Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 12.10.2010, 23:22 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Tomek na pewno ma - daj mu znaleźć ;)




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 12.10.2010, 23:28 

Dołączył: 8.04.2010
Posty: 68
Czekam cierpliwie.Dużo czasu,autko ma być super perfekt. Witek wybierasz się na AJSP w niedzielę???


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 12.10.2010, 23:57 
Administrator

Dołączył: 5.03.2007
Posty: 1151
Prosze. Słynny patent na cieknące 964.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.10.2010, 8:01 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Chyba nie, a jeśli zmienię zdanie to będę raczej Focusem RS500 ;)




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.10.2010, 9:05 

Dołączył: 8.04.2010
Posty: 68
Wielkie dzieki Tomku.Jak wykonam ten manewr to się pochwalę,a może jakieś fotki wlepię.

Witek a dasz sie przejechać????


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.10.2010, 9:53 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Jeśli tylko będę - jasne.




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.10.2010, 10:26 
Administrator

Dołączył: 5.03.2007
Posty: 1151
jarkus22 napisał(a):
Wielkie dzieki Tomku.Jak wykonam ten manewr to się pochwalę,a może jakieś fotki wlepię.


Nie wiem czy jest sens robić to samemu czy w jakimś warsztacie. Do obróbki (poszerzenie wnęk) potrzebne jest narzędzie specjalne. Czy nie lepiej oddać do ASO do Poznania ? Tam ten temat mają dokładnie przećwiczony. Na pewno będzie szybciej i solidniej.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.10.2010, 11:07 

Dołączył: 17.06.2009
Posty: 1644
wit007 napisał(a):
Chyba nie, a jeśli zmienię zdanie to będę raczej Focusem RS500 ;)


Ford g...wort :wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.10.2010, 11:19 

Dołączył: 8.04.2010
Posty: 68
Tomku tak naprawdę to się teraz zastanawiam nad tym czy w ogóle wykonywać ten manewr.Tak patrząc na te schematy przerobienie starych cylindrów jest niezgodne z przepisem,w starym typie powierzchnia cylindra nie jest płaska,a w nowym jest więcej "mięsa".Mam zagwozdkę :shock:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.10.2010, 11:20 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Zestaw do tego typu operacji jakieś 6 tys. zł w ASO z tego co pamiętam.




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.10.2010, 11:24 

Dołączył: 8.04.2010
Posty: 68
O nie to dzieki wiekie :twisted:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.10.2010, 11:50 

Dołączył: 7.07.2009
Posty: 207
jarkus22 napisał(a):
Tomku tak naprawdę to się teraz zastanawiam nad tym czy w ogóle wykonywać ten manewr.Tak patrząc na te schematy przerobienie starych cylindrów jest niezgodne z przepisem,w starym typie powierzchnia cylindra nie jest płaska,a w nowym jest więcej "mięsa".Mam zagwozdkę :shock:


Jarkus, masz ten silnik juz na stole czy dopiero chcesz sie za to zabrac?
jesli zestaw do przerobki kosztuje w ASO 6 tys zlotych to trudno mi uwierzyc, ze jest ko komplet 6 aluminiowych (a raczej nikasil) cylindrow bo to po prostu jest za tanio.

teoretycznie moglbys przyciac cylindry na plasko a potem zrobic rowek na ta metalowa rurkowa uszczelke. pojawi sie problem z deck height ale mozna by to zalatwic podkladkami pod cylindrami tak jak robi sie przy budowie strokerow z silnikow type1 czy type4 VW.
alternatywnie moglbyc skracajac cylindry podniesc stopien sprezania choc trzeba by wowczas zrobic test kolizyjny z zaworami a poza tym nie wiem jak na to zareagowalby wtrysk ze standardowa mapa zasilania paliwem.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.10.2010, 12:36 

Dołączył: 8.04.2010
Posty: 68
Silnik rozebrany ale czekam jeszcze na kpl uszczelek.Po dołożeniu uszczelki do cylindra(czy zostanie cosik mięsa) podejmę decyzje.Na tę chwile skłaniam się do pozostawienia tak jak było :wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.10.2010, 12:37 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
I słusznie, ja u siebie też tak zostawiłem ;)




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.10.2010, 12:59 

Dołączył: 7.07.2009
Posty: 207
jarkus22 napisał(a):
Silnik rozebrany ale czekam jeszcze na kpl uszczelek.Po dołożeniu uszczelki do cylindra(czy zostanie cosik mięsa) podejmę decyzje.Na tę chwile skłaniam się do pozostawienia tak jak było :wink:


tak jak mowilem - jesli chcesz to podesle Ci cylinder z rowkiem do porownania. moge go tez pomierzyc jesli chcesz - powinno to dac jakis obraz.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.10.2010, 19:46 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 3367
Lokalizacja: sercem i ciałem - poznań
Nr klubowicza: 075
http://www.porscheclub.home.pl/forum/vi ... php?t=4378 PC Poznań...




_________________

Classic Porsche 911/964 Carrera 2


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.10.2010, 23:03 

Dołączył: 7.07.2009
Posty: 207
rychu napisał(a):
http://www.porscheclub.home.pl/forum/viewtopic.php?t=4378 PC Poznań...


Rychu, piszesz w tym watku: wada fabryczna można powiedzieć - pierwsze 964 nie miały wogóle uszczelek pod cylindrami i to powodowało narastające pocenie się silnika

co innego oringi pod cylindrami ktorych brak ma zwiazek z wyciekami oleju (tam wprowadzono rowek z silikonowym oringiem uszczelniajacy na styku cylinder-blok silnika) a co innego metalowa uszczelka pod glowica. do tej pory w tym watku byla mowa tylko o tym drugim elemencie.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.10.2010, 8:46 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 3367
Lokalizacja: sercem i ciałem - poznań
Nr klubowicza: 075
..oo ...wspólne dla obu wątków jest to że w PCPoznań nie mają z tym żadnych problemów i ja poprostu spytałbym o cene... :swiety: bo jak odejmnie się olej ,filtry i inne duperele przy okazji...to może okazać się że cena jest ok
pozdr. Rychu




_________________

Classic Porsche 911/964 Carrera 2


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.10.2010, 22:42 

Dołączył: 7.07.2009
Posty: 207
rychu napisał(a):
..oo ...wspólne dla obu wątków jest to że w PCPoznań nie mają z tym żadnych problemów i ja poprostu spytałbym o cene...


tak, choc tu zalozenie bylo takie, z robimy to sami nie uciekajac sie do pomocy serwisow.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum