Dzięki Grzegorz za odpowiedż ale wprowadziłeś mi znak zapytania bo dzwoniłem do wulkanizacji i powiedzieli że jeśli napędzane cztery łapy to z racji ciężaru silnika z przodu i kół skręcanych i bardziej obciążonych hamowaniem to szybciej polecą przednie.
To co mówią panowie z wulkanizacji brzmi bardzo rozsądnie. Jeżdżę Cayenne od 2010r,zrobiłem 250 tys km,wymieniłem kilka kompletów opon i z moich obserwacji wynika,że podczas jazdy opony na tylnej osi szybciej się nagrzewają i szybciej się zużywają. Nie jest to duża różnica ale zauważalna gołym okiem.
Ciekawe dlaczego tył się bardziej nagrzewał. W Boxsterze to ewidentnie tył leci szybciej . Pytam bo kupiłem komplet letnich kół i jest ok 2-3 mm różnicy i chcę by się wyrównały zużyciem.
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników