Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 68 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 27.05.2017, 13:35 

Dołączył: 11.12.2011
Posty: 764
Nowych taniej nie kupisz raczej, 18'' to dramat.
Można kupić jakieś aftermarketowe dedykowane do Macana - np. BBS albo Techart, jak coś to pisz na PW - ogarniemy jakiś rabat na felgi, mam też zdjęcia aut z takimi :)

Jeździłem Macanem na 20'' i 21'' z pneumatyką - według mnie jest mega spoko.

Co do skóry w środku - każdy ma swoje preferencje, według mnie to musowa opcja która bardzo dużo zmienia. Według mnie jakośc wykończenia Macana nie jest najwyższych lotów nawet przy wykończeniu skóra, bez jest tylko gorzej. Sprzedający próbują czasami wmówić że sama góra deski jest dobrym kompromisem - otóż nie jest bo nadal mamy plastikowy dół deski, tunel i boczki - plastik rodem z VW Caddy, podobnie jak przełączniki kierunkowskazów :lol:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 27.05.2017, 18:52 

Dołączył: 16.04.2017
Posty: 191
Niebieski tez mi się podoba i mam rozjazd. Czy biały z ciemnymi dodatkami i ciemnymi felgami. Czy właśnie niebieski. Później czy wziąć te 18, w później kupić 20? Tylko te 20 od razu wrzucę w leasing, wiec nie odczuje wydania 10k. Ehh dylematy. Auto i tak będę zamawiał pewnie pod koniec roku. Pytanie czy wtedy w Porsche da się ugrać większe rabaty. Czy nie ma to znaczenia?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 27.05.2017, 22:11 

Dołączył: 4.05.2017
Posty: 175
Nr klubowicza: 619
to tak do inspiracji szykowny obrazek. Przy okazji sposób na zbyt małe felgi ;-)


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.




_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 31.05.2017, 23:38 

Dołączył: 16.04.2017
Posty: 191
Mam jeszcze kilka pytań:

- Co dokładnie wchodzi w skład Entry & Drive?
- Czym różni się PSM zwykły od tego za 11k?
- Jak duża różnica jest między zwykłym White a Carrera Metallic White?

Dzięki!

M.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 1.06.2017, 12:38 

Dołączył: 17.05.2016
Posty: 10
Dodam kilka swoich sugesti jako użytkownik Macana:

-Do konfuguracji dorzuciłbym laminowane szyby termoizolacyjne, które wyciszają hałasy zewnętrzne przez co znacznie wzrasta komfort jazdy

-Nie jestem zwolenikiem dachu panormamicznego, fajnie doświetla wnętrze ale z doświadczenia wiem, że prędzej czy poźniej pojawią się z nim problemy i dochodzi jeszcze hałas przy wyższych prędkościach

-Główna różnica w kołach 18,19" a 20" i większe jest taka, że 20" mają już znacznie szersze opony. Przez co jazda na koleinach robi się mało przyjemna. Moim zdaniem dobrym kompromisem są 19". Choć zależy to też gdzie auto będzie się poruszać. Na 21" z pneumatuką jest też całkiem komfortowo.

-Sport Chrono bym raczej nie brał pod uwagę, to nie GTS czy Trubo. Kompas w tym miejscu dobre wypełnia puste miejsce, a jako taka precedura startu też jest w standardzie tylko z niższych obrotów.

-Entry & Drive zawiera chyba tylko bezkluczykowy dostęp ze "stałym" kluczykiem w stacyjce. Moim zdaniem nie jest to "must have"

-Opcje PASM i PASM + pneumatyka znacznie się różnią, z pneumatyką możesz regulować przweświt. Znacznie poprawia komfort jazdy, przy obniżeniu auta obniża się środek ciężkości, zmniejsza przechyły nadwozia i ma system samopoziomowania.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 1.06.2017, 14:03 

Dołączył: 16.04.2017
Posty: 191
Wielkie dzięki za wskazówki. Z tego Entry&Drive chyba zrezygnuje i coraz bliżej jestem 19-stek. Zastanawiam się tylko nad opcja zwykłego zawieszenia, PASM i PASM+. W która opcje najlepiej pójść? O szybach termoizolacyjnych nie pomyślałem, a to dobry tip :)

Dach szklany akurat mi się podoba. Chyba można go całego przysłonić jak coś?

Coś byś jeszcze dorzucił? Doradził?

M.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 1.06.2017, 14:47 

Dołączył: 4.10.2016
Posty: 119
ledakar napisał(a):
Wielkie dzięki za wskazówki. Z tego Entry&Drive chyba zrezygnuje i coraz bliżej jestem 19-stek. Zastanawiam się tylko nad opcja zwykłego zawieszenia, PASM i PASM+. W która opcje najlepiej pójść? O szybach termoizolacyjnych nie pomyślałem, a to dobry tip :)

Dach szklany akurat mi się podoba. Chyba można go całego przysłonić jak coś?

Coś byś jeszcze dorzucił? Doradził?

M.


Jeśli masz wątpliwości a bierzesz samochód w leasing (wysoka wartość wykupu) to radzę wziąć wszystkie opcje.

Jeśli kupujesz samochód prywatnie, to lepiej nie bierz za dużo bo samochód najwięcej traci wartość na opcjach i będzie problem z odsprzedażą za godziwą cenę..


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 1.06.2017, 15:25 

Dołączył: 16.04.2017
Posty: 191
Na pewno opcja leasingowa, tylko jeszcze nie wiem czy tradycyjny leasing czy wynajem długoterminowy.

M.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 1.06.2017, 17:30 

Dołączył: 4.10.2016
Posty: 119
porsche-fanatic napisał(a):
ledakar napisał(a):
Wielkie dzięki za wskazówki. Z tego Entry&Drive chyba zrezygnuje i coraz bliżej jestem 19-stek. Zastanawiam się tylko nad opcja zwykłego zawieszenia, PASM i PASM+. W która opcje najlepiej pójść? O szybach termoizolacyjnych nie pomyślałem, a to dobry tip :)

Dach szklany akurat mi się podoba. Chyba można go całego przysłonić jak coś?

Coś byś jeszcze dorzucił? Doradził?

M.


Jeśli masz wątpliwości a bierzesz samochód w leasing (wysoka wartość wykupu) to radzę wziąć wszystkie opcje.

Jeśli kupujesz samochód prywatnie, to lepiej nie bierz za dużo bo samochód najwięcej traci wartość na opcjach i będzie problem z odsprzedażą za godziwą cenę..



szczerze mówiąc nie wyobrażam sobie porsche bez panoramy, zwłaszcza w takie dni jak dzisiaj..


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 1.06.2017, 20:24 

Dołączył: 4.05.2017
Posty: 175
Nr klubowicza: 619
obserwowałem trochę macany na mobile.de - te bez panoramy mają dużo słabsze wzięcie- więc nawet jeśli ktoś uzna, że to nie dla niego (ryzyko problemów z mechanizmem i hałas jak pisze Lewy, czy dodatkowa waga w najwyższym punkcie), to warto to wziąć pod uwagę. No i tutaj takie spostrzeżenie- jak się pojawia jakiś z ciekawszym wnętrzem- np. czerwono- czarna skóra, to od razu znajduje kupca.

Pod szkłem masz oczywiście roletę.

Opcja szyb termicznych dźwiękochłonnych dotyczy szyb bocznych - bo (przynajmniej w dizlu) szyba przednia i tak jest dźwiękochłonna- znaczek // przed napisem saint gobain. Jeśli patrzeć na hałas, to railingi też robią swoje.
Zwykłe kolory czarny i biały to trochę bieda- łatwo dobrać przy jakichś naprawach, ale trwałość marna. Od razu trzeba zabezpieczyć, czyli i tak wydać dodatkowy pieniądz.




_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 1.06.2017, 23:54 

Dołączył: 16.04.2017
Posty: 191
Bieda, nie bieda, ale jestem ciekaw jaka jest różnica - między basic White a Carrara Metallic White? Czy ta różnica jest zauważalna? Jak to najlepiej poznać.

A zabezpiecza się każde auto, niezależnie od koloru. Więc tego wydatku i tak się nie pominie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 2.06.2017, 7:54 

Dołączył: 11.12.2011
Posty: 764
W uproszczeniu - white to biały bez żadnego metaliku, carrera white metallic to biały metalik.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 2.06.2017, 9:39 

Dołączył: 4.05.2017
Posty: 175
Nr klubowicza: 619
ledakar- a tak z ciekawości, to na którą opcję zamierzasz się zdecydować samodzielnie, skoro nawet z kolorem masz takie nieintymne dylematy? Niektóre rzeczy naprawdę warto ruszyć się i zobaczyć na własne oczy. Sprzewawcy w salonach siedzą i się nudzą... :twisted:




_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 2.06.2017, 12:32 

Dołączył: 16.04.2017
Posty: 191
Jestem dość zapracowany i ciężko mi wykroić trochę czasu w trakcie dnia, a wieczorem salony już pozamykane.

Niemniej jednak chce zrobić sobie 2-3 specyfikacje i udać się do salonu celem weryfikacji.

M


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 4.06.2017, 8:47 

Dołączył: 3.12.2013
Posty: 277
A czy wiadomo już coś nt. liftingu Macana?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 4.06.2017, 13:36 

Dołączył: 10.11.2016
Posty: 21
Podobno w 2019 ma byc nowy. Prawdopodobnie pod koniec przyszlego roku pokaza i wejdzie jako my2020 czyli pierwsza polowa 2019.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 12.06.2017, 21:04 

Dołączył: 16.04.2017
Posty: 191
A jeszcze jedno pytanie. W sieci natrafiłem na Macany w kolorze Racing Yellow, takim jak 718. Czy takie egzemplarze były dostępne na polskim rynku, czy to po prostu folia?

M.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 13.06.2017, 15:30 

Dołączył: 10.11.2016
Posty: 21
Z tego co sie orientuje przez krotki czas na niektorych rynkach byla opcja zrobienia PTS.
Teraz chyba da sie zrobic exclusive ale to juz dealerem musisz ustalac.
Pamietaj, ze kolory PTS lub exclusive(inne niz w konfiguratorze) mocno wydluzaja czas oczekiwania na samochod a ich ceny nie sa najnizsze.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 24.03.2018, 17:37 

Dołączył: 18.02.2017
Posty: 218
Czy macie pomysł na alternatywne dywaniki ? Te salonowe ( cena wskazuje, że tkane złotą nitką) dla kierowcy są krótkie.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 24.03.2018, 20:30 

Dołączył: 29.05.2016
Posty: 61
Dywaniki w Porsche są najcieńsze i relatywnie najgorsze, BMW bardzo dobra jakość, RRS rewelacja (grube, miłe)
Niestety Macan jest na końcu w tym rankingu :cry:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 68 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum