Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 691 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 35  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 24.01.2019, 10:40 

Dołączył: 5.03.2018
Posty: 684
To kupował w końcu te auta czy pożyczał ? Bo już się gubię :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 24.01.2019, 11:30 

Dołączył: 23.01.2019
Posty: 13
To tak:

1. Część samochodów fabrycznych była przydzielana Zasadzie przez Porsche na dany rajd., w ten sposób na przykład dostał samochód na Safari 1971.
2. Część samochodów kupił.
3. Podejrzewamy, że przynajmniej jeden był wypożyczony z Porsche na dłuższy okres czasu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 24.01.2019, 12:12 
Avatar użytkownika

Dołączył: 28.05.2015
Posty: 684
Lokalizacja: Gdynia
Nr klubowicza: 615
Nie rozumiem po co te uszczypliwości, że Mikiciuk "fejm" sobie robi itd. Ten facet na naszym grajdole fejm już ma, jest znanym dziennikarzem a PP nie kręci dla żadnej telewizji, tylko na własnym profilu YT. Kręci po polsku, nie pcha się na rennlisty czy PCA. Po co się przypier...ć do faceta? Kompleksik jakiś, kompleksiczek? :P




_________________

996 C4S


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 24.01.2019, 12:21 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3926
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
Kuba.Huminski napisał(a):
pdmobil napisał(a):
Dajmy spokój temu 7707 KW, który na Rajdzie Dolnośląskim'72 był czerwony, a na Rajdzie Polskim (kraksa pod Salmopolem) biały ?


Auto zawsze było w kolorze Tangerine. Pierwsze i drugie. Nigdy nie było białe.


No dobrze, Tangerine, nie białe, ale jasne, ale to 7707 KW z fotki poniżej ( nie wiem dlaczego się nie otworzyło ? :cry:) jasne nie jest, zapewne czerwone.
W sezonie '72 Zasada jezdził 911S, a Bień 911T, czyli tym "podchodzącym" pod nr VIN itd.
Takich łamigłówek będzie sporo i nie wiem czy jest sens dociekać,
Niech Francuzi mają 7707 KW, przebudowane zupełnie w stosunku do 911s tangerine, 7707 KW, którym jeżdził Zasada, a może czasem Bień, a może 911T na tych samych blachach, albo 2515 KR ? :lol:
Samochodów było trochę, numery polskie chyba 2 lub 3, Mistrz był jeden :lol:


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 24.01.2019, 12:55 

Dołączył: 30.05.2011
Posty: 1024
Na pewno jedno 911 Zasady 7707 KW było białe. Co nie zmienia faktu, że ciekawy projekt. Jestem ciekaw efektu końcowego. Lubię takie projekty :)


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 24.01.2019, 13:08 

Dołączył: 30.05.2011
Posty: 1024
Tu macie jeszcze kilka 911 z epoki dla zainteresowanych z prywatnego domowego archiwum, może ktoś pamięta, zidentyfikuje :)


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 24.01.2019, 13:09 

Dołączył: 30.05.2011
Posty: 1024
I jeszcze jedno ;)


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 24.01.2019, 13:26 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Z tego, co mówił na spotkaniu z członkami PCP Sobiesław Zasada tylko na początku współpracy z Porsche samochody były na polskich numerach. A ich rejestracja odbywała się na przedziwnych, nomen omen, zasadach :) Jak to w PRL.
Fabryka obawiała się, że auto nie za bardzo sprawdzi się w sporcie i inne niż niemieckie tablice były dobrą "podkładką" na taki obrót spraw. Wtedy mogliby powiedzieć, że to jakiś prywaciarz z Polski, a oni nie mają z tym nic wspólnego. Tyle że początki współpracy to zdaje się 1967.




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 24.01.2019, 13:29 

Dołączył: 23.01.2019
Posty: 13
To białe to jest Safari 1971, samochód fabryczny Porsche, dostarczony przez Porsche AG bezpośrednio do Kenii. Nr rejestracyjny S-AA 4827, nr vin 911 130 0683 :mrgreen:

Auto nigdy nie było nosiło nr rejestracyjnych 77-07KW. Na tych blachach jeździły dwa samochody w tym samym kolorze 2323 Tangerine, który był bardzo zbliżony do czerwonego. Stąd określenie czerwone Porsche Zasady.

Bień jeździł 911 po Zasadzie, z 1968 roku, rejestacja 25-15KR, które nijak nie pasuje, bo zawsze było wersją SWB.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 24.01.2019, 14:35 

Dołączył: 11.07.2011
Posty: 1541
I auto nie jest ze stodoły tylko z otomoto.Sam się nad nim zastanawiałem.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 24.01.2019, 15:33 

Dołączył: 5.03.2018
Posty: 684
Za ile ten gruz był wystawiony ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 24.01.2019, 16:16 

Dołączył: 11.07.2011
Posty: 1541
Elberoth napisał(a):
Za ile ten gruz był wystawiony ?


50tys zł
na 99% to ta .
Lampy,felgi ,przerobione błotniki i kolor ten sam. Miała silnik


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 24.01.2019, 18:38 

Dołączył: 25.12.2018
Posty: 452
... hmmm


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 24.01.2019, 21:53 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.09.2009
Posty: 5042
Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
AdamWalenda napisał(a):
I jeszcze jedno ;)

Adam
To jest 911T Ryszarda Kopczyka z Automobliklubu Wielkopolski, zdjęcie gdzieś z ok. 1978 roku. W późniejszym czasie auto przez wiele sezonów jeździło na Torze Poznań jako safety car. Pamiętam je z lat 80-tych i początku 90-tych kiedy jako kilkunastolatek często bywałem na wyścigach na torze i „śliniłem” się na tego porszaka...
Pozdrawiam serdecznie
Mata


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.




_________________

jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92

było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03

Michał
IG: mr.mata912


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 24.01.2019, 23:33 

Dołączył: 23.02.2008
Posty: 865
Lokalizacja: Drammen/Wadowice
Nr klubowicza: 318
Mata to byl orginal?czy po prostu bodykit rs


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 24.01.2019, 23:52 

Dołączył: 5.03.2018
Posty: 684
Jako człowiek wychowany w zasadzie już po roku 1989, zapytam z ciekawości starszych kolegów:

skąd ludzie czasach komuny mieli środki na takie auta ?

No bo że obecnie można się dorobić, to chyba nikogo nie dziwi.

Ale czym zajmowali się ludzie za komuny, którzy jeździli takimi autami ? Jakieś firmy polonijne, bogaty wujek w Ameryce, członek KC ?

Wyobrażam sobie, że zakup takiego Porsche w latach 70-tych (jak ten człowiek, który ciągał Porsche na lawecie Bentleyem), to był jakiś absolutny kosmos.

Sam pamiętam, jak w latach 80-tych w Olsztynie jeździło czerwone Porsche 911, chyba nawet Turbo (zna ktoś ?). A więc trochę takich aut było w PL.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 25.01.2019, 0:06 

Dołączył: 12.01.2016
Posty: 308
Nr klubowicza: 465
Nawiązując do równoległego wątku: cieawe za ile to stare auto będzie do kupienia...?...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 25.01.2019, 0:39 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.09.2009
Posty: 5042
Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
Elberoth napisał(a):
skąd ludzie czasach komuny mieli środku na takie auta ?

Ale czym zajmowali się ludzie za komuny, którzy jeździli takimi autami ? Jakieś firmy polonijne, bogaty wujek w Ameryce, członek KC ?

Wyobrażam sobie, że zakup takiego Porsche w latach 70-tych (jak ten człowiek, który ciągał Porsche na lawecie Bentleyem), to był jakiś absolutny kosmos.


Dokładnie tym o czym wspominasz powyżej. Były to na prawdę pojedyncze „wolne ptaki” wśród milionów „szaraków”. A Pan od „Bentley’a” z lawetą z 911 i autobusem gruppies to Michał Damm, mistrz Polski w klasie 6 z 1978 roku reprezentujący również Automobilklub Wielkopolski :-)


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.




_________________

jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92

było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03

Michał
IG: mr.mata912


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 25.01.2019, 8:22 

Dołączył: 23.01.2019
Posty: 13
Panowie, ale to Rolls- Royce :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 25.01.2019, 16:18 
Avatar użytkownika

Dołączył: 28.05.2015
Posty: 684
Lokalizacja: Gdynia
Nr klubowicza: 615
I chyba też porszaki nie były aż tak odjechane cenowo jak dziś, co?




_________________

996 C4S


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 691 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 35  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum