|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 15 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
bone13
|
Napisane: 6.07.2012, 11:35 |
|
Dołączył: 5.07.2012 Posty: 8
|
Witam wszystkich serdecznie,
To mój pierwszy post i mam nadzieję, że nikt się nie będzie złościł, że powtarzam temat, albo coś w tym stylu.
Sprawa wygląda tak, że stoję przed zakupem '00 Boxster Tiptronic i nie bardzo wiem na co mam zwrócić uwagę, o co ewenualnie zapytać.
Oto on
http://cars.donedeal.ie/for-sale/cars/3439015
Jestem umówiony na sobotę, więc jeżeli ktoś mógłby mi rzucić parę pomysłów byłbym naprawdę bardzo wdzięczny.
Mam na myśli kwestie jak rozrząd, zawieszenie, hamulce, silnik itp.
Co prawda mechanikiem nie jestem, ale coś tam o samochodach wiem. Do tej pory nie natrafiłem na "minę", więc mam nadzieję, że i tym razem zakup okaże się szczęśliwy.
|
|
Góra |
|
michal928
|
Napisane: 6.07.2012, 13:55 |
|
Dołączył: 1.03.2008 Posty: 1391
|
Ale przeciez to anglik
Chcesz jakies przekladki robic???
|
|
Góra |
|
Michal4444
|
Napisane: 6.07.2012, 15:04 |
|
Dołączył: 25.03.2011 Posty: 298
|
Witam.
A moze kolega tam stacjonuje?
Pzdr
|
|
Góra |
|
Miły
|
Napisane: 6.07.2012, 15:06 |
|
Dołączył: 4.06.2012 Posty: 63
|
michal928 napisał(a): Ale przeciez to anglik Chcesz jakies przekladki robic???
Dokładnie, pierwsze co rzuca się w oczy to kierownica nie jest po "słusznej stronie", moim zdaniem to już dyskwalifikuje ten samochód ze względu na uciążliwość jazdy w PL oraz trudności przy rejestracji pojazdu.
pozdr
|
|
Góra |
|
bone13
|
Napisane: 6.07.2012, 15:08 |
|
Dołączył: 5.07.2012 Posty: 8
|
Tak wlasnie jest. Tutaj stacjonuje. No wiec na co zwrocic uwage ? Przebieg 140 tys. Km to nie za duzo troche ?
|
|
Góra |
|
MP-GDY
|
Napisane: 6.07.2012, 15:50 |
|
Dołączył: 22.06.2009 Posty: 826
|
Przebieg jest realny i wcale nie jest duży,na rynku niemieckim widywałem boxy z dwa razy większym przebiegiem,są oczywiście auta z tego rocznika z przebiegami rzędu 60 tyś ale ceny potrafią być większe o 10 tyś euro a i tak tajemnice przebiegu połowy z nich znają tylko brudzasy które je sprzedają i gmeraja w licznikach.
|
|
Góra |
|
bone13
|
Napisane: 6.07.2012, 16:39 |
|
Dołączył: 5.07.2012 Posty: 8
|
Z tego co wiem, to jest to jakis starszy facet, ktory jest pierwszym wlascicielem auta. Ma ksiazke serwisowa z kazdym serwisem podbitym. Tutaj /Irlandia/ raczej nie kreci sie licznikow, po za tym przebiegi sa podawane przy kazdym przegladzie, a sa one przeprowadane przez specjalistyczne warsztaty, a nie prywatnych mechanikow. O przebieg sie nie martwie. Istnieja rowniez instytucje, ktore za 50 euro wydadza historie samochodu, wlaczajac w to informacje o przebiegu, ew. wypadkach, naprawy, ilosc wlascicieli i takie tam.
Czy mam rozumiec, ze owe 140 tys. to nie duzo dla auta jakim jest porsche ?
Czy przy takich przebiegach wymienia sie lancuchy rozrzadu ? W jakim stanie sa turbiny ? O co goscia zapytac, na co zwrocic szczegolna uwage ?
|
|
Góra |
|
bone13
|
Napisane: 6.07.2012, 17:01 |
|
Dołączył: 5.07.2012 Posty: 8
|
Tak wlasnie jest. Tutaj stacjonuje. No wiec na co zwrocic uwage ? Przebieg 140 tys. Km to nie za duzo troche ?
|
|
Góra |
|
Doniu
|
Napisane: 6.07.2012, 18:24 |
|
Dołączył: 22.08.2009 Posty: 268
|
o turbiny raczej nie pytaj:D;)
|
|
Góra |
|
bone13
|
Napisane: 6.07.2012, 21:12 |
|
Dołączył: 5.07.2012 Posty: 8
|
A no tak... Cos jeszcze ? Liczylem, ze ktos cos podpowie. To juz jutro mam jechac.
|
|
Góra |
|
bone13
|
Napisane: 6.07.2012, 21:12 |
|
Dołączył: 5.07.2012 Posty: 8
|
A no tak... Cos jeszcze ? Liczylem, ze ktos cos podpowie. To juz jutro mam jechac.
|
|
Góra |
|
Phantom
|
Napisane: 6.07.2012, 21:45 |
|
Dołączył: 23.10.2011 Posty: 148
|
bone13 jest piątek (i w dodatku wieczór) daj ludziom czas na przeczytanie wątku/odpowiedź. Na pewno ktoś Ci coś podpowie, ale daj "Nam" trochę czasu
|
|
Góra |
|
bone13
|
Napisane: 7.07.2012, 11:21 |
|
Dołączył: 5.07.2012 Posty: 8
|
No tak, masz racje. Przepraszam.
|
|
Góra |
|
bone13
|
Napisane: 7.07.2012, 11:23 |
|
Dołączył: 5.07.2012 Posty: 8
|
No tak, masz racje. Przepraszam.
|
|
Góra |
|
adamww1977
|
Napisane: 7.07.2012, 20:59 |
|
Dołączył: 14.09.2008 Posty: 308
|
Zwracaj uwagę na podwozie, ono dużo wyjaśnia, osłony na nim, ile ich jest i w jakim są stanie. Lakier sam sprawdzisz. Po odpaleniu zobacz czy dymi, po dłuższym postoju może zadymić to może pomóc w określeniu stanu silnika. Był już kiedyś wątek na forum w którym była mowa o dymkach. Spawy od środka oryginalnie są pokrywane bursztynową substancją tylko nie mam pojęcia jak ona się nazywa. Tyle pamiętam. Pozdrawiam i Powodzenia
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 15 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|