No robi się ciekawie, po pierwsze te 385 koni to 385 GT jak powiedział Andreas Prueninger (z uśmiechem) w wywiadzie który oglądałem tz. że jest tych koni nieco więcej:) poza tym większe wloty powietrza dają pewne dodatkowe doładowanie więc i tu jest korzyść .
Kolejna sprawa że nie ma najmniejszego problemu aby z tego silnika zrobić +50HP bez większych modów. Czas na Nurburgring'u to 7:40 a to dokladnie czas który robiła 997 GT3 MK2
Dla porównania:
- Porsche 997 GT2 RS to 7:18
- Porsche 997 GT3 RS 4.0 7:27
- Porsche Carrera GT 7:27:28
- Porsche 997 GT2 7:31
- Porsche 991 Turbo S 7:32
- Porsche GT4 7:42
- Porsche 997 GT3MKII 7:42
- Porsche 996 GT3 RS MKII 7:47
to tylko tak na szybko
Myślę że że czas 7:35 (może nieco mniej) bez problemu z +50 HP
Teraz jeszcze brakuje żeby silnik z GT3 RS się znalazł w GT4
i będzie bardzo ciekawie.
W innym kontekście problemy VW mogą albo zatrzymać rozwój klas GT albo kuriozalnie oderwać tą część koncernu w ucieczce do "przodu" co mogłoby być bardzo ciekawe dla rozwoju marki w kontekście zanikającego segmentu samochodów sportowych w rozsądnej cenie
ale to tylko moje dywagacje wieczorem....