Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 29.07.2012, 22:34 

Dołączył: 29.07.2012
Posty: 10
Witam.

Jestem tutaj nowy i nie wiem czy w dobrym dziale pisze jeśli nie to proszę o przeniesienie.

A moje pytanie jest takie czy można zrobić Cayenne z 2004 na lift 2007?

Jeśli tak to proszę powiedzieć co trzeba wymienić na pewno:

*Lampy przód, tył
*Błotniki
*Zderzak przód, tył
*Maska?

Co jeszcze? wszystko pasuje bez większych problemów?

Proszę o odpowiedź :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 30.07.2012, 23:14 

Dołączył: 29.07.2012
Posty: 10
Naprawdę nikt nie wie ??????????????????????? :( :( :(


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 30.07.2012, 23:27 

Dołączył: 1.03.2008
Posty: 1391
Nikt nie wie bo generalnie nikt nie robi takich przerobek...
Odpowiem przekornie ze trzeba jeszcze wymienic samochod na 2007 i wtedy bedzie to dobrze zrobione...
Szkoda robic takie patenty.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 30.07.2012, 23:55 

Dołączył: 14.08.2011
Posty: 290
Dobry blacharz to i na nowy model wyklepie. A po dachowaniu to kto wie, moze i Panamera wyjdzie? ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 31.07.2012, 20:17 

Dołączył: 29.07.2012
Posty: 10
Bukol napisał(a):
Dobry blacharz to i na nowy model wyklepie. A po dachowaniu to kto wie, moze i Panamera wyjdzie? ;)


ha ha śmieszne jak ***, a ja czekam na konkretne odpowiedzi a nie na ******* :evil:

proszę o wypowiedzi bez niecenzuralnych wyrazów


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 31.07.2012, 21:28 

Dołączył: 25.11.2009
Posty: 678
udało mi się nawet znaleźć zdjęcie tej przeróbki w necie:

:D

joke.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.08.2012, 11:24 

Dołączył: 14.08.2011
Posty: 290
Ale to Porsche hybrydowe jest: Cayenne, przystanek i pol Golfa.

A drogi Lucasie: po cholere? Jak chcesz nowszy model to kup. Jak chcesz udawac, ze masz nowszy to tu raczej porady nie znajdziesz. I taka mala sugestia: wiekszosc lasek na dyskach w terenach mniej zurbanizowanych nie odrozni przedliftowej Cayenne od poliftowej, zatem moze sie okazac, ze to daremny trud (jak glosi nazwa slynnej Spoldzielni Pracy Inwalidow).


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.08.2012, 13:36 

Dołączył: 22.06.2009
Posty: 826
To może od razu iśc na całość i przerobić go na nowy model...a to już laski z mniej zurbanizowanych terenów na pewno odróżnią... :P


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.08.2012, 14:35 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 11.01.2011
Posty: 3043
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
Ale czy do takich celów nie jest lepsze niższe, takie bardziej sportowe Porsche? Może należałoby poszukać zestawu do konwersji Cayenne na 911 :idea: To tez żart. Jestem w dobrym humorze, bo właśnie pojezdzilem moim prosiem... :D Pit: ładny wózek znalazłeś (ten na zdjęciu) :wink:




_________________

Bartek

997.1 GT3
964 C2
958 3.0d
996 turbo X50 [był]
964 C4 [był]


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.08.2012, 15:57 

Dołączył: 11.07.2011
Posty: 1541
-9


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.08.2012, 22:02 

Dołączył: 29.07.2012
Posty: 10
Bukol napisał(a):
A drogi Lucasie: po cholere? Jak chcesz nowszy model to kup. Jak chcesz udawac, ze masz nowszy to tu raczej porady nie znajdziesz.


Jak dla Siebie to będę szukał polifta na pewon, ale tutaj pytałem bo mogę kupić trochę uderzoną przodem i mam dostęp do części w bardzo dobrej cenie ale do poliftowej (z jakiego źródła te części są to nie wiem nie interesuje mnie to). i stąd moje pytanie czy da się to założyć? a jak wiadomo pseudo polifta można sprzedać za więcej...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.08.2012, 22:26 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3170
wątpie , odrazu smierdzi dzwonem ...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.08.2012, 22:40 

Dołączył: 29.07.2012
Posty: 10
porscheee napisał(a):
wątpie , odrazu smierdzi dzwonem ...


Nawet nie będę miał zamiaru ukrywać że nie miał dzwona o ile to można nazwać dzwonem (jest zbita lampa, pęknięty zderzak, przygnieciony rant maski i błotnik wyrwany jak lampa się przesuneła) podobno koleś najechał na przyczepę od tira...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.08.2012, 22:42 

Dołączył: 1.08.2007
Posty: 2931
rebus: sprzedać + cayenne + z zyskiem -> znajdź wyrażenie, które nie pasuje do reszty :twisted:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Przerobka
PostNapisane: 10.09.2012, 21:29 

Dołączył: 13.12.2011
Posty: 34
Nowe zderzaki beda musialy sie jakos trzymac starej ramy auta. Za to trzmanie odpowiadaja plastikowe szyny, slizgi itd. Wez to pod uwage.
Koszt takiego slizgu, szyny w serwisie ok. 200-300 zl / szt. Uzywane raczej trudno kupic. Pod blachami Cayenne ma sporo roznych "mocowan". Na pewno da sie cos takiego zrobic, bo na zywo widzialem taki niefabryczny lift i bylo OK. Moja rada - doplac troche i zrob lift TechArt'a. Komplet nowy, do malowania ok. 12 tysi, a przy sprzedazy nie bedziesz musial glupio tlumaczyc i cena moze byc wyzsza ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 10.09.2012, 21:36 

Dołączył: 13.12.2011
Posty: 34
Obrazek
Obrazek[/img]


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 11.09.2012, 13:02 

Dołączył: 28.12.2011
Posty: 760
Ja kiedyś skutecznie się wyleczyłem z tego typu modyfikacji-było to w innym aucie-Audi A3 i tam akurat był problem bardzo słabo świecących świateł mijania-zdecydowałem się na zmianę na xenon a nie mogłem dostać starych świateł a znajomy miał od modelu po lifcie. Mimo, że zajmował się tym "fachowiec" i efekt był bardzo dobry to zajęło to tyle czasu i kosztowało znacznie więcej niż początkowo zakladałem. Gdybym znał koszta przed rozpoczęciem prac to na pewno bym się nie zdecydował.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 11.09.2012, 16:15 

Dołączył: 7.02.2012
Posty: 136
Kiedyś w Opolu jeżdził/jeździ Cayenne sprzed liftu, został przerobiony na model po lifcie i do tego TechArt Magnum, wizualnie niby fajnie, ale fachowe oko dostrzeże niedociągnięcia, co się okazało - pakiet był robiony w Polsce! :shock: w firmie w Głuszycy Imex czy jakos tak(większość "TechArtów"w Polsce to właśnie takie śmieszne pseudo tuningi), a jak chłopaki z aso zobaczyli jak to jest wszystko "fachowo" zrobione, to się aż za głowy łapali. Nie idź tą drogą, moim zdaniem, co oryginał, to oryginał.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum