Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 27.01.2022, 20:46 

Dołączył: 26.01.2022
Posty: 4
Witam wszystkich, przeszukałem już forum na temat pomp paliwa , czasem informacje mi się krzyżowały z 4.5 v6 ,problem z pompą paliwa był u mnie kiedyś rozwiązany, znaczy się została wymieniona jedna z pomp, ta lewa po stronie kierowcy na nową
problem ucichł nie było już takiego efektu że auto odpalało i gasło po chwili
lecz sam problem powrócił , dzieje się tak jak na załączonym filmiku
https://youtu.be/tUxQRi1wpv0
jedyny plus jest tego że samochód odpala na lpg , ma moc i nie ma z nim wtedy problemu
Czytając forum natknąłem się na to że można sprawdzić pompy tym jak się wyciągnie bezpiecznik od nich , więc po wyciągnieciu bezpiecznika nr 14 auto zachowuje się tak jak na filmie dalej , lecz po włożeniu bezpiecznika nr 14 i wyciągnieciu o nr 13 , auto nie odpala wogole
zauważyłem że gdy już 14 bezpiecznik jest na miejscu to słychac przy odpaleniu pompe z baku , no i gdy auto już zejdzie z obrotów czasami zdarzy się że przy tych 300 obrt jak już ma zgasnąć znowu się włacza pompa i auto chodzi , lecz dzieje sie tak na ciepłym silniku najczesciej , oczywiscie wtedy słychać przekaznik w skrzynce na podszybiu
Więc jesli dobrze zdiagnozowałem to uszkodzona została pompa lewa znowu , lecz jeśli się myle to poprawcie mnie , będe w sobote brał się za nią w baku znaczy się za elektrykę , oczywiscie rozkrece filtr paliwa w celu weryfikacji stanu
Jesli chodzi o stan paliwa to jest prawie 3/4 baku


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 28.01.2022, 0:35 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5203
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
A jak się temat rozwinął po poradach na FB?
Ja bym zaczął od sprawdzenia ciśnienia paliwa przy pompach na krótko.
Zobacz też wiązki do pomp. Filtr paliwa - jeżeli nie wymieniałeś za swojej kadencji - wymień bez sprawdzania.




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 28.01.2022, 10:49 

Dołączył: 26.01.2022
Posty: 4
Qbak napisał(a):
A jak się temat rozwinął po poradach na FB?
Ja bym zaczął od sprawdzenia ciśnienia paliwa przy pompach na krótko.
Zobacz też wiązki do pomp. Filtr paliwa - jeżeli nie wymieniałeś za swojej kadencji - wymień bez sprawdzania.


temat stoi w miejscu , w sobotę będę się brał za rozbieranie sprawdzenie, nie wiem tylko czy dobrze diagnozuje te pompy , podejrzewam ze właśnie padła jakaś
Filtr oczywiście rozbiorę i zweryfikuje no i pewnie wymienię


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 28.01.2022, 21:07 

Dołączył: 26.01.2022
Posty: 4
Dzisiaj dostałem się do tej pompy , znaczy się do dekla, sprawdziłem wtyczke, wyciągłem ją z gniazda i okazało się że prąd jest, po wpieciu ją na miejsce pompa odżyła , auto chodzi , lecz pokusilem się o sprawdzenie rozkręcenie filtra paliwa, okazało się ze w srodku nie ma wkładu !
ponowne skrecenie filtra nie było możliwe ze względu na uszczelke oring który się rozszerzył, nowy filtr już w drodze :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum