Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 29.01.2021, 16:57 

Dołączył: 26.01.2021
Posty: 3
Drodzy koledzy, przychodzę po poradę.
Cel: Porsche Cayenne I
Silnik: 4.5 turbo/bez turbo jak się trafi. Raczej celowałbym w S.
3.2 odpada, Diesel odpada.
Naczytałem się różnych tematów, szukałem powtarzających się awarii i różnych pierdół. Narazie nie jestem jakoś przerażony. -magistrala wody często się przewija wiec trzeba wziąć pod uwagę,
-rozrząd: komplet albo regulacja to kolejny punkt.
-pierdoły we wnętrzu, zauważyłem że wiele rzeczy robicie sami bo rzadko unieruchamia to kompletnie samochód.
Pneumatyka? Wiele tematów o zaworkach w miechach ewentualnie elektrozaworach, nie widziałem żeby ktoś opisywał jakąś grubszą awarie.
Czyli wnioskuje, że to solidna cześć Cayenna.
Oglądałem kilka sztuk i widzę, że wnętrze bardzo dobrze radzi sobie z upływem czasu.
Celowo nie pisze o łożyskach, hamulcach itd bo to eksploatacja więc mnie nie interesuje(jest do zrobienia to się robi i już, po temacie).
Celuje w przedlifty czyli auta 15 letnie i starsze. Czego mogę albo powinnienem się spodziewać po tych rocznikach, czy są elementy które notorycznie padają np przy przebiegach 150/200/250 tysięcy?
Znajdzie się ktoś używający na codzień tego modelu i może podzielić się jakaś uwagą?
Jakieś niepokojące odgłosy, które od razu powinny skreślać auto przy oględzinach?
Jeśli upatrzę sobie „ten” okaz to i tak zamierzam go zabrać do aso na przejrzenie.
Dzięki za odpowiedzi.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 4.02.2021, 1:11 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5185
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Cześć. Nie rzebym aso nie cenił, ale tam już raczej nie pojawiają się
często 9PA ;) Ja bym wybrał jakiś niezależny serwis. Choć może jestem
w błędzie, w końcu sam też nie bywam tak zbyt często ;)

Najważniejsza sprawa moim zdaniem to sprawdzenie wypadkowości. Wszystko
inne da się zrobić, choć drugi temat w wypadku Cayenne I 4,5 to właśnie
ten V8. Tłoki lubią tam drapać o gładzie cylindrów. Na to zwróciłbym
szczególną uwagę. Silnik też może być już po remoncie, co jest na plus,
ale trzeba uważań na jego jakość.

Powodzenia! :D




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 4.02.2021, 18:13 

Dołączył: 17.02.2019
Posty: 79
Qbak napisał(a):
Cześć. Nie rzebym aso nie cenił, ale tam już raczej nie pojawiają się
często 9PA ;) Ja bym wybrał jakiś niezależny serwis. Choć może jestem
w błędzie, w końcu sam też nie bywam tak zbyt często ;)

Najważniejsza sprawa moim zdaniem to sprawdzenie wypadkowości. Wszystko
inne da się zrobić, choć drugi temat w wypadku Cayenne I 4,5 to właśnie
ten V8. Tłoki lubią tam drapać o gładzie cylindrów. Na to zwróciłbym
szczególną uwagę. Silnik też może być już po remoncie, co jest na plus,
ale trzeba uważań na jego jakość.

Powodzenia! :D


Jeżeli chcesz serwisować to Polecam VIP Rykaszewski. Panowie maja pojęcie i reperują samochody z całej Europy.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum