|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 7 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Romcio
|
Napisane: 26.03.2024, 20:33 |
|
Dołączył: 10.06.2017 Posty: 1220
|
Witajcie i poradżcie . Kayenka 3.2 . w trakcie jazdy przy mocniejszym wciśnięciu gazu podniesie obroty i zmienia bieg z szarpnięciem . Gdy jadę płynnie i łagodnie traktuję gaz to ok. czy to olej czy raczej poważna sprawa.
|
|
Góra |
|
Qbak
|
Napisane: 26.03.2024, 21:02 |
|
Dołączył: 8.07.2007 Posty: 5279
|
W zasadzie powinieneś dodać kiedy był wymieniany olej w skrzyni. To rozwiąże pierwszą najważniejszą wątpliwość i oczywiście czy jest odpowiedni stan oleju.
Słyszałem o wymianach elementu sterującego w skrzyni, ale są one policzalne na palcach jednej ręki, te skrzynie raczej są bezawaryjne.
Warto też sprawdzić czy olej nie "wędruje" do sterownika wiązką. Wtyczki przy skrzyni będą w oleju i olej będzie w sterowniku pod fotelem.
|
|
Góra |
|
Romcio
|
Napisane: 26.03.2024, 21:08 |
|
Dołączył: 10.06.2017 Posty: 1220
|
Sprzedający miał auto 8 lat i powiedział że dawno ale nie był w stanie określić , dziś już nie mam życia , jutro będę oglądał. Stan się sprawdza tak jak w boksie czy miarka.
|
|
Góra |
|
Qbak
|
Napisane: 26.03.2024, 21:14 |
|
Dołączył: 8.07.2007 Posty: 5279
|
Żeby sprawdzić olej powinien mieć 30stC. Trzeba odkręcić korek wlewowy i powinien delikatnie wypływać malutkim strumieniem. Można oczywiście odkręcić wcześniej i olej może się cały czas rozgrzewać. Auto oczywiście podczas całej procedury odpalone.
|
|
Góra |
|
Romcio
|
Napisane: 26.03.2024, 21:41 |
|
Dołączył: 10.06.2017 Posty: 1220
|
Dzięki , czyli tak samo robiłem w boxie . A najlepsze że gdy postał ok 10 minut na wolnych obrotach to wyskoczył błąd P2187 a przejechałem ok 240 km . Gdybym miał zdjętą miskę to zanim założę nowy filtr to warto coś sprawdzić na zaworach widocznych na mechatronice.
|
|
Góra |
|
Qbak
|
Napisane: 27.03.2024, 0:01 |
|
Dołączył: 8.07.2007 Posty: 5279
|
Nie mam aż takiej wiedzy o skrzyniach, raczej byłby jakiś błąd z konkretnego zaworka i temu zaworkowi bym się przyglądał.
|
|
Góra |
|
Romcio
|
Napisane: 27.03.2024, 17:41 |
|
Dołączył: 10.06.2017 Posty: 1220
|
Witam i dzięki za odpowiedż , Mam te auto o kilku dni . byłem u mechanika , błędów skrzyni brak ale są błędy za ubogiej mieszanki i katalizatory poniżej progu czyli albo katy albo sondy . świece bardzo stare bo 7 lat .Mój mechanik mówi że szarpnięcia mogą być od silnika a nie koniecznie od skrzyni . Ja sam rano obejrzałem po zdjęciu osłon że wszystko suche jak wiór poza KOSTKAMI SKRZYNI które miały w środku trochę oleju. HEJ
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 7 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum klubowego
Przyklejone
English information
Ostatnie posty forum PCP
|