Autor |
Wiadomość |
raf86
|
Napisane: 1.05.2015, 17:55 |
|
Dołączył: 12.08.2012 Posty: 560
|
Główne podziękowania to należą się Michałowi - miało być prosto lekko i przyjemnie, okazało się że nie było chyba elementu który by poszedł gładko.
Również przyłączam się do podziękować dla ASO Połczyńska oraz Rafała Duszy z Auto Dusza za walkę ze sterownikiem. Osobiście może 4 maja uda mi się podziękować.
To jeszcze nie premiera tylko "oficjalne testy", konfiguracja i poprawki. Raczej zakładamy, że coś na torze jeszcze może wyjść. Oficjalna premiera planowana na wyjeździe Porsche na Nurburgring i Spa.
Został jak pisał Michał ABS, wyświetlacz na desce rozdzielczej, środek, ewentualne poprawienie mapy silnika, oklejenie, opony.
W załączeniu zdjęcia przed oklejeniem - taki będzie na testach, dwukolorowy.
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
mart2014
|
Napisane: 1.05.2015, 18:20 |
|
Dołączył: 17.03.2007 Posty: 4091
|
ekstra !!! szkoda, że nie mogę już zmienić nieco mojego wyjazdu do Poznania jutro, bo bym chętnie został na poniedziałek.
Podziel się wrażeniami, uwagami, czasami po poniedziałkowym trackday !
|
|
Góra |
|
BT
|
Napisane: 1.05.2015, 19:37 |
|
Klubowicz |
|
Dołączył: 11.01.2011 Posty: 3043 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
|
Brawo, gratulacje i trzymam kciuki za pomyślne jazdy. Powodzenia!
_________________
Bartek
997.1 GT3 964 C2 958 3.0d 996 turbo X50 [był] 964 C4 [był]
|
|
Góra |
|
michal928
|
Napisane: 8.05.2015, 22:56 |
|
Dołączył: 1.03.2008 Posty: 1391
|
Cayman przejechał Track Day w Poznaniu.
Doskwierał najbardziej brak hamulcy, ale "pierwsze koty za płoty" - wrócił o własnych siłach co przy skali projektu i jego pierwszej dłuższej niż kilka kilometrów trasie - cieszy.
Kolejny krok zrobiony - hamownia i pierwsze prace nad mapami w sterowniku.
Zajął się tym Dominik z Ecu-Performance.
Pierwszy pomiar pokazał 351KM 409,6Nm i niestabilny AFR - od ubogiego w dolnych partiach obrotów po bardzo bogaty na górze.
Po modyfikacjach programu na chwilę obecną mamy 369KM 434,9Nm (lepiej niż seria) i AFR stabilnie mieszczący się w przedziale 12-13.
Auto po mapach zrobiło się jakby zrywniejsze, może to kwestia dogrania przepływomierza do sterownika, może innych zmian w sterowniku. Moim zdaniem poprawa jest odczuwalna.
Kolejny krok jeśli chodzi o moc to zmiana geometrii wylotu wydechu gdyż mam wrażenie, że spaliny z trudem opuszczają wydech i tu tkwi głowna przyczyna spadku mocy w górnych partiach obrotów.
W weekend walczę z uruchomieniem ABSu a w Poniedziałek auto jedzie na oklejenie.
Kolejne walki z mocą pod koniec przyszłego tygodnia po oklejeniu i zmianie wydechu.
|
|
Góra |
|
TomRS
|
Napisane: 9.05.2015, 0:12 |
|
Dołączył: 16.12.2011 Posty: 825
|
Miałem okazję kilka razy jechać w pobliżu Caymana w ten poniedziałek wielka szkoda, że te hamulce nie działały jak należy, bo musiał hamować bardzo wcześnie. Mocy faktycznie ma więcej, co widać było na rozpędzaniu, ale dźwięk jaki z siebie wydawał, był przedziwny - taki jakby dziwny świst, podobny do aut z dużą turbosprężarką, mam to nawet nagrane na onboardzie.
A jak działało zawieszenie ? Generalnie projekt fajny, jak wszystko zacznie działać jak należy, to będzie pewnie szybki
|
|
Góra |
|
zibi911
|
Napisane: 9.05.2015, 7:44 |
|
Dołączył: 23.02.2008 Posty: 865 Lokalizacja: Drammen/Wadowice
Nr klubowicza: 318
|
mialem okazje pojezdzic tym projektem i powiem szczerze ze jak wszystko bedzie juz ok to samochod ma straszny potencjal,takze chlopaki trzymam kciuki!!!!!
|
|
Góra |
|
michal928
|
Napisane: 20.05.2015, 22:41 |
|
Dołączył: 1.03.2008 Posty: 1391
|
Kolejny update. Auto oklejone. Wydech zmodyfikowany tak, by miał wolny wylot spalin. Zobaczymy jak przełoży się to na moc i poziom hałasu. Auto w tej chwili stroi sie elektronicznie do nowego wydechu. Jaka będzie zmiana na wydechu jutro zobaczymy. Jutro też myślę, że wkleję jakieś fotki auta i kolejne wykresy z hamowni. Z przodu będą nowe hamulce i wymieniony będzie sterownik PSMu na taki od 997 - mam nadzieję, ze abs w koncu ruszy.
|
|
Góra |
|
michal928
|
Napisane: 7.07.2015, 23:43 |
|
Dołączył: 1.03.2008 Posty: 1391
|
Auto po wymianie dolotu i kolejnym strojeniu pokazało 386KM i ponad 440NM - odnalazło się wiec 20KM i mamy zdrową serię. Dodam, ze hamowanie było przy 30*C... Pozostały przewody w oplocie, przekładka pasów i wskaźnik poziomu oleju. Auto ma mega potencjał - Rafał niech coś napisze bo rozjechał ostatnio niemców na torze pod berlinem...
|
|
Góra |
|
raf86
|
Napisane: 8.07.2015, 12:39 |
|
Dołączył: 12.08.2012 Posty: 560
|
To parę zdjęć:) Jeszcze pozostała dodatkowa chłodnica, gdyż jak byliśmy w Niemczech na bardzo trudnym torze (Gross Dolln) - chyba z 18 zakrętów, w tym 13 gdzie trzeba mocno dohamować. Auto po 15-20 min się grzało. Na tak krętym torze, idealnym dla Caymana mieliśmy najlepsze czasy - Siergiej miał najlepszy, ja miałem trzeci. Drugi czas miało nowe Turbo S z 2sek. straty do Siergieja. GT3 miały od 5sek. straty (w tym GT3 instruktorów). Ogólnie bardzo fajny tor treningowy, długie sesje (7 sesji po 30min), dużo Porsche (było chyba z 15, z czego większość to GT3 i Turbo, jeden Cayman i jedna Carrera tylko), parę innych fajnych samochodów (4 R8, 3 Lotusy).
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
mart2014
|
Napisane: 9.07.2015, 5:53 |
|
Dołączył: 17.03.2007 Posty: 4091
|
rewelacja dla mnie ! podziwiam za wytrwałość w projekcie i nie mogę się doczekać aby zobaczyć auto na żywo ! (właściciela też - dawno się nie widzieliśmy ). Jaki ostatni czas w Poznaniu ?
|
|
Góra |
|
rafie
|
Napisane: 9.07.2015, 10:13 |
|
Dołączył: 18.01.2012 Posty: 1647 Lokalizacja: Warszawa Boxster S 986
Nr klubowicza: 694
|
Niezły pistolet ! Jakie wrażenia zza kierownicy ? Jak to się prowadzi w zakrętach ? Na jakich oponach jeździ ? Gratulacje !!!
_________________
ROADSTER Boxster S 986
|
|
Góra |
|
chris
|
Napisane: 9.07.2015, 11:15 |
|
Dołączył: 3.03.2009 Posty: 2284 Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
|
Wygląda suuuuuuper !!!! WIELKIE GRATULACJE /chociaż to kanaliza /
_________________
-http://classic911.pl
|
|
Góra |
|
raf86
|
Napisane: 10.07.2015, 10:05 |
|
Dołączył: 12.08.2012 Posty: 560
|
Gdyby to nie była kanaliza to by nie było takiego projektu:) Szkoda by było wiatraka:)
Na Poznaniu jak byłem przed ostatnimi przeróbkami to 1:51, ale to wolny czas dla niego.
Opony teraz Cupy 2 - po Niemczech niewiele ich zostało.
Jeździ się rewelacyjnie - właśnie w zakrętach. W zakrętach to trudny do pokonania samochód. Do tej pory był problem z górnym zakresem obrotów - nie było w ogóle mocy, stąd na prostej to on nie jechał. Teraz zmieniony dolot i podobno góra już jest, więc na szybszych torach też dobrze powinien zacząć jeździć.
|
|
Góra |
|
Adi_rallye
|
Napisane: 10.07.2015, 21:17 |
|
Dołączył: 11.06.2011 Posty: 859
|
Kibicuje Ci w tym projekcie,autko na żywo miodowe i myślę że o sporym potencjale. Porsche ma to do siebie że już seryjne jest bardzo szybkie i trudno zwłaszcza taką maszynę jak cayman poprawić a widac że Tobie się to uda. Fajnie....piękne barwy,piękna maszyna
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|