Autor |
Wiadomość |
Kubuś72
|
Napisane: 25.01.2016, 12:42 |
|
Dołączył: 6.10.2013 Posty: 802
|
Forum to miejsce, gdzie mamy pełną wolność i dowolność wypowiedzi, jak rozumiem znasz ten sposób z autopsji ?, jeśli tak naprawiasz swoje samochody to nie dziwię się, że nie masz zaufania do nikogo - czy dobrze myślę ? assd77 napisał(a): Co do 400 mikronów sa specjaliści którzy czynia cuda a oto dowód. https://m.youtube.com/watch?v=JUloQWYnNUM
|
|
Góra |
|
Kubuś72
|
Napisane: 25.01.2016, 12:53 |
|
Dołączył: 6.10.2013 Posty: 802
|
Wyjęcie silnika, plus wymiana oleju, płynu i nabicie klimy za 2200 PLN ? w ASO - to cena z materiałami ? po super rabatach dla Ciebie, niewiarygodna cena. assd77 napisał(a): DK - gdyby była pełna i rzetelna informacja zawarta w ogłoszeniu nie było by żadnych wątpliwości. Dlaczego został wymieniony tylny zderzak na poliftowy - pewnie dla kaprysu, a może bo taki znaleziony został na All... za 100 zł , dofinansowany - pewnie tak na oryginalnych częściach zakupionych w ASO ,na które są faktury do wglądu , a naprawy przeprowadzono na pewno nie chałupniczo. Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Grubość lakieru miejscami 400 mikronów - na 100% bezwypadkowy . Gdy nie bedzie pełnej odpowiedzialności sprzedającego za podawanie w ogłoszeniach oferowanych pojazdów informacji nie zawierającej w swej treści rzeczywistego stanu technicznego oraz związanych z nim zdarzeń , to w ogłoszeniach bedą figurowały samochody bezwypadkowe,doinwestowane , bez wkładu finansowego etc. A konkludując , kupiłem jesienią w Warszawie ,od bardzo uczciwego i porządnego forumowicza samochód , był przez Niego serwisowany w warsztacie który jest przez FORUM polecany jako jedyny i the best , aktualnie samochód stoi w ASO na poprawę uszczelnienia IMS które było w tym warsztacie robione - po weryfikacji w ASO mechanicy dziwili się kto wymieniając oring zewnętrzny w IMS, wewnętrzny uszczelnia na silikon ( koszt 1,5k ), gdzie w ASO koszt naprawy IMS z wymianą oleju ,płynu chłodzącego i nabicie klimy jest rzędu 2,2 k z moim rabatem. Dalej- kolega wymieniał tarcze , miały być oryginały ,i w rozmowie przed zakupem takie miałem zapewnienie, okazało się że zostały założone zamienniki . 9
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 25.01.2016, 12:59 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Kemot, tu jest wątek założony przez Ciebie nie tak dawno. regenerowane-tarcze-pccb-t11761.htmlI po czymś takim piszesz, że tarcze to tylko w ASO, bo są wyższej jakości. I że chodzi o bezpieczeństwo?
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
jarmaj
|
Napisane: 25.01.2016, 15:20 |
|
Dołączył: 5.01.2016 Posty: 33
|
lukass napisał(a): jarmaj nie pitol tylko kupuj Szukam, przeglądam, czytam, dokształcam się intensywnie z Prosiakologii. W końcu coś kupię
|
|
Góra |
|
adamww1977
|
Napisane: 25.01.2016, 22:52 |
|
Dołączył: 14.09.2008 Posty: 308
|
No to się Panowie rozgadali o tarczach i klockach więc dorzucę swoje trzy grosze. W 2014 kupiłem komplet tarcz i klocków do Boxstera oczywiście zamienników, wydałem 2000 złotych. Po roku zaczęło przy hamowaniu z większych prędkości rzucać samochodem Pojechałem więc do mechanika z okolic Wieliczki którego większość nas zna i poprosiłem o ratunek. I tak kupiłem oryginały za 5000 złotych i dopiero teraz jest OK. Każdy ma swój rozum i niech podejmuje decyzje, na forum zawsze można się doradzić osób z większym doświadczeniem nie widzę potrzeby słownych przepychanek Jeśli ktoś planuje sprzedaż remontowanego samochodu, nie wymienia nic albo pakuje zamienniki, jednak jeśli remontuje dla siebie jestem prawie pewien że zainwestuje w oryginały w przypadku których nie ważne kto jest podwykonawcą jednak są testowane i aprobowane przez Porsche
|
|
Góra |
|
kemot266
|
Napisane: 25.01.2016, 22:57 |
|
Dołączył: 7.12.2014 Posty: 345
|
Wit - wątek z 12.2014 r , zagadnienie czysto retoryczne , jako swoista ciekawostka- alternatywa pccb ,którego celem było zwrócenie na to uwagi i wymiana w tej materii opinii i doświadczeń ,od kolegów którzy mieli z tym styczność . I tyle. A że poświęciłeś swój cenny czas wyszukujac i analizując moje posty -wielki szacun. Tylko co chciałeś tym udowodnić? Pozdrawiam P.S. Ładny mecz z Białorusią. Prowadzimy 5 punktami.
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 25.01.2016, 23:06 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
adamww1977 napisał(a): No to się Panowie rozgadali o tarczach i klockach więc dorzucę swoje trzy grosze. W 2014 kupiłem komplet tarcz i klocków do Boxstera oczywiście zamienników, wydałem 2000 złotych. Po roku zaczęło przy hamowaniu z większych prędkości rzucać samochodem Pojechałem więc do mechanika z okolic Wieliczki którego większość nas zna i poprosiłem o ratunek. I tak kupiłem oryginały za 5000 złotych i dopiero teraz jest OK. Każdy ma swój rozum i niech podejmuje decyzje, na forum zawsze można się doradzić osób z większym doświadczeniem nie widzę potrzeby słownych przepychanek Konkretnie - co kupiłeś za 2k i za 5k. Przypominam enty raz - nie ma czegoś takiego jak oryginalne tarcze i klocki Porsche. Pochodzą one od kilku producentów.
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
Macpraw
|
Napisane: 26.01.2016, 0:07 |
|
Dołączył: 25.12.2011 Posty: 235
|
Wit007 oczywiście, że oryginały są lepsze od zamienników tej samej marki! Napisałem wyraźnie, że porównywałem zamiennik, który producent samochodów wskazywał jako "pierwszy montaż".
Jeśli wskażesz mi zamienniki do BMW serii 5 (model F10 silnik 525 z xdrivem 2,0 pojemności oraz 218KM) możemy je założyć zaplombować i zaczekać 15 tys. km. Jeśli się skrzywią proponuję, że zapłacisz za zamiennik oraz oryginał, który będzie konieczny. Jeśli komplet się nie skrzywi to ja oddam Ci równowartość obu kompletów. Taki zakład. Z mojego doświadczenia wynika, że masz gwarancję, że maksymalnie po 15 tys. km zamienniki będą do wymiany.
Co do mojego posta i stwierdzenia, że samochody z forum są "objęte specjalnymi ocenami" było stwierdzeniem ogólnym. Poprzedni właściciel Boxa niestety potwierdził tą tezę. Ja nie pisałem o tym konkretnym aucie. Więc przykro mi, że aktualny właściciel odczuł moją wypowiedź osobiście. Też uważam, że polski rynek jest zepsuty. A biorąc pod uwagę ten fakt, standardy panujące na tym forum powinny być wyższe niż ogólnie panujące na rynku. W końcu chcecie być elitarni!
Dobrze, że ten wątek został wyodrębniony. Niestety brak umiejętności czytania ze zrozumieniem powoduje niepotrzebne dyskusje.
Pozdrawiam.
|
|
Góra |
|
kemot266
|
Napisane: 26.01.2016, 0:12 |
|
Dołączył: 7.12.2014 Posty: 345
|
No i jak Wit007 - podejmujesz rękawicę ? Ja mogę zostać sekundantem.
|
|
Góra |
|
tsubasa
|
Napisane: 26.01.2016, 0:35 |
|
Dołączył: 11.05.2014 Posty: 1930
|
Chyba za bardzo cisniecie w te hamulce.. W cayenne nie kupowalem w ASO tarcz i przez 2 lata sie nie pogiely.. i do Boxa pewnie tez nie kupie w ASO bo wg mnie to zbedny wydatek i jest wiele artykulow na te tematy i nikt jednoznacznie nie stwierdzil ze w ASO sa lepsze jakosciowo produkty... A tarcze latwo sobie zalatwic i niekoniecznie ma to zwiazek z jakoscia czy stopem uzytym do produkcji..
|
|
Góra |
|
Kubuś72
|
Napisane: 26.01.2016, 9:35 |
|
Dołączył: 6.10.2013 Posty: 802
|
Panowie temat jest dosyć szeroki, nie wiem czy wiecie, że każdy producent cały czas optymalizuje koszty i zmienia dostawców którzy zapewniają oczekiwaną jakość za minimalną cene, wiecie ile VW zarabia na Passacie? - 800 EURO a ile VW zarabia na statystycznym PORSCHE ? - ponad 20 tys. EURO, zawsze na produktach premium można zarobić więcej. Zamienniki są różne spróbujcie założyć tarcze od producenta X i klocki od producenta Y twardości się nie zgrają i mamy tępy hamulec. W tym przypadku bezpieczeństwo jest najważniejsze i na pewno oryginał zapewnia spokój, jednak zamiennik który jest wkładamy na pierwszy montaż jest robiony na tej samej linii co do producenta. Ja twierdzę że w większości przypadków użytkownik jest winny awarii, rzadziej producent. Użytkuje BMW F10 525, ten samochód ma silnik 3 litry, dwa razy na gwarancji miałem problem z tarczami, po gwarancji wymieniłem na zamiennik Zimmerman i problem zniknął. Strasznie dużo tutaj testosteronu i emocji. Tak apropos oryginalności nowy płyn chlodniczy VW, ktory jest również w PORSCHE to odchudzona wersja płynu z normą G12++, jest droższy a ma w sobie tańsze komponenty oszczędność roczna VW 10 milionów aut X 2 Euro 20 milionów euro, czyli drobne 90 milionów PLN. Dlaczego tak twierdzę ponieważ 20 lat pracuję w tej branży i wiele widziałem.
|
|
Góra |
|
krist
|
Napisane: 26.01.2016, 14:13 |
|
Dołączył: 6.12.2014 Posty: 127
|
Przypomina i się jak pewna "milionerka" opowiadała mi że je synek miał wypadek, potrącił go samochód na ulicy, upadł, uderzył się w głowę, i niechybnie by zginął ale miał na głowie czapkę zimową adidasa, "wie pan, oryginalną" Strach pomyśleć co by było gdyby to byłą chińska podróbka. I ona autentycznie w to wierzyła. Z częściami zamiennymi do aut jest podobnie, ktoś to juz pisał ale warto powtórzyć nie ma czegoś takiego jak klocki producenta, każdy producent samochodów wybiera coś z oferty rynkowej i oferuje jako OEM. No chyba że Porsche ma jakieś swoje modele na wyłączność, nie wiem, jesli tak to szacun. Co nie zmienia faktu że na rynku są bardzo dobre zamienniki, często o jakości lepszej niż OEM producentów. Rozgarnięty sprzedawca doradzi. Ja kupuje hamulce w Łodzi, nie wiem czy wolno tutaj wymienić nazwę firmy, do wielu aut, nie dość że gość wie com ta jest seryjnie, to jeszcze doradzi co zamontować żeby auto lepiej hamowało. Jako ciekawostkę zawsze się dowiem że tarcze A tak naprawdę produkuje producent B, a klocki C są z Chin. W przypadku większości serwisów w ten sposób za cenę niższą niż ASO udaje się znaleźć hamulce znacznie lepsze jakościowo. Być może Porsche stosuje absolutny top i nie ma nic lepszego na rynku, ale zdaje się ze ceni się za to odpowiednio. Co kto lubi
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 26.01.2016, 14:18 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
O, poruszyłeś istotną kwestię. Otóż klocki i tarcze, które sprzedaje Porsche w salonach są oczywiście bardzo wysokiej jakości, ale to zestawy raczej do normalnej jazdy. Jeśli ktoś zamierza jeździć ostro i np. odwiedzić tor parę razy w roku zdecydowanie lepsze klocki znajdzie w ofercie aftermarketowej (pomijam PCCB).
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
964coupe
|
Napisane: 26.01.2016, 14:27 |
|
Dołączył: 2.08.2014 Posty: 99
|
Kubuś a wiesz ile zarabia dealer vw na sprzedaży tego passata?
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 26.01.2016, 14:36 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Parę a może już naście lat temu się dowiadywałem, jakie marże ma dealer na Skodach. I były to sumy porażające. Typu 800 zł na Octavii i proporcjonalnie mniej na Fabii itd. Nie przypuszczam, by się to jakoś radykalnie zmieniło. Może AndrzejM zweryfikuje
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
964coupe
|
Napisane: 26.01.2016, 14:46 |
|
Dołączył: 2.08.2014 Posty: 99
|
wit007 napisał(a): Parę a może już naście lat temu się dowiadywałem, jakie marże ma dealer na Skodach. I były to sumy porażające. Typu 800 zł na Octavii i proporcjonalnie mniej na Fabii itd. Nie przypuszczam, by się to jakoś radykalnie zmieniło. Może AndrzejM zweryfikuje ciekawe rzeczy piszesz... jeśli by tak faktycznie było to skąd te upusty 10-20tys gdy auto zostało z poprzedniego rocznika.rozumiem że dealer dokłada bo płaci z góry kupując z fabryki. Moim zdaniem dealer ma średnio 20tys zł na samochodzie klasy passat.
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 26.01.2016, 14:53 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Moim zdaniem wysokie marże są tylko na autach luksusowych/sportowych (choćby z racji ich ceny). Przy Passacie jest to raczej bliżej 5k, może trochę powyżej. Rabaty są na pewno odliczane dealerom przy wyprzedażach. Nie byliby w stanie tyle odrobić np. na serwisie. Kiedyś rozmawiałem z wysoko postawionym człowiekiem w Fordzie i dealer miał wtedy coś koło 5% marży na samochodzie. Czyli przy Mondeo czy S-Maxie byłoby to koło 5k.
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
964coupe
|
Napisane: 26.01.2016, 14:55 |
|
Dołączył: 2.08.2014 Posty: 99
|
...a jak klient wytarguje rabat powiedzmy 10tys.zł a drugi kupi nie targując się wcale bo nie umie ,to dealer te pieniądze przekazuje księdzu?
|
|
Góra |
|
adam748
|
Napisane: 26.01.2016, 15:14 |
|
Dołączył: 15.05.2012 Posty: 601
|
wit007 napisał(a): Parę a może już naście lat temu się dowiadywałem, jakie marże ma dealer na Skodach. I były to sumy porażające. Typu 800 zł na Octavii i proporcjonalnie mniej na Fabii itd. Nie przypuszczam, by się to jakoś radykalnie zmieniło. Może AndrzejM zweryfikuje Oj to chyba jednak paręnaście lat temu musiało być W Skodzie o dobry rabat jest ciężej niż np. w BMW czy Mercu, ale jak się trochę pogimnastykujesz to jesteś w stanie wyrwać na auto do produkcji 9-11%. Ja dwa lata temu dostałem w BMW na motocykl 19% w środku sezonu. Jeszcze niedawno "z ulicy" w Oplu można było dostać ok 20% na Insygnie /teść kupował/...Skoro takie rabaty są osiągalne to marże raczej nie są w okolicach 1kzł. Najsłabiej rabatują się japońce, tam czasem sukcesem są dywaniki gratis
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 26.01.2016, 15:21 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Nie wydaje mi się, by w Skodzie było dziś wyraźnie inaczej. Niech Andrzej się wypowie, ale moim zdaniem dealerzy wychodzą na swoje dzięki dobrej sprzedaży.
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|