|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 16 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
AdamWalenda
|
Napisane: 30.05.2011, 13:12 |
|
Dołączył: 30.05.2011 Posty: 1035
|
Witam, zapewne wielu z Was zna takie auta jak Caterham, Tiger, Westfield, Donkervoort, Locost itp.
Od kilku lat montujemy w Polsce tego typu autka na licencji Tiger Racing Ltd.
Autka przy wadze 570 kg Całkiem ładnie się zbierają, jednym ze "słabszych" naszych autek udało się uzyskać czas na Rozecie Wróbla 1:16:50, Niedługo przetestujemy nasze najmocniejsze auto na Rozecie, wiec spodziewamy się jeszcze lepszego wyniku - Myślę, że uda się zejść poniżej 1:14:00
Klip z Rozety:
http://www.youtube.com/watch?v=YqHhbLOUlvc
Klip z CA:
http://www.youtube.com/watch?v=g4lX9SLnKJ4
A teraz do czego zmierzam; Jak wiadomo S-Roadster'em nie zawsze, i nie wszędzie pojadę (mam na myśli imprezy typu Time Attack, Track Day itp.) dlatego postanowiłem zbudować sobie torowe Porsche, chodzi mi po głowie buda 924/944; coś w ten deseń:
Najbardziej kusi mnie przebudować 924 od podstaw z rollbarem itd., wywalić z niej motor od Lt'ka i zapakaować coś koknretniejszego, nie koniecznie Porsche. Do końca tego miesiąca mam w planach zakup Prosiaka Dawcę
Pozdrawiam
AW
|
|
Góra |
|
Qbak
|
Napisane: 30.05.2011, 16:10 |
|
Dołączył: 8.07.2007 Posty: 5198 Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
|
Hej, Witamy chyba najgłośniejszą ekipę z CA
Nie wiem o jakich myślicie osiągach dla tego projektu.
Idąc drogą 924 2.0 i myśląc o swapie na duży silnik pojawia się problem
z trakcją. Auto jest wąskie i trudno zmieścić jakieś szerokie opony (szczególnie
z przodu). Wtedy jedyną drogą jest poszerzanie auta ala 924 Carrera GT
Przy mocach do 200koni nie powinno być problemu (924 Turbo miało 177KM i 250Nm).
Natomiast jeżeli projekt ma być bardzo gruby, to można się pobawić w 951,
czyli 944 Turbo S. Seryjnie 250koni i 340Nm, bez problemu można osiągnąć
300koni, a po modyfikacjach 400. Tutaj może coś więcej napisze Piterson,
bo wprawdzie widziałem takie auta, ale nie wiem jak bardzo są to
skomplikowane modyfikacje. Można też kupić 944 S2 (3.0l 211KM i 280Nm).
Wracając do 924, z seryjnego silnika (w wersji Turbo) można spokojnie
osiągnąć 200koni, a prawie 250 jest w zasięgu ręki - 924 GTS. Wszystko
zależy od budżetu. Opcja budżetowa - 924 2.0 n/a też świetnie się nadaje
na taki projekt, co zresztą widzieliście pewnie na CA
Pozdr,
_________________ 924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992
|
|
Góra |
|
AdamWalenda
|
Napisane: 30.05.2011, 17:02 |
|
Dołączył: 30.05.2011 Posty: 1035
|
Jeśli zakupię 924, mam zamiar przebudować i poszerzyć nadwozie po swojemu, jak na razie czekam na informacje w sprawie laminatowych błotników przód i tył z firmy Car Tuning.
Na chwilę obecną ziebieram info.
Może sie skończyć tak, że kupię 944
Dziękuje za info. Każda informacja się przyda.
Pozdrawiam
|
|
Góra |
|
GaZiK
|
Napisane: 30.05.2011, 17:26 |
|
Dołączył: 11.05.2007 Posty: 550
|
|
Góra |
|
GaZiK
|
Napisane: 30.05.2011, 17:48 |
|
Dołączył: 11.05.2007 Posty: 550
|
AdamWalenda napisał(a): Autka przy wadze 570 kg Całkiem ładnie się zbierają, jednym ze "słabszych" naszych autek udało się uzyskać czas na Rozecie Wróbla 1:16:50, ... AW
Czy tam czasem nie powinno być +5 za przewrócenie słupka?
|
|
Góra |
|
Igor
|
Napisane: 30.05.2011, 19:39 |
|
Dołączył: 16.03.2007 Posty: 2795
|
Adam na baze znacznie lepiej nadaje sie 924s lub 944 - glownie z racji lepszych hamulcow i zawiasu.
jesli chodzi o b.otniki z laminatu na forum 924.pl jest kolega (chyba) Largo, ktory takowe robil.
jesli jestes zainteresowany, mam maske z laminatu.
co do auta, polecam zrobienie czegos podobnego do 924 carrera gtp - np taki, jakim rohrl scigal sie w LeMans
tu masz ciekawy temat http://www.924board.org/viewtopic.php?p ... b4ccf5ace6
co do silnika, moze jednak skusisz sie na Porsche... jest cala gama ciekawych silnikow pasujacych (mniej lub bardziej)... do wyboru do koloru...
pozdrawiam Cie i zycze powodzenia.. bede bacznie obserwowac temat...
|
|
Góra |
|
porsz
|
Napisane: 30.05.2011, 22:11 |
|
Dołączył: 16.10.2007 Posty: 181
|
witam panie adamie rozmawialismy nieraz na spotkaniach CA ,a moze interesuje pana projekt gotowy jeśli chodzi o 944 turbo ,bo mam fajne ,a w mojej kolekcji brak lotusa 7 ,może byśny coś pozamieniali mam też parę 924 nadających się do projektu,i 944 też się znajdzie
|
|
Góra |
|
AdamWalenda
|
Napisane: 1.06.2011, 10:38 |
|
Dołączył: 30.05.2011 Posty: 1035
|
|
Góra |
|
AdamWalenda
|
Napisane: 8.06.2011, 0:42 |
|
Dołączył: 30.05.2011 Posty: 1035
|
Witam,
Gofer praktycznie sprzedany, wiec lada dzien bede działał... a przy okazji mam pytanie, czy mozna gdzies zamówić i kupic pakiet ospojlerowania (chodzi głównie o błotniki) do 924 Carrera GTP? Czy raczej jestem zmuszony wykonać je samemu z laminatu??
Pozdrawiam
AW
|
|
Góra |
|
Igor
|
Napisane: 8.06.2011, 9:07 |
|
Dołączył: 16.03.2007 Posty: 2795
|
ospojlerowania a'la 924gtp w Polsce raczej nie znajdziesz... zagranicą będzie łatwiej...
firma naszego kolegi z Forum Gerta (już od dłuższego czasu nie widziałem go tu) - Carzone Specials niegdyś oferowała tylne błotniki a'la Carrera GTS (czyli nie tak hardcoreowe), do tego mieli mnóstwo innych podzespołów (np. wlot na maskę a'la carrera gtp)... uderz do nich - być może pomogą: www.carzonespecials.com (o ile nadal prowadzi ten biznes)
co do ospojlerowania tylnej klapy, możnaby pokombinować ze stroskową wersją - parę osób z forum ma taką klapę (m.in. Skarol), może by użyczyli na wzór
|
|
Góra |
|
Qbak
|
Napisane: 8.06.2011, 11:53 |
|
Dołączył: 8.07.2007 Posty: 5198 Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
|
Musisz zwrócić uwagę, na to że 924 GTP i GTR to dwa różne modele.
GTR na bazie 924 i silnik 2.0 turbo (375KM), a
GTP na bazie 924 i silnik 2.5 turbo (410KM, właściwie to prototyp 944)
Choć podejrzewam, że żaden w tych silników tam nie zagości?
Tzn. nie mówię o konkretnie tych i tak mocnych, ale może coś innego
z Porsche? Łatwiej o ten 2.5 turbo.
To co pokazałeś na zdjęciu to 924 GTR w ospoilerowaniu do wyścigów.
Oryginalnie w fabryki wychodziły wyglądając tak:
źródło: http://www.924.org/models/CarreraGTS_GTR.htm
W Polsce Pahu z Poznania oferuje dużo części z laminatu, pakietów 924 GTR
zdaje się nie ma (przynajmniej wystawionych), ale 924 GT i GTS są chyba
przygotowywane. Generalnie z przodem nie będziesz miał problemów,
wszystko jest dostępne (ceny europejskie). Natomiast tylne błotniki
w stylu GTR i GTP to inna sprawa, choć jakoś specjalnie nie szukałem
Link do sklepu: http://teilecar.com/?body-parts,7
_________________ 924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992
|
|
Góra |
|
AdamWalenda
|
Napisane: 8.06.2011, 14:21 |
|
Dołączył: 30.05.2011 Posty: 1035
|
Dzieki za info chłopaki.
W aucie zagości 2,5 T lub 3.0 z 944 ale temat silnika pozostawiam na pozniej, w pierwszej kolejności zawieszenie, hamulce, rollcage, i laminaty. Później reszta. Bedę robił etapami, wszystkiego na raz w 1 dzień nie zrobie
Co do laminatów chce zapakować pakiet z 924 GTR wyścigowego (mam na myśli błotniki)
Jeśli nie uda mi się ich nigdzie dostać, sam je dorobię z laminatu.
Jak złapać kontakt z tym człowiekiem od laminatów z Poznania?
Pozdrawiam
AW
|
|
Góra |
|
Daryon944
|
Napisane: 8.06.2011, 14:58 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1109
|
|
Góra |
|
Qbak
|
Napisane: 8.06.2011, 15:31 |
|
Dołączył: 8.07.2007 Posty: 5198 Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
|
No to świetna informacja o silnikach!!
Inny kontakt:
http://porscheczesci.pl/contact.html
Nie napisałem, że ten sklep to właśnie ta sama osoba
z Poznania. Link powyżej to kontakt także do tej samej
osoby
_________________ 924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992
|
|
Góra |
|
piterson
|
Napisane: 8.06.2011, 23:05 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1589 Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 078
|
Trzymam kciuki za tak ambitny projekt!
Tylko na początku zastanów się mocno co chcesz z tym autem dalej robić - Jeśli ma być tylko szybkim fun car'em to droga wolna.
Jeśli chcesz się tym gdziekolwiek ścigać (nawet amatorsko typu CA Cup) to możesz mieć duży problem - oryginalność budy, silnika itp...
Części z laminatów/ włókna węglowego dostaniesz w USA: http://gt-racing.com/products-page/924944951-parts/ jest też możliwość zakupu w Europie ale ceny są wtedy w Euro.
Ogólnie czeka Cię mnóstwo pracy i sporo wydatków (zapewne kilkakrotnie więcej niż na Golfa).
Gdy ruszysz z pracami to proszę informuj nas na bieżąco!
_________________
Piotrek 944 '86 3.0 wydmucha 996.2 C4 cabrio '02 997 TT '06 Cayenne Diesel S '14 Macan GTS '16
ex: 944 S2 '89
|
|
Góra |
|
AdamWalenda
|
Napisane: 8.06.2011, 23:28 |
|
Dołączył: 30.05.2011 Posty: 1035
|
Dzieki za namiary i info
Piterson, auto szykuje tylko i wyłacznie w jednym celu. Jak wiadomo, Lotusem nie we wszystkich imprezach pojadę ..dlatego robię torowe Porsche
Wracając do samego CA Cup, przecież to oczywiste, że nie wrzucą takiego auta do zwykłej klasy tylko zapewne do IV, tam gdzie nasze Siódemki
Po drugie ja to robie hobbystycznie & dla frajdy z samej jazdy, a nie wyscigów na zabój
Ps. Dzieki za linka, własnie czegoś takiego szukałem A jak masz namair na firmę w Europie to równiez będzie fajnie.
Co do pracy, czasu i $, wiem na co się porywam ...ale w końcu różnica pomiędzy mężczyzną, a chłopcem zawiera się w cenie zabawek...
Gdy ruszę z pracami to opisze auto na http://kitcarforum.pl
Wczoraj zamieściłem tu post ze zdjęciami ale moderator go usunął nie wiem dla czego, wiec skoro mam swoje własne forum o autach typu kitcar, replikach legendarnych samochodów i chcę zbudowac replike 924 Carrera GTR, to czemu miał bym tam tego nie opisac ..skoro na tym forum sa takie problemy
Podrzucę linka gdy rusze ostro z pracami
Pzdr,
AW
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 16 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|