Autor |
Wiadomość |
Romcio
|
Napisane: 20.11.2018, 16:56 |
|
Dołączył: 10.06.2017 Posty: 1190
|
Szkoda że tak naprawdę nie zostanie nic z tematu Polskie Porsche a zostanie po prostu Porsche Patryka
|
|
Góra |
|
Elberoth
|
Napisane: 20.11.2018, 18:08 |
|
Dołączył: 5.03.2018 Posty: 684
|
Zostanie niesamowita historia samochodu na zdjęciach.
|
|
Góra |
|
tsubasa
|
Napisane: 21.11.2018, 9:44 |
|
Dołączył: 11.05.2014 Posty: 1930
|
W 10 powialo nuda.. ilez mozna opowiadac o dorabianiu kawalka podluznicy W sumie bez sensu ze beda go robic na Rsr. Powinien pozostac w oryginale
|
|
Góra |
|
Romcio
|
Napisane: 21.11.2018, 19:03 |
|
Dołączył: 10.06.2017 Posty: 1190
|
Zgadzam się z tym że to następny odcinek o dorabianiu kawałka blachy. A najbardziej żałuję ze Patryk obiecał odkopywanie historii auta a gdy w poprzedniej części był gość który mógł dużo opowiedzieć to du...
|
|
Góra |
|
simprez
|
Napisane: 21.11.2018, 22:32 |
|
Dołączył: 1.08.2007 Posty: 2931
|
A mnie to klepanie blachy właśnie bardzo interesuje! Bo tak schodzę do garażu, i patrzę na ten garbaty kształt, który spoczywa już kolejny rok pod pokrowcem. I czeka aż w końcu i on trafi na taką rekonwalescencję Oglądając te filmiki mam suchą zaprawę. Oswajam przyszłą traumę Jakby nie było pomysłu na 2 sezon Polskiego Porsche to ja się mogę zgłosić!
|
|
Góra |
|
Daro
|
Napisane: 25.11.2018, 15:56 |
|
Dołączył: 21.03.2010 Posty: 3734 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
|
_________________
|
|
Góra |
|
simprez
|
Napisane: 30.11.2018, 20:03 |
|
Dołączył: 1.08.2007 Posty: 2931
|
|
Góra |
|
Arekk
|
Napisane: 2.12.2018, 11:58 |
|
Dołączył: 11.07.2011 Posty: 1541
|
|
Góra |
|
schottenkaro
|
Napisane: 2.12.2018, 15:25 |
|
Dołączył: 11.11.2018 Posty: 2
|
|
Góra |
|
simprez
|
Napisane: 2.12.2018, 18:04 |
|
Dołączył: 1.08.2007 Posty: 2931
|
|
Góra |
|
Daro
|
Napisane: 17.12.2018, 14:21 |
|
Dołączył: 21.03.2010 Posty: 3734 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
|
_________________
|
|
Góra |
|
Romcio
|
Napisane: 17.12.2018, 21:34 |
|
Dołączył: 10.06.2017 Posty: 1190
|
Jeśli to nie jest ściema i p.Patryk M. nie wiedział od początku że to może być taki ; polski ;biały kruk to szok i trzymam kciuki.A ten 14 odcinek to archeologia i dochodzenie detektywistyczne w jednym. Gdyby te rewelacje się potwierdziły to na pewno odbudowa pójdzie w kierunku wersji jaką jeżdził p.Zasada.
|
|
Góra |
|
Mata
|
Napisane: 17.12.2018, 22:29 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 10.09.2009 Posty: 5042 Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
|
Jeżeli to jest auto po Zasadzie to nie ma innej opcji niż odbudowa wg. specyfikacji fabrycznej. W Polsce nie zachowało się de facto żadne auto z motorsportu z tamtego okresu. Gdyby była to prawda byłby to absolutnie biały kruk. To czy Patryk od początku mógł wiedzieć / podejrzewać, że to to auto to całkowicie inny temat. Pytanie też od kiedy jest w jego posiadaniu... Życzę mu powodzenia w odbudowie i by tego nie spierdzielił
_________________
jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92
było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03
Michał IG: mr.mata912
|
|
Góra |
|
PawSto1
|
Napisane: 17.12.2018, 22:37 |
|
Dołączył: 23.11.2014 Posty: 26
|
Według mnie od początku to wiedział, już w momencie zakupu. Od początku jest tylko budowanie napięcia itp (części z żuka, ankieta wśród oglądających, teraz "odkrywanie" historii krok po kroku).
|
|
Góra |
|
porscheee
|
Napisane: 17.12.2018, 23:42 |
|
Dołączył: 15.03.2007 Posty: 3162
|
To ktoś we Francji jest ostro finansowo w plecy , a może nawet ma zamiast rarytasa przeszczepa ...
|
|
Góra |
|
Mikołaj
|
Napisane: 18.12.2018, 10:09 |
|
Dołączył: 18.07.2018 Posty: 862 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 805
|
Dobrze przy tego typu autach widać kreowanie wartości która de facto nie istnieje
_________________
MB W126 260SE '87 MB C126 560SEC '90 MB R129 SL500 '99 MB W204 C63 AMG '09 Porsche 911 996.2 C2 '01 Honda CRX ED9 K20 track tool '90 BMW S1000R '17
|
|
Góra |
|
berni500
|
Napisane: 18.12.2018, 10:40 |
|
Dołączył: 4.12.2016 Posty: 1581
Nr klubowicza: 582
|
porscheee napisał(a): To ktoś we Francji jest ostro finansowo w plecy , a może nawet ma zamiast rarytasa przeszczepa ... No właśnie! Co w takim razie on ma? Fajny odcinek, ale teraz kiedy okazało się ze dach tez zmieniony, to chyba tylko środkowy tunel ori No i pytanie kto tamto do Francji sprzedawał? Sobieslaw Zasada? Bo raczej nie komis w Pl
_________________
www.classic911.pl www.pasjaporsche.pl
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 18.12.2018, 11:56 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3926 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
Patryk nie wiedział. Ja też Na żywo oglądałem samochody KR 2515 i 7707KW w różnych imprezach. Podejrzewam, że nie sposób będzie teraz ustalić w 100% który to, a który ? Startowali z tymi numerami i Zasada i Bień, w różnych latach, na przemian. Ślady po przeszłości rajdowej aż nadto widoczne. Wątek francuski mocno wątpliwy. Przede wszystkim po co byłoby komuś przerabiać historyczną rajdówkę na replikę RSR-a, skoro pod nr, rej. 7707KW nigdy nie był RSR ? Może uda się odnalezć paszport FIA samochodu ? Śledzimy dalej
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
Mata
|
Napisane: 18.12.2018, 20:58 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 10.09.2009 Posty: 5042 Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
|
berni500 napisał(a): No właśnie! Co w takim razie on ma? ....teraz kiedy okazało się ze dach tez zmieniony, to chyba tylko środkowy tunel ori Berni Ma najważniejszą rzecz czyli VIN auta. Jestem mega zdziwiony, że nie ma jeszcze informacji z Porsche ze Stuttgartu. Tam na pewno wiedzą co to za auto. Wierzę i kibicuję Patrykowi, że jest to auto Zasady. Wtedy bez względu na to w jakim jest dziś stanie warto je odbudować do powrotnej specyfikacji w jakiej trafiło do Polski. A co do Francuza to może chciałby mieć auto po Zasadzie, ktoś mu przekazał jakieś mity, że to było to auto, jest w posiadaniu tego auta od wielu lat kiedy nikt za żelazną kurtyną nie interesował się tymi historiami i tak już zostało... Na pewno francuskie auto to nie jest żaden przeszczep. Jest to RSR z motorsportu z udokumentowaną historią rajdową tylko nie jest to auto po Zasadzie. Mega fajna historia się z tego zrobiła Pozdrawiam serdecznie Mata
_________________
jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92
było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03
Michał IG: mr.mata912
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 18.12.2018, 21:52 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Stuttgart to jedno. A czy w polskim WK naprawdę nie ma numeru VIN auta, które kiedyś miało numery 7707 KW? Nie ma archiwum?
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|