Cześć. Wlasnie przymierzam sie do zakupu panamery turbo 1 generacji ale ogladajac ogloszenia sprzedazy natrafiam bardzo czesto na opisy ze niedawno wymieniony caly silnik na nowy bo byly problemy z ciśnieniem oleju albo ze auto jest świeżo po wymianie pompy oleju. Czy w tych autach jest tak realny problem z silnikiem? Obecnie wpadly mi w oko 4 egzemplarze ale jak zaczynam czytac to 2 sa po wymianie silnika a trzeci po wymianie pompy oleju. Trochę sie zraziłem.
Witaj. Panamera I generacji ma ponad 10 lat, a pierwsze egzemplarze i 13.Nie jest dziwne, że w tak nobliwym aucie może paść silnik. Nie jest to 911 , która połowę roku spędza w garażu pod kocykiem. Tylko mają te auta duże roczne przebiegi.
Do awarii i wymian silnikow z tego co widze dochodzi przy przebiegu ok 150 tys km. To raczej maly przebieg jak na wymiane silnika i zastanawiam sie czy te przegladane przez mnie egzemplarze to zbieg okoliczności czy jednak te silniki mialy jakas wade fabryczną
Witam. Pod koniec kwietnia kupiłem panamerę 970 turbo S z 2015r, teraz pojawił się komunikat by dolać maksymalnie 1 litr oleju ale chyba wymienię cały. Pytanie jaki olej wlac? Mobil 1 5W40 będzie ok? Ile oleju wchodzi i jaki filtr oleju kupic?
Dzięki. Niby swiezo przed zakupem byl wymieniony olej i teraz po 2,5 ms jazdy wyskoczył ten komunikat. Tak wcinaja olej te auta? A moze ta wymiana to była ściema. Tam wchodzi 8,5 litra?
Dołączył: 8.07.2007 Posty: 5185 Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Mniej więcej 9 litrów trzeba liczyć. Może ktoś nie dolał po wymianie do maksymalnej wartości. Przy autostradowych prędkościach potrafi sobie trochę oleju przepalić. Dorzuć litr (ewentualnie pół jeżeli nie sprawdzałeś wcześniej ile było oleju), rozgrzej auto, sprawdź poziom. Jeżeli nadal będzie komunikat, to ja bym sprawdził komputerem jaki jest poziom w mm.
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników