Autor |
Wiadomość |
m1k0
|
Napisane: 11.11.2017, 14:51 |
|
Dołączył: 29.05.2017 Posty: 268
|
Akumulator to jakiś szrot O co z tymi akumulatorami chodzi? Co daje, że jest wielki jak szafa dwudźwiowa? Ważny parametr to prąd rozruchowy. Na fotach widziałem nawet 850A! Widać, że muszę kupić nowy ale jaki?
|
|
Góra |
|
rafie
|
Napisane: 11.11.2017, 14:58 |
|
Dołączył: 18.01.2012 Posty: 1647 Lokalizacja: Warszawa Boxster S 986
Nr klubowicza: 694
|
Z akumulatorami chodzi o to, że długotrwały postój je zabija. Alarm (pomimo zmniejszonego poboru prądu po tygodniu od zamknięcia) po jakimś czasie rozładowuje każdy akumulator, a one tego (długotrwałego rozładowania) nie lubią. Nie ma znaczenia co tam podłączysz. Pozostawiony skończy się każdy.
No chyba, że masz nowy akumulator, albo codziennie używasz swojego Porsche, wówczas trzeba sprawdzić akumulator na gwarancji, albo sprawdzić pobór prądu przez instalację samochodu w stanie spoczynku - czyli jak jest zamknięty.
_________________
ROADSTER Boxster S 986
|
|
Góra |
|
Gość
|
Napisane: 11.11.2017, 15:01 |
|
|
Napięcie to nie wszystko - akumulator może być po prostu rozładowany. Na filmiku auto kręci więc nie wydaje mi się, że to on jest powodem problemu. Podłacz komputer - to pomoże zlokalizowac usterkę.
|
|
Góra |
|
Wolf
|
Napisane: 11.11.2017, 18:11 |
|
Dołączył: 11.05.2017 Posty: 234
|
Szukaj co jest mokre. Może woda zalała elektronikę silnika zamontowana na grodzi miedzy silnikiem a bagażnikiem, nie sa mokre wykładziny bagażnika nigdzie? Dwa to sprawdź wykładziny pod fotelami, tam chyba pod fotelem kierowcy siedzi elektronika (immobilizer?).
Jak przypominam sobie to dach pod maską z tyłu ma „fartuchy” zapinane do okola które odprowadzają wodę do rynienek i spustów... może tam coś było nabrojone i woda pociekła do auta, właśnie pod fotele?
Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
|
|
Góra |
|
Romcio
|
Napisane: 18.11.2017, 15:40 |
|
Dołączył: 10.06.2017 Posty: 1191
|
HEJ.Koledzy; m1ko i adamax czy udało wam się uruchomić auta.Podzielcie się wiedzą co i jak zrobiliście.
|
|
Góra |
|
m1k0
|
Napisane: 18.11.2017, 17:00 |
|
Dołączył: 29.05.2017 Posty: 268
|
Pośrednio odpowiedziałem. Sprawca akumulator. Gru mruczy ponownie
|
|
Góra |
|
adamax
|
Napisane: 20.11.2017, 0:17 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 20.05.2015 Posty: 2069 Lokalizacja: Tychy
Nr klubowicza: 468
|
Cześć. Mój od środy stoi u Rafała Duszy. Czekam na wyrok... BMW do Pracy. Mini dla Żony. Boxster dla PRZYJEMNOŚCI
_________________ pozdrawiam Adam =================== 944/993/986/996T/970 http://www.prosiakovo.plhttp://www.enotrip.pl
|
|
Góra |
|
Romcio
|
Napisane: 20.11.2017, 19:25 |
|
Dołączył: 10.06.2017 Posty: 1191
|
HEJ.Z twego opisu wnioskuję że nasze boxy są dość wrażliwe na osłabiony aku, lub niedobrany pojemnością do motoru.A tobie adamax Zyczę żeby nie było wyroku a najwyżej lekko w zawiasach HEJ
|
|
Góra |
|
m1k0
|
Napisane: 20.11.2017, 20:23 |
|
Dołączył: 29.05.2017 Posty: 268
|
Jest jeszcze coś. Na uruchomiony silniku włączam światła postojowe - jest OK; włączam światła mijania - wszystko przygasa! Światła ksenony. Może jednak coś zalałem - może jakaś przetwornica prądu. Jest trop do sprawdzenia.
|
|
Góra |
|
tsubasa
|
Napisane: 20.11.2017, 20:40 |
|
Dołączył: 11.05.2014 Posty: 1930
|
|
Góra |
|
CayenneT
|
Napisane: 20.11.2017, 23:48 |
|
Dołączył: 24.10.2017 Posty: 223
|
Sprawdz ładowanie alternatora , to lub regulator napiecia
|
|
Góra |
|
adamax
|
Napisane: 26.11.2017, 0:42 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 20.05.2015 Posty: 2069 Lokalizacja: Tychy
Nr klubowicza: 468
|
U mnie sprawa się wyjaśniła. Padły cewki. Auto już jest u Rafała na wymianie kompletu. Na wiosnę znów będzie śmigać aż miło ! Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
_________________ pozdrawiam Adam =================== 944/993/986/996T/970 http://www.prosiakovo.plhttp://www.enotrip.pl
|
|
Góra |
|
tsubasa
|
Napisane: 26.11.2017, 13:06 |
|
Dołączył: 11.05.2014 Posty: 1930
|
Dobrze ze tylko tyle
|
|
Góra |
|
m1k0
|
Napisane: 16.03.2018, 8:03 |
|
Dołączył: 29.05.2017 Posty: 268
|
Było cieplej to wróciłem do autka. Wsadziłem nowy szeroki akumulator 80Ah. Nie odpalił od razu. Może zimowanie, auto zaspane? Podładowałem aku - odpalił. Jednak, jak włączyłem światła ksenony - i to na pracującym silniku - to wszystko zgasło. Odpiołem aku, doładowałem, ponownie odpaliłem. Ale tym razem na obrotach 2-3k włączyłem ksenony, miernik zanotował spadek napięcia (może i poniżej 12V - był to chwilowy pik) ale elektryka przeżyła i auto nie zgasło. Cóż to? Kolejka w warsztacie wskazuje mi odległy termin diagnozy bezpośredniej m1k0 napisał(a): Jest jeszcze coś. Na uruchomiony silniku włączam światła postojowe - jest OK; włączam światła mijania - wszystko przygasa! Światła ksenony. Może jednak coś zalałem - może jakaś przetwornica prądu. Jest trop do sprawdzenia.
|
|
Góra |
|
Romcio
|
Napisane: 16.03.2018, 17:36 |
|
Dołączył: 10.06.2017 Posty: 1191
|
Słuchaj a może taka sugestia .wypnij bezpieczniki od tych odbiorników które powodują problemy a potem wpinając osobno po kolei zobaczysz na którym układzie auto gaśnie i będziesz miał winnego.HEJ
|
|
Góra |
|
Cember666
|
Napisane: 27.03.2018, 14:20 |
|
Dołączył: 24.01.2014 Posty: 302 Lokalizacja: Wrocław/Wałbrzych
Nr klubowicza: 942
|
m1k0 napisał(a): Było cieplej to wróciłem do autka. Wsadziłem nowy szeroki akumulator 80Ah. Nie odpalił od razu. Może zimowanie, auto zaspane? Podładowałem aku - odpalił. Jednak, jak włączyłem światła ksenony - i to na pracującym silniku - to wszystko zgasło. Odpiołem aku, doładowałem, ponownie odpaliłem. Ale tym razem na obrotach 2-3k włączyłem ksenony, miernik zanotował spadek napięcia (może i poniżej 12V - był to chwilowy pik) ale elektryka przeżyła i auto nie zgasło. Cóż to? Kolejka w warsztacie wskazuje mi odległy termin diagnozy bezpośredniej m1k0 napisał(a): Jest jeszcze coś. Na uruchomiony silniku włączam światła postojowe - jest OK; włączam światła mijania - wszystko przygasa! Światła ksenony. Może jednak coś zalałem - może jakaś przetwornica prądu. Jest trop do sprawdzenia. Jakieś nowości ? Jak koledzy sugerowali - czepiłbym się tematu regulatora napięcia i alternatora.
_________________ Apartamenty nad polskim morzem; IG: morskie.grzybowo Booking: https://www.booking.com/Share-4aX4H3Garaż: 982C - MY18 718 Cayman
|
|
Góra |
|
m1k0
|
Napisane: 27.03.2018, 14:46 |
|
Dołączył: 29.05.2017 Posty: 268
|
Autko stoi. Zapalam światła na średnich obrotach i to jest metoda Gdzie jest ukryty ten regulator napięcia? Pierwsze naiwne próby znalezienia zawiodły Mam trochę dokumentacji ale jeszcze nie zerkałem. Obawiam się ze to grubsza sprawa
|
|
Góra |
|
Romcio
|
Napisane: 27.03.2018, 16:23 |
|
Dołączył: 10.06.2017 Posty: 1191
|
Najczęściej regulator napięcia jest na alternatorze ,wymontuj go całego i podjedz do elektryka samochodowego.HEJ
|
|
Góra |
|
m1k0
|
Napisane: 9.03.2019, 19:12 |
|
Dołączył: 29.05.2017 Posty: 268
|
Zimowanie zimowaniem ale idzie wiosna i temat powraca. Podpiąłem naładowany duży akumulator - silnik od razu zapala od pierwszego strzała - super. Chwilę popracował, spadły obroty, popracował ze 3 minuty. Nie włączałem świateł. Pora na test. Wyłączam zapłon, wyciągam kluczyk - wszystko zgasło, auto nie pali ;( Podpiąłem aku do ładowania ale prostownik wkazuje że aku jest ok. Po godzinie ładowania podpinam ponownie aku do prosiaka, silnik zapala, pracuje ze trzy minuty. Wyłączam i włączam - auto tym razem pali... i taka losowość jest powtarzalna.
Czyli do sprawdzenia zostaje stacyjka, kostka stacyjki, imobilajzer. Dużo będzie z tym roboty?
Czy coś innego do sprawdzenia?
|
|
Góra |
|
dziakoni
|
Napisane: 9.03.2019, 19:36 |
|
Dołączył: 28.01.2013 Posty: 55
|
Kolega miał to samo sprawdź przewód masowy do akumulatora wyczyść styki przy kabinie tam gdzie jest przykręcony koniec i będzie dobrze
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|