Nie zdążyłem sprawdzić jeszcze co jest przyczyną chrobotania w przednim zawieszeniu gdy najeżdżałem szybciej na hopki bo samochód został sprzedany.
Widocznie polskie 911 nie znają żadnych problemów.Kraj jest mały i chyba głupio jest o tym ...pisać?
Po lekturze z zagranicznych for Okazuje się że 997.1 pali mniej oleju od 997.2 który ma zupełnie inny silnik DFI dlatego porównanie stanu tych dwóch silników pod tym kątem jest bez sensu.Plusem 997.2 jest brak wadliwego łożyska ims.
W świecie występują też te ślady oleju na tłumiku i zderzaku.(w polsce nie)
Okazuje się że mobil1 w kolaboracji z porsche sprzedaje oleje które mają 2x większe spalanie niż np.motul czy millers bo dopuszczalna norma wynosi 1l na 1tys co jest często spotykane w 997.2(nie w polsce).Pytanie czy to dobrze dla silnika .
Za celne wskazówki ze stacyjką dziękuję.Trafione w punkt.
A tutaj podaje link do wszystkich informacji które wymieniłem wyżej.Jest o spalaniu oleju,plamkach oraz innych technicznych ciekawych zagadnieniach .
P.s. gdybym wszedł na tą stronę zanim zalogowałem się tu,pewnie kupiłbym tą 911 ale zmartwiła mnie wizja remontu silnika.
Pozdrowienia
https://rennlist.com/forums/997-forum/4 ... ption.html