|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 14 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Sebastian3
|
Napisane: 28.01.2021, 9:58 |
|
Dołączył: 28.01.2021 Posty: 16
|
Witam jak w tytule od trzech miesięcy borykam się z problemem wibracji przy około 1000 1100 obrotów wymieniona odma świece wymieniane jakieś 7000 temu wszystkie ładnie wypalone jasny brąz mam pdl5500 i dużo parametrów mogę podejrzeć z błędów pompa paliwa odlaczylem beziecznik żeby puki co jeździć ale to nie powód wibracje lewizny też wydaje mi się że nie ma ...aha wibracje są podczas jazdy oraz na luzie i położeniu park również bieg i prędkośc nie ma znaczenia moc jest ok znalazłem jakiś czas temu podobny wątek ale bez rozwiązania ...
|
|
Góra |
|
Qbak
|
Napisane: 28.01.2021, 22:35 |
|
Dołączył: 8.07.2007 Posty: 5185 Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
|
Trzeba zrobić diagnostykę porządną plus testy. Inaczej żadna podpowiedź nie będzie pewna a tylko strzelaniem na oślep Co się dzieje z pompą paliwa? Jeździłeś innym 4,5? _________________ 924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992 QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche
|
|
Góra |
|
Sebastian3
|
Napisane: 29.01.2021, 9:02 |
|
Dołączył: 28.01.2021 Posty: 16
|
Pompa blad p0230-04 sprawdzałem na krótko działa ale nie wiem jakie podaje ciśnienie po prostu jak chodzą dwie to pracuje minutę i gaśnie zamieniłam też miejscami przekaźniki ale błąd nie przeniósł się na drugą pompę narazie więc wyjąłem bezpiecznik i jeżdżę ps.chodzi o pompę po stronie kierowcy...innym cayenne nie jeździłem poprzedni mój samochód to s500 tam żeby nie obrotomierz to bym nie wiedział że silnik pracuje tu czuć go na wolnych również... chyba tak nie powinno być sam już nie wiem
|
|
Góra |
|
Qbak
|
Napisane: 30.01.2021, 12:11 |
|
Dołączył: 8.07.2007 Posty: 5185 Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
|
Ja bym w takim przypadku sprawdził wiązkę do pompy paliwa. Do drugiej zresztą też. Utrzymuj poziom paliwa na podobnym poziomie jak teraz, bo możesz z pełnym bakiem nie odjechać spod stacji jeżeli jedna pompa nie pracuje. Wibracje powinieneś porównać w innym autem, a następnie szukać przyczyny u siebie. Ewentualnie możesz zacząć wymieniać wszystko po kolei
_________________ 924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992
|
|
Góra |
|
Sebastian3
|
Napisane: 3.02.2021, 8:12 |
|
Dołączył: 28.01.2021 Posty: 16
|
Witam odzywam się bo nastąpił ''przełom'' wczoraj miałem znowu trochę czasu podłączyłem kompa i pokazał mi również błąd P 0441-02 To sprawdziłem ten zaworek - cewka na krótko i niby wszystko ok jak podam prąd membrana się otwiera jak prądu brak jest szczelnie (wężyk umieszczony wewnątrz otworu gębowego i myślałam że zlokalizowalem lewe powietrze a tymczasem dalej d...pa
|
|
Góra |
|
Qbak
|
Napisane: 3.02.2021, 22:36 |
|
Dołączył: 8.07.2007 Posty: 5185 Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
|
Pytanie jest takie, czy auto też steruje tym zaworkiem. Czy wiązka jest ok do niego. Przy okazji możesz tez zobaczyć uszczelkę korka wlewu paliwa.
_________________ 924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992
|
|
Góra |
|
Sebastian3
|
Napisane: 4.02.2021, 21:20 |
|
Dołączył: 28.01.2021 Posty: 16
|
Więc tak...uszczelka korka jest cała tylko pociapana jak promienie słońca tzn w poprzek ok może nie wytwarza się ciśnienie ale jak odlaczylem zaworek i pojezdzilem chwilę i włożyłem wtyczkę z powrotem a wężyk pod nos to nie było ani żadnego pssss... znaczy ciśnienia ani zapachu oparów jutro sprawdzę miernikiem volty na wtyczce bo jak podłączenie kompa to niby pokazuje otwarcie w % tego zaworka jak przyspieszanie to nawet 100% A na wolnych obrotach różnie i 0 i 20 i 40% więc w teorii ok zobaczymy co dzieje się fizycznie odnośnie wibracji zauważyłem jak juz pisalem że są niezależne od położenia dźwigni biegów ale jak zrobię D lub R i przytrzymując go na hamulcu na te 1000 - 1200 rpm ( oczywiście na chwilę ale kiedy cały układ jest napiety) wibracji nie ma ...cholera więc chyba to jednak nie elektronika, missfajery i inne lewizny
|
|
Góra |
|
Qbak
|
Napisane: 4.02.2021, 21:49 |
|
Dołączył: 8.07.2007 Posty: 5185 Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
|
|
Góra |
|
Sebastian3
|
Napisane: 10.02.2021, 8:07 |
|
Dołączył: 28.01.2021 Posty: 16
|
Dziś przyszedł mi do głowy taki pomysł....czepiam się tego silnika i czepiam....A może to wydech tak rezonuje i powoduje wibracje???
|
|
Góra |
|
Sebastian3
|
Napisane: 20.02.2021, 7:20 |
|
Dołączył: 28.01.2021 Posty: 16
|
Dobra to tak ...jest nieszczelność na plastikowym przewodzie tym co wychodzi pod rogami tymi przed przepustnicą biegnie wzdłuż kolektora ssącego wchodzi z tyłu kolektora i jeszcze gdzieś w bude tzn w prawe podszybie co to za przewód i jaka pełni funkcję?[img][img][/img][/img] chodzi o ten z nr 4
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
Qbak
|
Napisane: 20.02.2021, 12:07 |
|
Dołączył: 8.07.2007 Posty: 5185 Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
|
|
Góra |
|
Sebastian3
|
Napisane: 20.02.2021, 14:23 |
|
Dołączył: 28.01.2021 Posty: 16
|
Ok w poniedziałek zrzucam kolektor obejrzę wszystko z każdej strony bo jak ruszam tym przewodem to gdzieś z tyłu syczy raz bardziej raz mniej.... ale tak naprawdę cholera wie skąd może to mieć związek z chwilowym spadkiem obrotów przy dojeżdżaniu do świateł?? (Przepustnica wyjeta i wyczyszczona )
|
|
Góra |
|
Sebastian3
|
Napisane: 1.03.2021, 22:42 |
|
Dołączył: 28.01.2021 Posty: 16
|
Ok lewizna usunięta...poprawiło się zachowanie przy dojeżdżaniu do świateł tzn brak ''zafalowania obrotami'' ale sprawdziłem położenie wałków rozrzadu i tak...actual intake position bank 1 to -1 do 0 i tak samo bank 2 natomiast camshaft deviation to odpowiednio bank 1 +2 A bank 2 to aż -7 i co teraz ...
|
|
Góra |
|
Sebastian3
|
Napisane: 10.03.2021, 6:36 |
|
Dołączył: 28.01.2021 Posty: 16
|
Ok problemem był rozrząd ... ponieważ wszystko robiłem sam łącznie z nabyciem wiedzy wykonaniem blokad i dwukrotnym rozebraniem to trochę zeszło ale silnik na wolnych obrotach pracuje niezauważalnie tzn brak wibracji ustawiłem 2 razy gdyż po pierwszym udało mi się osiągnąć camshaft deviation bank1 5stopni bank 2 -1 za drugim razem wykonalem jeszcze napinacz lancucha co pozwoliło na bardziej precyzyjnie ustawienie bank1 to 2 stopnie bank 2 0 i tak już zostawiam więc jeszcze raz dla potomnych....sprawdzajcie camshaft deviation bo to kluczowy parametr do prawidłowej pracy silnika inaczej wyśmienicie pół samochodu i dalej będzie źle...
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 14 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|