Witam wszystkich, przeszukałem już forum na temat pomp paliwa , czasem informacje mi się krzyżowały z 4.5 v6 ,problem z pompą paliwa był u mnie kiedyś rozwiązany, znaczy się została wymieniona jedna z pomp, ta lewa po stronie kierowcy na nową
problem ucichł nie było już takiego efektu że auto odpalało i gasło po chwili
lecz sam problem powrócił , dzieje się tak jak na załączonym filmiku
https://youtu.be/tUxQRi1wpv0jedyny plus jest tego że samochód odpala na lpg , ma moc i nie ma z nim wtedy problemu
Czytając forum natknąłem się na to że można sprawdzić pompy tym jak się wyciągnie bezpiecznik od nich , więc po wyciągnieciu bezpiecznika nr 14 auto zachowuje się tak jak na filmie dalej , lecz po włożeniu bezpiecznika nr 14 i wyciągnieciu o nr 13 , auto nie odpala wogole
zauważyłem że gdy już 14 bezpiecznik jest na miejscu to słychac przy odpaleniu pompe z baku , no i gdy auto już zejdzie z obrotów czasami zdarzy się że przy tych 300 obrt jak już ma zgasnąć znowu się włacza pompa i auto chodzi , lecz dzieje sie tak na ciepłym silniku najczesciej , oczywiscie wtedy słychać przekaznik w skrzynce na podszybiu
Więc jesli dobrze zdiagnozowałem to uszkodzona została pompa lewa znowu , lecz jeśli się myle to poprawcie mnie , będe w sobote brał się za nią w baku znaczy się za elektrykę , oczywiscie rozkrece filtr paliwa w celu weryfikacji stanu
Jesli chodzi o stan paliwa to jest prawie 3/4 baku