testowałem sprawe pare razy, jeśli chodzi o polerowanie to robie to tak że:
1) tam gdzie ma być poler opalam starą farbę palnikiem
2) myje całość karcherem
3) szkieiełkuje felgę od frontu czyli tam gdzie ma iść poler
zaklejam dokładnie miejsca które mają być polerowane taśmą papierową dla lakierników (taśma pow. 130 stopni)
4) piaskuję wszystko co nie będzie polerowane ( najlepiej korundem - jest on drobniejszy i ostrzejszy od piasku)
5) maluje całą felge proszkowo (oprócz zaklejonych miejsc które będą polerowane)
6) po zdjęciu taśmy trzeba jeszcze wygładzić całość papierkiem na mokro.
7) zaczynam polerować, najlepiej wrzucić na tokarkę - jest z tym troche zabawy (chyba że ma się akurat zapasową piastę
) i zaczynam - od cholery roboty min. 2-3 godz. na felge. Płaskie powierzchnie i ranty idą szybko ale zagłebienia to już wolna amerykanka do roboty zaprzęgam wszysto co mam - szlifierkę palcową, dremla i swoje paluszki ale efekt to totalny odjazd.
Do polerowania używam pasty lekko ściernej na początek ale żeby wyciągnąć aluminium na lustro trzeba mieć paste atuosol - idzie jej troche ok 0,5 kg na 4 felgi.
To chyba tyle naprawde sporo pracy nawet jeśli chcecie tylko wypolerować felge to samo zdjęcie starej powłoki w warunkach domowych to sporo pracy.
Pasta autsol zabezpiecza też metale przed utlenianiem.
Profesjonalne firmy za odnowienie i wypolerowanie felgi 18' biorą ok 400zł.