|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 3 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
dadzior25
|
Napisane: 12.12.2023, 19:09 |
|
Dołączył: 5.02.2021 Posty: 16
|
mam pytanie może ktoś miał podobny problem, panamera 4,8 gts 2012 rok, na zimnym czy ciepłym silniku bardzo ciężko odpala, musi zakręcić kilka sekund żeby załapała, akumulator dobry, alternator nowy, rozrząd dobrze ustawiony, nowe świece, cewki dają iskrę ale dopiero po trzecim obrocie silnika pytanie czy to normalne?
|
|
Góra |
|
Grzechotnik
|
Napisane: 12.12.2023, 20:29 |
|
Dołączył: 19.09.2023 Posty: 8
|
Witam, Jeżdżę wersją 3,6 299hp V6, miałem problem z silnikiem w sensie długiego odpalania. Wymieniałem świece, przeglądnąłem cewki, przewody. Wszystko było w b.dobrym stanie, podejżewałem kilka rzeczy - Czujnik ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej, czujnik ciśnienia na pompie High pressure, filtr paliwa, ciśnienie paliwa itp... pojawiał się checkengine w postaci Reduced Engine Power, pojawiał sie rzadko. Reset kluczykiem i można było jechac dalej, ale odpalał jak zwykle. Podłączenie pod komputer - P1023 - zbyt niskie ciśnienie paliwa przy starcie, P1031 - czujnik ciśnienia zaciął się podczas uruchamiania. Dokładnie rzecz biorąc wymiana pompy HP wyeliminowała błędy całkowicie. Samego czujnika nie kupisz nigdzie. Pompe można wyhaczyc od ,,Swiat regeneracji,, u Zabielskiego. W dobrej cenie 2000pln z gwarancją. Do tego musisz kupić zaślepkę wałka rozrządu pod pompą, stara pewnie rozsypuje sie w rękach. Zaślepka około 350pln. Ale bez niej nie będzie chodził równo. Auto śmiga.
|
|
Góra |
|
dadzior25
|
Napisane: 27.12.2023, 22:07 |
|
Dołączył: 5.02.2021 Posty: 16
|
pompa paliwa wymieniona i problem zginął
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 3 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|