naprawde to jest popolsku ale prosze tumacz mi na zrozumialy polski a nie encyklopedyczno-filozoficzny :help:


GERT: LOG-INN, PLEASE :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.05.2007, 23:20 

Dołączył: 20.03.2007
Posty: 115
Sorry kochanie :twisted: :oops:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.05.2007, 9:26 

Dołączył: 14.03.2007
Posty: 292
Najstarszą prawdą jest to że opony o niższym profilu lepiej trzmają trakcję ale też gwałtowniej (nagle jak napisał pdmobil) ją tracą. Na balonach bardziej się pływa i płynniej można przechodzić z jednego poślizgu do drugiego, a na niskich - jedziesz, jedziesz, jedziesz i nagle dupa z przodu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.05.2007, 9:50 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3928
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
Najlepiej, gdy d.... jest na włściwym miejscu. :oops: Faktem jest, że prowadzenie 911-tki tej jeszcze na drążkach skretnych, daje , szczególne wrażenia, zwłaszcza ...z przodu, bez względu na rozmiar opon. Myślę, że najlepsze efekty daje używanie opon o rozmiarze fabrycznym no i ...dobrych :lol:




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.05.2007, 11:23 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1327
Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
Niewiem jak to jest z tym dopuszczeniem do publicznego ruchu tego Advana !
W opisie tej opony brak wzmianki na ten temat.
Wizualnie minimalnie się różni od Toyo R 888, a co ciekawe na tych oponach (ADVAN A048) wychodzi seryjny Lotus Exige który ma homologację do ruchu publicznego.




_________________

968 - out
912
996 - out


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 11.05.2007, 9:18 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3928
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
Jurku -ja też nie wiem. Zaufałem małemu napisowi na boku tejże opony: "for cmpetition purpose only", a chcąc być w zgodzie z regulaminem PCP, zaniechałem dalszych działań w ich kierunku. Zresztą nakład zabiegów i kosztów do ich zdobycia uznałem za nieadekwatny do potrzeb. Mimo, iż w naszym Regulaminie-co wielokrotnie podkreślałem, nie ma żadnej wzmianki o trybie prowadzenia kontroli, organie uprawnionym, określenia jak, gdzie i kiedy zgłaszać ew. zastrzeżenia czy protesty, a trudno przyjąć za normę, że arbitrem jest "forum PCP" .... ex post. Zatem, tak poważnie regulamin jest iluzją, bo nawet pkt.17.1 nic tak naprawde nie stanowi. Ponieważ to wszystko służyć ma zabawie /rozrywce/ to trzeba przyznać, że cel osiągamy, jest zabawnie :lol:
PS: korzystając z wczorajszego deszczu i dostępu do pustego placu, postanowiłem - poruszony tym tematem- sprawdzić zastrzeżenia producenta o przyczepności tych opon na mokrym. I chyba znowu jestem zaskoczony ...... na plus, spodziewałem się, że będzie gorzej !!!




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.05.2007, 0:28 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 2029
Lokalizacja: 3City
Nr klubowicza: 094
z tematu wynika ze sa dwa rodaje MPSC. Te ogolnie produkowane i produkowane z dedykacja dla modeli Porsche.

http://www.6speedonline.com/forums/show ... hp?t=72477




_________________

in: Rally,Mezgers
Nobody is born a legende, you race to become one.

Pucharek PCP 2007,2008,2009,2010,2023r.
Carting Cup PCP 2015r.
----------------------------------------------------
Futuresolar OZE, fotowoltaika, pompy ciepla.
https://futureoze.pl/


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.05.2007, 18:31 

Dołączył: 20.03.2007
Posty: 115
hmmmm :roll: very intresting :wink:

If anybody is intrested with these tires just send me a PW for prices.
Delivery will be about 3 to 5 weeks because of ordering in Belgium - transport - import etc.. Faktura VAT no problem.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum









cron