Autor |
Wiadomość |
adrian055
|
Napisane: 1.06.2019, 11:08 |
|
Dołączył: 4.12.2012 Posty: 48
|
Koledzy problem z klima Wymieniony kompresor na nowy przewody wyczyszczone nowa chłodnica i zawór rozprężny . Były błędy nastawnika klapy i został wymieniony , brak błędu w sterowniku a jak dmuchało ciepło tak dmucha dalej . Wczoraj po zmianie sprężarki chwile było chłodno i znów leci ciepłe powietrze. Ma ktoś jakiś pomysł ????
|
|
Góra |
|
Mic182
|
Napisane: 1.06.2019, 12:06 |
|
Dołączył: 2.03.2016 Posty: 1038
|
Panel klimatyzacji, zawór nagrzewnicy ?
Pozdrawiam, Michał
|
|
Góra |
|
adrian055
|
Napisane: 1.06.2019, 12:12 |
|
Dołączył: 4.12.2012 Posty: 48
|
|
Góra |
|
sponsor
|
Napisane: 1.06.2019, 13:47 |
|
Dołączył: 5.02.2018 Posty: 93
|
Kompresor z cewka czy z zaworem?
|
|
Góra |
|
GermanCars
|
Napisane: 1.06.2019, 15:17 |
|
Dołączył: 23.09.2018 Posty: 413
|
szukaj soft aso i patrz parametry w czasie rzeczywistym - mysle ze tak dostaniesz odpowiedz
|
|
Góra |
|
adrian055
|
Napisane: 1.06.2019, 16:35 |
|
Dołączył: 4.12.2012 Posty: 48
|
Kompresor z zaworkiem , zawór zmieniony a potem drugi kompresor tez zmieniony na regenerowany i to samo:)
|
|
Góra |
|
adrian055
|
Napisane: 2.06.2019, 10:58 |
|
Dołączył: 4.12.2012 Posty: 48
|
Jeszcze jedna uwaga jak jest silnik zimny to klima działa i mrozi wręcz jak się nagrzeje silnik przestaje i dmucha ciepłym powietrzem
|
|
Góra |
|
sponsor
|
Napisane: 2.06.2019, 11:59 |
|
Dołączył: 5.02.2018 Posty: 93
|
Otwórz maskę i zobacz czy po włączeniu klimatyzacji rurka na niskim ciśnieniu jest zimna ta na wysokim powinna być gorąca.Jeżeli po nagrzaniu silnika rurka dalej będzie zimna a z wylotów w aucie leci ciepłe powietrze to szukaj problemu w klapach bo najprawdopodobniej miesza powietrze
|
|
Góra |
|
adrian055
|
Napisane: 2.06.2019, 12:18 |
|
Dołączył: 4.12.2012 Posty: 48
|
Po nagrzaniu się właśnie rurki są tej samej temperatury ciepłe ://
|
|
Góra |
|
sponsor
|
Napisane: 2.06.2019, 15:57 |
|
Dołączył: 5.02.2018 Posty: 93
|
Bardzo dziwne .Podepnij manometry do klimy i zobacz jak cisnienia na niskiej i wysokiej stronie bo sama temperatura silnika nie ma nic wspolnego z klimatyzacja a skoro rurki pod maska sa cieple to napewno klima nie dziala
|
|
Góra |
|
GermanCars
|
Napisane: 2.06.2019, 18:53 |
|
Dołączył: 23.09.2018 Posty: 413
|
Jeszcze raz napiszę - parametry sterownika klimy w czasie rzeczywistym ewentualnie mogą dać odpowiedź na pytania
|
|
Góra |
|
adrian055
|
Napisane: 2.06.2019, 22:11 |
|
Dołączył: 4.12.2012 Posty: 48
|
Wiec tak parametry sprawdzę w środę , co do manometrow to jak zaobserwowałem to jak jest zimnym silnik niskie ciśnienie jest ja poziomie 2.5 b wysokie około 14-15 przy ciepłym niskie prawie 4 wysokie około 10 b jeśli dobrze pamietam
|
|
Góra |
|
adrian055
|
Napisane: 5.06.2019, 8:42 |
|
Dołączył: 4.12.2012 Posty: 48
|
wiec prarametry wszystkie sa ok, ciśnienie zmierzone na komputerze to 11-12B przy temp 30 stopniach . na poczatku chłodzi i mrozi , potem jeden przewód jest gorący a drugi ciepły i juz nie chodzi. błędów 0 nie wiem dlaczego ale stawiam na zawór rozprężny.?
|
|
Góra |
|
GermanCars
|
Napisane: 5.06.2019, 10:05 |
|
Dołączył: 23.09.2018 Posty: 413
|
adrian055 napisał(a): wiec prarametry wszystkie sa ok, na przykład jakie ?
|
|
Góra |
|
adrian055
|
Napisane: 5.06.2019, 13:26 |
|
Dołączył: 4.12.2012 Posty: 48
|
Wlotu wylotu powietrza itd daj emaila to Ci podeśle zdjęcia , co było to podglądałem Dziś wymieniam jeszcze raz zawór rozprężny , bo kompresor pracuje przy klimie na max na 97% wydajności
|
|
Góra |
|
sponsor
|
Napisane: 5.06.2019, 15:16 |
|
Dołączył: 5.02.2018 Posty: 93
|
Daj znac czy wymiana cos pomogla bo sam jestem ciekawy co to jest
|
|
Góra |
|
Pan Jasiek
|
Napisane: 5.06.2019, 15:31 |
|
Dołączył: 28.11.2016 Posty: 264
|
Ja obstawiam, że syf został w tym układzie - do płukania.
|
|
Góra |
|
adrian055
|
Napisane: 5.06.2019, 15:40 |
|
Dołączył: 4.12.2012 Posty: 48
|
syf właśnie nie bo chlodnica nowa , przewody myte i przedmuchane , parownik jedynie przedmuchany drozność jest
|
|
Góra |
|
Pan Jasiek
|
Napisane: 5.06.2019, 16:13 |
|
Dołączył: 28.11.2016 Posty: 264
|
Został syf w parowniku po zatartym kompresorze i tyle. Chłodnica i przewody nowe, a syf z powrotem poszedł w układ. To nie jest pierwsza taka historia.
|
|
Góra |
|
GermanCars
|
Napisane: 6.06.2019, 10:35 |
|
Dołączył: 23.09.2018 Posty: 413
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|