Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 5.07.2017, 9:42 

Dołączył: 5.07.2017
Posty: 2
Witam wszystkich.
Szukam jakiegoś konkretnego specjalisty który pracuje/pracował w serwisie Porsche i zna się na tych samochodach jak nikt. Mam taki przypadek.

Kilka dni temu byłem przejechać się Panamerą Turbo 2010 rok i po jakichś 10 km zaczęło coś klekotać w silniku po lewej stronie. Mechanik w warsztacie twierdzi że to albo przeskoczył rozrząd, albo zawory się pogięły. Objaw był dziwny po wszystko cykało bez problemu, a po chwili zaczęło klekotać.

Czy możliwe że to jakaś elektronika padła i coś się przestawiło? Teraz samochód nawet nie chce zapalić. Miałem podobny przypadek w BMW i okazało się że moduł komfortu był uszkodzony. Po wymianie modułu wszystko wróciło do normy.
Może i tu stało się coś podobnego, a elektronika zablokowała samochód tak żeby nie uszkodzić silnika?

Proszę o Wasze sugestie.
Może dacie jakieś namiary na kogoś kto po pracy wybrał by się do mnie i zdiagnozował samochód? Może to być ktoś z Warszawy, Gdańska lub Torunia. Ja jestem z okolic Mławy więc tak po środku.


Co sądzicie o Porsche-spec Krystian Petrol ma ktoś doświadczenie z tym człowiekiem?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 5.07.2017, 14:08 

Dołączył: 1.10.2016
Posty: 45
Witam, ja tak miałem w Panamerze 4S , jechałem i auto poprostu zgasło. Rowniez nie chciało odpalić - okazało sie ze przeskoczył łańcuch rozrządu. Podobno wina pompy olejowej. Niestety w moim przypadku naprawa sięgnęła 50 tys. Auto stało przez miesiac.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 5.07.2017, 15:33 

Dołączył: 4.09.2015
Posty: 626
Śruby wariatora ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 5.07.2017, 16:55 

Dołączył: 6.08.2016
Posty: 202
Doradzam wizytę w PorschePana. Raszyn. Wcześniej zadzwoń i sie umów. Miałem tylko jeden kontakt z nimi ale wypadli celująco. :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 5.07.2017, 20:40 

Dołączył: 30.05.2016
Posty: 152
Stawiam na sruby wariatora


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 6.07.2017, 9:06 

Dołączył: 5.07.2017
Posty: 2
Ciekawe opinie. Śruby wariatora?

To nikt nie ma doświadczenia z Porsche-spec Krystian Petrol?

Westbam1973 ile zapłaciłeś za naprawę? Co było do naprawienia?

Czy ktoś naprawiał sprawę śrub wariatora? Jeśli tak to gdzie?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 6.07.2017, 19:14 

Dołączył: 1.03.2008
Posty: 1391
Jaki przebieg auta?
Czy dobrze rozumiem, że awaria nastąpiła nie w twoim aucie na przejażdzce?
Wszystko wskazuje na urwane śruby variatora i któraś z nich może dostała się do łańcucha... NIestety standard.
Najprawdopodobniej silnik do wyjęcia i do zdjęcia głowica po stronie urwanych śrub. Koszty niestety spore...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 6.07.2017, 19:48 

Dołączył: 8.04.2015
Posty: 56
Miałem identyczny przypadek w panamerze turbo przy przebiegu 147 tyś. Najpierw głośne pukanie z lewej strony silnika, następnego dnia po kilku kilometrach silnik zgasł i już nie zapalił. Diagnoza: przeskoczył łańcuszek rozrządu - na szczęście miałem gwarancje.

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 6.07.2017, 21:41 

Dołączył: 5.05.2016
Posty: 580
Dlatego zawsze będę powtarzał że gwarancja w takim aucie jak Panamera jest PODSTAWĄ!

Miałem dwie także wiem co mówię. Każdy niech mówi co chce ale te auta niestety lubią się psuć choćbyś nie wiadomo jak o nią dbał.

Gdyby nie approved za naprawy zapłaciłbym ponad 150kpln a o auta dbałem wręcz przesadnie.

Nie bez powodu ludzie pozbywają się ich średnio po przebiegu +150kkm.

Jak kiedyś w aso porsche usłyszałem że to "auto dla bogatych" odrazu pomyślałem - raczej dla frajerów... Oczywiście nikogo tutaj nie obrażając!
Są to świetne do jazdy auta ale jak już zaczną się sypać to stają się skarbonką bez dna.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 10.07.2017, 7:53 

Dołączył: 3.08.2015
Posty: 734
Skoro bloki silników robione są w Żorach...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 10.07.2017, 18:23 

Dołączył: 26.09.2015
Posty: 543
mareknowak napisał(a):
Skoro bloki silników robione są w Żorach...

Gdzie dokladnie? Moze da sie znalezc dojscie


Sent from my iPhone using Tapatalk


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 12.07.2017, 6:12 

Dołączył: 3.08.2015
Posty: 734
Żory firma Gebrueder Peitz.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum