Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 7.03.2012, 18:22 

Dołączył: 15.10.2010
Posty: 28
Znam wartości przełożeń dla drogowych 911, natomiast interesuje mnie jakie przełożenia występują w wersjach "wyczynowych" układów kierowniczych stosowanych w 997 GT3 Cup, 997 GT3 R oraz 997 GT3 RSR.
Czy ktoś z Was ma możliwość uzyskać taką informację?
Jeśli jest możliwość, chętnie dowiedziałbym się również na jaki kąt ustawiony jest maksymalny skręt kół (steering lock) w tych autach.

Podejrzewam że na potrzeby motorsportu, przełożenie jest stałe ( w przeciwieństwie do zmiennego, stosowanego w drogowych 911 typu 997).

Z góry dziękuję za wszelkie informacje.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum