Matschke napisał(a):
a gdzie auto hamowales ? bo najlepiej hamowac to auto jako RWD...dzisiaj jest naprawde goraco, ile stopni bylo na hamowni ? bo wynik moze byc ok patrzac na duchote....male IC, duza temperatura w dolocie i konie gina
ta skrzynia na pewno nie wytrzymuje 1000 Nm, zejdzmy na ziemie, Pawel oraz Dominik przetarli szlaki i znaja mozliwosci tej skrzyni. Mi Dominik mowil, ze 800Nm to takie maks, zeby jezdzic dluzej bezawaryjnie...
Hamowałem na słowacji
Coś normalnego na mdłych wakacjach.
Hamownia na AWD, temp. 19 st.C. wg komputera, wilgotność duża do padało godzinę przed pomiarem. Także warunki sprzyjające.
Co do skrzyni, kieruję się informacją o powiązaniu z ML'em czyli 722.6 a ona ma wytrzymałość prawie 800 lb-ft. A w przeliczeniu na niutki to ponad 1000 Niutów. Stąd moje przeświadczenie - nie z praktyki.
joko napisał(a):
Pewnie i najprosciej sprzedac jedno i kupic drugie, ale gdzie zabawa .....
Samochod zwlaszcza taki jak porsche to zabawka i lubie ludzi ktorzy chca i umieja sie tym bawic i czasem od samego efektu wazniejsze i przyjemniejsze jest dochodzenie do niego i cala zabawa z tym zwiazana. - nie chodzi wszak o to aby zlapac kroliczka, tylko aby go gonic
Fallow the with rabbit
Coś podziałam, ale kosmetycznie. Mając na względzie przysłowie "kto nie idzie do przodu ten się cofa" trzeba coś robić, żeby się rozwijać