Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 1.06.2019, 11:08 

Dołączył: 4.12.2012
Posty: 48
Koledzy problem z klima
Wymieniony kompresor na nowy przewody wyczyszczone nowa chłodnica i zawór rozprężny . Były błędy nastawnika klapy i został wymieniony , brak błędu w sterowniku a jak dmuchało ciepło tak dmucha dalej .
Wczoraj po zmianie sprężarki chwile było chłodno i znów leci ciepłe powietrze. Ma ktoś jakiś pomysł ????


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 1.06.2019, 12:06 

Dołączył: 2.03.2016
Posty: 1038
Panel klimatyzacji, zawór nagrzewnicy ?

Pozdrawiam,
Michał


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 1.06.2019, 12:12 

Dołączył: 4.12.2012
Posty: 48
Jak to zdiagnozować ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 1.06.2019, 13:47 

Dołączył: 5.02.2018
Posty: 93
Kompresor z cewka czy z zaworem?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 1.06.2019, 15:17 

Dołączył: 23.09.2018
Posty: 413
szukaj soft aso i patrz parametry w czasie rzeczywistym - mysle ze tak dostaniesz odpowiedz


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 1.06.2019, 16:35 

Dołączył: 4.12.2012
Posty: 48
Kompresor z zaworkiem , zawór zmieniony a potem drugi kompresor tez zmieniony na regenerowany i to samo:)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 2.06.2019, 10:58 

Dołączył: 4.12.2012
Posty: 48
Jeszcze jedna uwaga jak jest silnik zimny to klima działa i mrozi wręcz jak się nagrzeje silnik przestaje i dmucha ciepłym powietrzem


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 2.06.2019, 11:59 

Dołączył: 5.02.2018
Posty: 93
Otwórz maskę i zobacz czy po włączeniu klimatyzacji rurka na niskim ciśnieniu jest zimna ta na wysokim powinna być gorąca.Jeżeli po nagrzaniu silnika rurka dalej będzie zimna a z wylotów w aucie leci ciepłe powietrze to szukaj problemu w klapach bo najprawdopodobniej miesza powietrze


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 2.06.2019, 12:18 

Dołączył: 4.12.2012
Posty: 48
Po nagrzaniu się właśnie rurki są tej samej temperatury ciepłe ://


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 2.06.2019, 15:57 

Dołączył: 5.02.2018
Posty: 93
Bardzo dziwne .Podepnij manometry do klimy i zobacz jak cisnienia na niskiej i wysokiej stronie bo sama temperatura silnika nie ma nic wspolnego z klimatyzacja a skoro rurki pod maska sa cieple to napewno klima nie dziala


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 2.06.2019, 18:53 

Dołączył: 23.09.2018
Posty: 413
Jeszcze raz napiszę - parametry sterownika klimy w czasie rzeczywistym ewentualnie mogą dać odpowiedź na pytania


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 2.06.2019, 22:11 

Dołączył: 4.12.2012
Posty: 48
Wiec tak parametry sprawdzę w środę , co do manometrow to jak zaobserwowałem to jak jest zimnym silnik niskie ciśnienie jest ja poziomie 2.5 b wysokie około 14-15 przy ciepłym niskie prawie 4 wysokie około 10 b jeśli dobrze pamietam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 5.06.2019, 8:42 

Dołączył: 4.12.2012
Posty: 48
wiec prarametry wszystkie sa ok, ciśnienie zmierzone na komputerze to 11-12B przy temp 30 stopniach . na poczatku chłodzi i mrozi , potem jeden przewód jest gorący a drugi ciepły i juz nie chodzi. błędów 0 nie wiem dlaczego ale stawiam na zawór rozprężny.?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 5.06.2019, 10:05 

Dołączył: 23.09.2018
Posty: 413
adrian055 napisał(a):
wiec prarametry wszystkie sa ok,

na przykład jakie ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 5.06.2019, 13:26 

Dołączył: 4.12.2012
Posty: 48
Wlotu wylotu powietrza itd daj emaila to Ci podeśle zdjęcia , co było to podglądałem Dziś wymieniam jeszcze raz zawór rozprężny , bo kompresor pracuje przy klimie na max na 97% wydajności


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 5.06.2019, 15:16 

Dołączył: 5.02.2018
Posty: 93
Daj znac czy wymiana cos pomogla bo sam jestem ciekawy co to jest


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 5.06.2019, 15:31 

Dołączył: 28.11.2016
Posty: 264
Ja obstawiam, że syf został w tym układzie - do płukania.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 5.06.2019, 15:40 

Dołączył: 4.12.2012
Posty: 48
syf właśnie nie bo chlodnica nowa , przewody myte i przedmuchane , parownik jedynie przedmuchany drozność jest


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 5.06.2019, 16:13 

Dołączył: 28.11.2016
Posty: 264
Został syf w parowniku po zatartym kompresorze i tyle. Chłodnica i przewody nowe, a syf z powrotem poszedł w układ. To nie jest pierwsza taka historia.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 6.06.2019, 10:35 

Dołączył: 23.09.2018
Posty: 413
adrian055 napisał(a):
daj emaila

timoshevsky.vadim@gmail.com


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum