Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 5.07.2018, 21:41 

Dołączył: 19.11.2014
Posty: 59
Witam serdecznie,

Proszę o pomoc - co to za wężyk i do czego służy? Dziś kupiłem auto i oto jaka niespodzianka mnie spotkała jak dojechałem do domu... Wężyk był sklejony taśmą izolacyjną, jak dojechałem do domu patrzę coś czarnego wisi, zdjąłem pokrywkę a tu wisi taśma izolacyjna - pod wpływem temperatury rozciągnęła się i zaczęła się topić.

Porsche Cayenne Turbo 4.8 L 2007 r.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 5.07.2018, 22:37 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5185
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Gratulacje nowego prosiaka w stadzie :)

Wężyk od tzw. odmy silnika. Klasyka gatunku w Cayenne, że to pęka.
Nie może nie pękać, bo to cienki plastik wystawiony na wysokie
temperatury. Przy zdejmowaniu (a łatwo nie chce zejść) lubi ulec
zniszczeniu. Cena spora, bo trzeba kupić cały zawór w turbo, dlatego
często się naprawia, ale da się o wiele skuteczniej. Taśma izolacyjna
nie ma szans.




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 5.07.2018, 22:46 

Dołączył: 19.11.2014
Posty: 59
Dziękuję, gratulacje przyjęte. Powróciłem do marki mimo że we wcześniejszym cayenne padł silnik. Mam nadzieję, że teraz będzie lepiej.


a jaka propozycja naprawy?


Kolejne sprawy będę poruszał stopniowo - a póki co dziś zamiast po trasie świętować i radować zaczynam się martwić...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 5.07.2018, 22:52 
Avatar użytkownika

Dołączył: 4.12.2016
Posty: 1581
Nr klubowicza: 582
Spoko!
Głowa do góry tutaj napewno uzyskasz pomoc.
Gratulacje i przyjemności z jazdy!




_________________

www.classic911.pl
www.pasjaporsche.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 6.07.2018, 22:03 

Dołączył: 19.11.2014
Posty: 59
W serwisie koszt części z wymianą niecałe 700 zł. Niedługo tam pojadę ale na szybko i na teraz pozostaje taśma izolacyjna. Temat uważam za zamknięty :) DZIĘKUJĘ


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 15.08.2018, 9:22 

Dołączył: 19.11.2014
Posty: 59
Też tak macie że jak jedziecie do serwisu to mówią o innych kosztach niż rzeczywiste? Pisałem że wymiana wężyka będzie w granicach 700 zł. Ale nie.... wężyk ok. 500zł + płyn ok. 150 zł + robocizna ok. 700 zł ...

Jak dla mnie to jest oszukiwanie klienta.
Takie celowe niedopowoadanie co i jak.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 15.08.2018, 10:12 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5185
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Możliwe, że masz rację, ale trzeba było poprosić o wycenę na piśmie.

Pamiętam jak dawno temu pojechałem autem przyziemnej marki Ford do ASO
na serwis (olej plus filtry) poprosiłem o wymianę przy okazji żarówki
w bagażniku. Takie 15 sekund pracy. Myślę sobie ile drożej może kosztować
żarówka C5W w ASO niż na stacji. Żarówka 5zł, ale robocizna 50zł...
Takie mają stawki i tyle.




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum