Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 55 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.05.2015, 17:55 

Dołączył: 12.08.2012
Posty: 560
Główne podziękowania to należą się Michałowi - miało być prosto lekko i przyjemnie, okazało się że nie było chyba elementu który by poszedł gładko.

Również przyłączam się do podziękować dla ASO Połczyńska oraz Rafała Duszy z Auto Dusza za walkę ze sterownikiem. Osobiście może 4 maja uda mi się podziękować.

To jeszcze nie premiera tylko "oficjalne testy", konfiguracja i poprawki. Raczej zakładamy, że coś na torze jeszcze może wyjść. Oficjalna premiera planowana na wyjeździe Porsche na Nurburgring i Spa.

Został jak pisał Michał ABS, wyświetlacz na desce rozdzielczej, środek, ewentualne poprawienie mapy silnika, oklejenie, opony.

W załączeniu zdjęcia przed oklejeniem - taki będzie na testach, dwukolorowy.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.05.2015, 18:20 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 4091
ekstra !!! szkoda, że nie mogę już zmienić nieco mojego wyjazdu do Poznania jutro, bo bym chętnie został na poniedziałek.
Podziel się wrażeniami, uwagami, czasami ;-) po poniedziałkowym trackday !


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.05.2015, 19:37 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 11.01.2011
Posty: 3043
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
Brawo, gratulacje i trzymam kciuki za pomyślne jazdy. Powodzenia!




_________________

Bartek

997.1 GT3
964 C2
958 3.0d
996 turbo X50 [był]
964 C4 [był]


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.05.2015, 22:56 

Dołączył: 1.03.2008
Posty: 1391
Cayman przejechał Track Day w Poznaniu.
Doskwierał najbardziej brak hamulcy, ale "pierwsze koty za płoty" - wrócił o własnych siłach co przy skali projektu i jego pierwszej dłuższej niż kilka kilometrów trasie - cieszy.

Kolejny krok zrobiony - hamownia i pierwsze prace nad mapami w sterowniku.
Zajął się tym Dominik z Ecu-Performance.
Pierwszy pomiar pokazał 351KM 409,6Nm i niestabilny AFR - od ubogiego w dolnych partiach obrotów po bardzo bogaty na górze.
Po modyfikacjach programu na chwilę obecną mamy 369KM 434,9Nm (lepiej niż seria) i AFR stabilnie mieszczący się w przedziale 12-13.
Auto po mapach zrobiło się jakby zrywniejsze, może to kwestia dogrania przepływomierza do sterownika, może innych zmian w sterowniku. Moim zdaniem poprawa jest odczuwalna.
Kolejny krok jeśli chodzi o moc to zmiana geometrii wylotu wydechu gdyż mam wrażenie, że spaliny z trudem opuszczają wydech i tu tkwi głowna przyczyna spadku mocy w górnych partiach obrotów.
W weekend walczę z uruchomieniem ABSu a w Poniedziałek auto jedzie na oklejenie.
Kolejne walki z mocą pod koniec przyszłego tygodnia po oklejeniu i zmianie wydechu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.05.2015, 0:12 

Dołączył: 16.12.2011
Posty: 825
Miałem okazję kilka razy jechać w pobliżu Caymana w ten poniedziałek :D wielka szkoda, że te hamulce nie działały jak należy, bo musiał hamować bardzo wcześnie. Mocy faktycznie ma więcej, co widać było na rozpędzaniu, ale dźwięk jaki z siebie wydawał, był przedziwny - taki jakby dziwny świst, podobny do aut z dużą turbosprężarką, mam to nawet nagrane na onboardzie.
A jak działało zawieszenie ? Generalnie projekt fajny, jak wszystko zacznie działać jak należy, to będzie pewnie szybki :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.05.2015, 7:44 

Dołączył: 23.02.2008
Posty: 865
Lokalizacja: Drammen/Wadowice
Nr klubowicza: 318
mialem okazje pojezdzic tym projektem i powiem szczerze ze jak wszystko bedzie juz ok to samochod ma straszny potencjal,takze chlopaki trzymam kciuki!!!!!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 20.05.2015, 22:41 

Dołączył: 1.03.2008
Posty: 1391
Kolejny update.
Auto oklejone.
Wydech zmodyfikowany tak, by miał wolny wylot spalin. Zobaczymy jak przełoży się to na moc i poziom hałasu.
Auto w tej chwili stroi sie elektronicznie do nowego wydechu. Jaka będzie zmiana na wydechu jutro zobaczymy.
Jutro też myślę, że wkleję jakieś fotki auta i kolejne wykresy z hamowni.
Z przodu będą nowe hamulce i wymieniony będzie sterownik PSMu na taki od 997 - mam nadzieję, ze abs w koncu ruszy.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 20.05.2015, 23:02 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 11.01.2011
Posty: 3043
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
Podziwiam Was za wytrwalosc :notworthy: :thumbup:




_________________

Bartek

997.1 GT3
964 C2
958 3.0d
996 turbo X50 [był]
964 C4 [był]


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 7.07.2015, 23:43 

Dołączył: 1.03.2008
Posty: 1391
Auto po wymianie dolotu i kolejnym strojeniu pokazało 386KM i ponad 440NM - odnalazło się wiec 20KM i mamy zdrową serię. Dodam, ze hamowanie było przy 30*C...
Pozostały przewody w oplocie, przekładka pasów i wskaźnik poziomu oleju.
Auto ma mega potencjał - Rafał niech coś napisze bo rozjechał ostatnio niemców na torze pod berlinem... :lol:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 8.07.2015, 12:39 

Dołączył: 12.08.2012
Posty: 560
To parę zdjęć:)
Jeszcze pozostała dodatkowa chłodnica, gdyż jak byliśmy w Niemczech na bardzo trudnym torze (Gross Dolln) - chyba z 18 zakrętów, w tym 13 gdzie trzeba mocno dohamować. Auto po 15-20 min się grzało.
Na tak krętym torze, idealnym dla Caymana mieliśmy najlepsze czasy - Siergiej miał najlepszy, ja miałem trzeci. Drugi czas miało nowe Turbo S z 2sek. straty do Siergieja. GT3 miały od 5sek. straty (w tym GT3 instruktorów). Ogólnie bardzo fajny tor treningowy, długie sesje (7 sesji po 30min), dużo Porsche (było chyba z 15, z czego większość to GT3 i Turbo, jeden Cayman i jedna Carrera tylko), parę innych fajnych samochodów (4 R8, 3 Lotusy).


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 9.07.2015, 5:53 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 4091
rewelacja dla mnie ! podziwiam za wytrwałość w projekcie i nie mogę się doczekać aby zobaczyć auto na żywo ! (właściciela też :) - dawno się nie widzieliśmy :)).
Jaki ostatni czas w Poznaniu ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 9.07.2015, 10:13 
Avatar użytkownika

Dołączył: 18.01.2012
Posty: 1647
Lokalizacja: Warszawa Boxster S 986
Nr klubowicza: 694
Niezły pistolet ! :D
Jakie wrażenia zza kierownicy ? Jak to się prowadzi w zakrętach ? Na jakich oponach jeździ ?

Gratulacje !!!




_________________

ROADSTER Boxster S 986


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 9.07.2015, 11:15 
Avatar użytkownika

Dołączył: 3.03.2009
Posty: 2285
Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
Wygląda suuuuuuper !!!! :D
WIELKIE GRATULACJE /chociaż to kanaliza :wink: /




_________________

-http://classic911.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 10.07.2015, 10:05 

Dołączył: 12.08.2012
Posty: 560
Gdyby to nie była kanaliza to by nie było takiego projektu:) Szkoda by było wiatraka:)

Na Poznaniu jak byłem przed ostatnimi przeróbkami to 1:51, ale to wolny czas dla niego.

Opony teraz Cupy 2 - po Niemczech niewiele ich zostało.

Jeździ się rewelacyjnie - właśnie w zakrętach. W zakrętach to trudny do pokonania samochód. Do tej pory był problem z górnym zakresem obrotów - nie było w ogóle mocy, stąd na prostej to on nie jechał. Teraz zmieniony dolot i podobno góra już jest, więc na szybszych torach też dobrze powinien zacząć jeździć.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 10.07.2015, 21:17 

Dołączył: 11.06.2011
Posty: 859
Kibicuje Ci w tym projekcie,autko na żywo miodowe i myślę że o sporym potencjale.
Porsche ma to do siebie że już seryjne jest bardzo szybkie i trudno zwłaszcza taką maszynę jak cayman poprawić a widac że Tobie się to uda.
Fajnie....piękne barwy,piękna maszyna :thumbup: :thumbup: :thumbup:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 55 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum