Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 11.10.2010, 21:16 

Dołączył: 8.04.2010
Posty: 68
Witam serdecznie.Jestem w trakcie remontu silnika w 964 90rok.Wtym roku nie było uszcelki głowicy.Czy ktoś ma może dokumentacje obróbki głowic aby założyc w tym silniku uszczelki.Jest to prawdopdobnie Technische Dokumentation Gruppe1 Dokument 1570 (02/00)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 11.10.2010, 21:22 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5188
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Witam.

http://porscheclub.home.pl/forum/viewto ... 4583#14583
W linku pod dwójką znajdziesz. Linki z trójki nie działają już niestety.

Aha, czekaj. Ty szukasz zdaje się jeszcze inne dokumentacji niż Ci
podlinkowałem, ale może ta też się przyda.




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 11.10.2010, 21:33 

Dołączył: 8.04.2010
Posty: 68
wielkie dzięki.Mauale już posiadam.Teraz niezbędna jest dokumentacja bardziej specjalistyczna :roll:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 12.10.2010, 9:53 
Administrator

Dołączył: 5.03.2007
Posty: 1151
To jest nota serwisowa (TSB - technical service bulletin) i nie jest częścią manuala serwisowego. To było wydane później. Muszę sprawdzić - powinienem to mieć.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 12.10.2010, 10:09 

Dołączył: 8.04.2010
Posty: 68
Wielkie dzięki.Będe dżwięczny :wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 12.10.2010, 19:56 

Dołączył: 25.11.2009
Posty: 678
jarkus22 napisał(a):
wielkie dzięki.Mauale już posiadam.Teraz niezbędna jest dokumentacja bardziej specjalistyczna :roll:


Jezus, sam chcesz to zrobić na swoim egzemplarzu bez uprzedniej praktyki na innych egzemplarzach???!! :)

no, goooood luck..będziesz go potrzebował.. :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 12.10.2010, 20:19 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 4091
a moze to jest właśnie "inny" egzemplarz ;-)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 12.10.2010, 21:55 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5188
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Bez przesady to nie operacja na otwartym sercu, choć to serce auta jakby
nie było. Lepiej samemu robić taki remont trzy razy dłużej niż oddać auto
do nieodpowiedniego warsztatu. Z dobrą dokumentacją i odpowiednimi
narzędziami nie powinno być problemów.




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 12.10.2010, 22:18 

Dołączył: 25.11.2009
Posty: 678
jasne. :D jasne :D ale to jest operacja na otwartym sercu.
alla Adam Słodowy to kran można dokręcić... :D

z różnych źródeł słyszałem, że 964 nie jest łatwe do uszczelnienia.
ale jak to mówią mądry Polak po szkodzie. :D :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 12.10.2010, 22:29 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Jarek da sobie radę. I to jest właśnie "inny" egzemplarz. Nie czerwony, który dojechał na drugim miejscu w klasyfikacji sezonu w klasie E i wygrał klasę w Kamieniu.




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 12.10.2010, 22:33 

Dołączył: 7.07.2009
Posty: 207
pit napisał(a):

z różnych źródeł słyszałem, że 964 nie jest łatwe do uszczelnienia.
ale jak to mówią mądry Polak po szkodzie. :D :D


z tego co czytam, jarkus22 chce wlozyc uszczelke pod glowice. nie wiem co tu uszczelniac...?

zgadzam sie z tym co pisze Qbak - to jest spokojnie do ogarniecia majac dane techniczne i mozliwosci precyzyjnej obrobki


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 12.10.2010, 22:41 

Dołączył: 19.03.2007
Posty: 1122
pozatym skąd wiadomo że jarkus nie ma uprzedniej praktyki....
zrobić się da wszystko...
i wiem to a nie słyszałem...
no moze kasku się nieda na lewą stronę odwrócić


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 12.10.2010, 22:44 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
albin 911S napisał(a):
z tego co czytam, jarkus22 chce wlozyc uszczelke pod glowice. nie wiem co tu uszczelniac...?


Skoro nawet fabryka uznała że warto dawać uszczelki to może coś w tym jest? ;)




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 12.10.2010, 22:50 

Dołączył: 19.03.2007
Posty: 1122
jeśli tu chodzi o uszczelke między głowice a cylinder to co ona ma do uszczelnienia silnika chyba ze komory spalania ...:)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 12.10.2010, 22:52 

Dołączył: 7.07.2009
Posty: 207
wit007 napisał(a):
albin 911S napisał(a):

Skoro nawet fabryka uznała że warto dawać uszczelki to może coś w tym jest? ;)


czekaj - chyba musimy ustalic interpretacje. dla mnie uszczelnienie silnika to utrzymywanie oleju wewnatrz silnika czy zbiornika oleju.

jesli jarkus22 chce wlozyc uszczelki pod glowice, to raczej zeby to zrobic nie musi rozbierac dolu wiec pozostanie tylko wlozenie nowych oringow na rurki powrotu oleju lub tez ewentualnie wymiana tychze na nowe jak sugeruje literatura.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 12.10.2010, 22:57 

Dołączył: 8.04.2010
Posty: 68
Fabryka wprowadziła uszczelnienie zapewne aby zniwelować sztywne połączenie na zamku cylinder głowica.Chodziło nie o szczelność komory spalania,bo tu problemu nie ma.Natomiast polepsza to uszczelnienie rurek popychaczy i nadbudowy głowic z "klawiaturą",a tam wiatraki ciekną.Tyle teorii(w całości sam to wymysliłem).W praktyce w zestawie uszczelek są uszczelki głowicy ino trza dokumentacji obróbki głowic i zapewne cylindrów też.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 12.10.2010, 23:01 

Dołączył: 19.03.2007
Posty: 1122
brzmisz jakbyś miał uprzednią praktykę..
:)
wiem ze nie ma problemu z komora spalania i wiem też że wiatraki tam ciekną....


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 12.10.2010, 23:03 

Dołączył: 7.07.2009
Posty: 207
jarkus22 napisał(a):
W praktyce w zestawie uszczelek są uszczelki głowicy ino trza dokumentacji obróbki głowic i zapewne cylindrów też.


glowicy chyba nie trzeba obrabiac (tu zgaduje) natomiast moge wyslac Ci cylinder 100mm z rowkiem na ta uszczelke. odwzorujesz sobie to w swoich i mi odeslesz. i juz.
jak by co podeslij adres na PW


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 12.10.2010, 23:13 

Dołączył: 8.04.2010
Posty: 68
No z tymi popychaczami to troche przegiołem,taka naleciałość z budowania silników do malucha :lol:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 12.10.2010, 23:19 

Dołączył: 8.04.2010
Posty: 68
Wielkie dzięki albin chętnie skorzystam.Natomiast poczekam jeszcze moment może zdobędę tą tajemną literaturę o której na poczatku tematu.Wydaje mi się ze jest to ważne bo tam powinien być opsany sposób "przeróbki"cylindrów i głowic silnika starego na taki by zamontować uszczelki


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum