Autor |
Wiadomość |
wit007
|
Napisane: 12.10.2010, 23:22 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Tomek na pewno ma - daj mu znaleźć
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
jarkus22
|
Napisane: 12.10.2010, 23:28 |
|
Dołączył: 8.04.2010 Posty: 68
|
Czekam cierpliwie.Dużo czasu,autko ma być super perfekt. Witek wybierasz się na AJSP w niedzielę???
|
|
Góra |
|
TKacki
|
Napisane: 12.10.2010, 23:57 |
|
Dołączył: 5.03.2007 Posty: 1151
|
Prosze. Słynny patent na cieknące 964.
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 13.10.2010, 8:01 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Chyba nie, a jeśli zmienię zdanie to będę raczej Focusem RS500
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
jarkus22
|
Napisane: 13.10.2010, 9:05 |
|
Dołączył: 8.04.2010 Posty: 68
|
Wielkie dzieki Tomku.Jak wykonam ten manewr to się pochwalę,a może jakieś fotki wlepię.
Witek a dasz sie przejechać????
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 13.10.2010, 9:53 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Jeśli tylko będę - jasne.
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
TKacki
|
Napisane: 13.10.2010, 10:26 |
|
Dołączył: 5.03.2007 Posty: 1151
|
jarkus22 napisał(a): Wielkie dzieki Tomku.Jak wykonam ten manewr to się pochwalę,a może jakieś fotki wlepię.
Nie wiem czy jest sens robić to samemu czy w jakimś warsztacie. Do obróbki (poszerzenie wnęk) potrzebne jest narzędzie specjalne. Czy nie lepiej oddać do ASO do Poznania ? Tam ten temat mają dokładnie przećwiczony. Na pewno będzie szybciej i solidniej.
|
|
Góra |
|
fulnek
|
Napisane: 13.10.2010, 11:07 |
|
Dołączył: 17.06.2009 Posty: 1644
|
wit007 napisał(a): Chyba nie, a jeśli zmienię zdanie to będę raczej Focusem RS500
Ford g...wort
|
|
Góra |
|
jarkus22
|
Napisane: 13.10.2010, 11:19 |
|
Dołączył: 8.04.2010 Posty: 68
|
Tomku tak naprawdę to się teraz zastanawiam nad tym czy w ogóle wykonywać ten manewr.Tak patrząc na te schematy przerobienie starych cylindrów jest niezgodne z przepisem,w starym typie powierzchnia cylindra nie jest płaska,a w nowym jest więcej "mięsa".Mam zagwozdkę
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 13.10.2010, 11:20 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Zestaw do tego typu operacji jakieś 6 tys. zł w ASO z tego co pamiętam.
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
jarkus22
|
Napisane: 13.10.2010, 11:24 |
|
Dołączył: 8.04.2010 Posty: 68
|
O nie to dzieki wiekie
|
|
Góra |
|
albin 911S
|
Napisane: 13.10.2010, 11:50 |
|
Dołączył: 7.07.2009 Posty: 207
|
jarkus22 napisał(a): Tomku tak naprawdę to się teraz zastanawiam nad tym czy w ogóle wykonywać ten manewr.Tak patrząc na te schematy przerobienie starych cylindrów jest niezgodne z przepisem,w starym typie powierzchnia cylindra nie jest płaska,a w nowym jest więcej "mięsa".Mam zagwozdkę
Jarkus, masz ten silnik juz na stole czy dopiero chcesz sie za to zabrac?
jesli zestaw do przerobki kosztuje w ASO 6 tys zlotych to trudno mi uwierzyc, ze jest ko komplet 6 aluminiowych (a raczej nikasil) cylindrow bo to po prostu jest za tanio.
teoretycznie moglbys przyciac cylindry na plasko a potem zrobic rowek na ta metalowa rurkowa uszczelke. pojawi sie problem z deck height ale mozna by to zalatwic podkladkami pod cylindrami tak jak robi sie przy budowie strokerow z silnikow type1 czy type4 VW.
alternatywnie moglbyc skracajac cylindry podniesc stopien sprezania choc trzeba by wowczas zrobic test kolizyjny z zaworami a poza tym nie wiem jak na to zareagowalby wtrysk ze standardowa mapa zasilania paliwem.
|
|
Góra |
|
jarkus22
|
Napisane: 13.10.2010, 12:36 |
|
Dołączył: 8.04.2010 Posty: 68
|
Silnik rozebrany ale czekam jeszcze na kpl uszczelek.Po dołożeniu uszczelki do cylindra(czy zostanie cosik mięsa) podejmę decyzje.Na tę chwile skłaniam się do pozostawienia tak jak było
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 13.10.2010, 12:37 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
I słusznie, ja u siebie też tak zostawiłem
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
albin 911S
|
Napisane: 13.10.2010, 12:59 |
|
Dołączył: 7.07.2009 Posty: 207
|
jarkus22 napisał(a): Silnik rozebrany ale czekam jeszcze na kpl uszczelek.Po dołożeniu uszczelki do cylindra(czy zostanie cosik mięsa) podejmę decyzje.Na tę chwile skłaniam się do pozostawienia tak jak było
tak jak mowilem - jesli chcesz to podesle Ci cylinder z rowkiem do porownania. moge go tez pomierzyc jesli chcesz - powinno to dac jakis obraz.
|
|
Góra |
|
rychu
|
Napisane: 14.10.2010, 19:46 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 3367 Lokalizacja: sercem i ciałem - poznań
Nr klubowicza: 075
|
_________________
Classic Porsche 911/964 Carrera 2
|
|
Góra |
|
albin 911S
|
Napisane: 14.10.2010, 23:03 |
|
Dołączył: 7.07.2009 Posty: 207
|
rychu napisał(a): http://www.porscheclub.home.pl/forum/viewtopic.php?t=4378 PC Poznań...
Rychu, piszesz w tym watku: wada fabryczna można powiedzieć - pierwsze 964 nie miały wogóle uszczelek pod cylindrami i to powodowało narastające pocenie się silnika
co innego oringi pod cylindrami ktorych brak ma zwiazek z wyciekami oleju (tam wprowadzono rowek z silikonowym oringiem uszczelniajacy na styku cylinder-blok silnika) a co innego metalowa uszczelka pod glowica. do tej pory w tym watku byla mowa tylko o tym drugim elemencie.
|
|
Góra |
|
rychu
|
Napisane: 15.10.2010, 8:46 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 3367 Lokalizacja: sercem i ciałem - poznań
Nr klubowicza: 075
|
..oo ...wspólne dla obu wątków jest to że w PCPoznań nie mają z tym żadnych problemów i ja poprostu spytałbym o cene... bo jak odejmnie się olej ,filtry i inne duperele przy okazji...to może okazać się że cena jest ok
pozdr. Rychu
_________________
Classic Porsche 911/964 Carrera 2
|
|
Góra |
|
albin 911S
|
Napisane: 16.10.2010, 22:42 |
|
Dołączył: 7.07.2009 Posty: 207
|
rychu napisał(a): ..oo ...wspólne dla obu wątków jest to że w PCPoznań nie mają z tym żadnych problemów i ja poprostu spytałbym o cene...
tak, choc tu zalozenie bylo takie, z robimy to sami nie uciekajac sie do pomocy serwisow.
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|