Autor |
Wiadomość |
majersco
|
Napisane: 29.05.2016, 21:08 |
|
|
Czy istnieje jakiś niezależny program dedykowany do Porsche, w którym znajdę między innymi momenty dokręcana śrub? Darmowy lub jakikolwiek gdzieś do ściągnięcia. Takie samo pytanie co do interfejsu diagnostycznego dedykowanego do Porsche. Pomijam całkowicie uniwersalne testery.
Kupiłem aktualnie pierwsze w życiu Porsche(Cayman S FL manual) i nie wiem tak na prawdę za dużo o marce. Serwisujecie sami swoje auta? Mam swój warsztat i zajmuję się od lat motoryzacją i zastanawiam się jakie później podejście mają klienci jak będę sprzedawał to auto na przykład bez dalszych wpisów w książce serwisowej ?! Aktualnie mam 95tkm i pełną książkę serwisową zagraniczną ze świeżym serwisem przy 94tkm.
Z tego co zauważyłem do Cayman S jest raczej prostym samochodem bez żadnej filozofii więc tym bardziej wolałbym sam auto dopieszczać.
|
|
Góra |
|
Qbak
|
Napisane: 29.05.2016, 22:02 |
|
Dołączył: 8.07.2007 Posty: 5199 Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
|
Nie ma takiego programu z danymi serwisowymi. Tester dedykowany do Porsche to Durametric, ale nie ma takiej samej jak Piwis funkcjonalności.
_________________ 924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992
|
|
Góra |
|
majersco
|
Napisane: 29.05.2016, 23:01 |
|
|
z tego co widzę to te kable diagnostyczne nie obsłużą modeli po 2007r czy się mylę ?
|
|
Góra |
|
michal928
|
Napisane: 29.05.2016, 23:50 |
|
|
NIe mylisz się. Na alle są chińskie klony i one robią tylko starsze auta. Oryginalny kabel durametrica do zabawy jest nieopłacalny no chyba że wersja dla entuzjastów kosztuje sporo ale znośnie ok 1000zł ale działa tylko z 3 samochodami - czy warto dla zabawy?
|
|
Góra |
|
majersco
|
Napisane: 30.05.2016, 8:39 |
|
|