Super, sensowny konfig. [edit: tylko teraz widzę, że patrzyłem na ten od
Maaarcina
czany+beż tapicerka- nie widziałem na żywo, ale to mi się wydaje być właśnie optymalną opcją żeby coś zaszaleć a nie przepłacić.
Ja z kolei bym poprawił tak:
entry&drive- wykreślić
wg. mnie bez sensu opcja w sytuacji gdy Porsche upiera się na kikucie kluczyka zamiast przycisku- zostaje kikut, który nęci oko głupszych złodziei- że ktoś zostawił kluczyk i można się przejechać. Można oczywiście odczekiwać pół minuty (bodaj) i wyciągać kikuta a wtedy chodzisz z dwoma kluczykami i średnio to wtedy "entry& drive). No a z mądrzejszymi złodziejami- wiadomo, że mają patenty na samochody z bezkluczykowym startem.
przyciemniane szyby- tu można ewentualnie przyoszczędzić. Sam myślałem nad VW5, ale np. Niemcy odradzają ze strachu przed tym, że ich nikt z takiego szczelnego auta nie wyratuje. No a za samo przyciemnienie- można odpuścić- tylna szyba nie musi być ciemna a we wnętrzu z jasnymi szybami w macanie jakoś nie czuje się potrzeby tak jak np. w volvo xc90 z którym mam porównanie na codzień.
czarne listwy okien- tu gusta oczywiście, ale zastanów się, czy za tym chromikiem nie zatęsknisz- szczególnie przy felgach w jasnym kolorze.
dołożyłbym blachę pod przedni zderzak bo ten jest do d.
wspomaganie układu- zapytaj dealera czy mogą dograć w późniejszym terminie (to jest zdaje się tylko kwestia włączenia w software)
fotele- osobiście dałbym 14-pozycyjne bo się dużo lepiej wsiada- wg. mnie optymalna opcja. 18-way - jeśli to nie jest gts czy turbo, tylko spokojniejsza wersja, to jak dla mnie zepsują to auto, już nie jest takie poręczne- coś tak jak z wsiadaniem do x4 albo x6. Standardowe fotele z alcantarą mam u siebie, są bardzo dobre.
20-calowe felgi- i to już jest hardcore, ale w ogóle bym nie dopłacał do felg, tylko kupił nieznacznie drożej drugi komplet żeby standardowe mieć na zimę. Przy okazji oszczędność na starcie.
pakiet dla palących- wiem o co chodzi, ale tak jak pisze Maaarcin to chyba mówią ci, co tej dziury nie mają
Mnie wcale nie denerwuje
Posłuchaj Bose i standardowego radia- standardowe ma trochę rozbełtane średnie tony, podejrzewam, że wymiana kilku przetworników zrobi z niego więcej niż te 5 tysi za Bose, które też mi coś nie bardzo podchodzi w wysokich. A basu jest wystarczająco- sub zbędny.
No i teraz wszystko, co wcześniej zaoszczędziłem- wydałbym na pakiet Sport Design
No, ale ogólnie to najwięcej uwagi warto zwrócić na to, czego później się już nie da zmienić- dla mnie to była pneumatyka. Listwy, kierownica z drewnem- to się da wymienić/dokupić. Nawet kolor- oklejenie macana to 4 tys zł. Z tym, że biały się okleja akurat kiepsko.
https://www.suncoastparts.com/category/MACANBASE.html