Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.04.2007, 0:24 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 3164
Chyba nawet wiem na ktorej :swiety:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.04.2007, 9:31 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3928
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
Wampir - wyluzuj trochę. Z tego co pamiętam podjąłeś się prowadzenie spraw obliczeniowych itp. Tymczasem ustalasz regulaminy, zasady naszej ZABAWY wedle swojej wiedzy, niestety małej w tym zakresie. Wprowadziłeś tabelki PCA, które zgodnie z przewidywaniami nie przystaqją do naszego Klubu, a teraz żeby je stosować obudowujesz regulamin idiotyzmami nie z tej ziemii. Np. można wykorzystać zapisanie w regulaminie przeróbki, ale tylko trochę / max.10%, które i tak nigdy w sposób kompetentny nie będą zmierzalne/, tudzież łapanki na wagę - skutkujące zniweczeniem poprzednich osiągnięć. Skąd coś takiego wząłeś - czy może takiego "niegodziwca" nie będzie trzeba wykluczyć z Klubu, odbierając mu wszystkie poprzednie laury ?Pytam dlaczego nasze regulaminy mają być zbiorem bzdur ? Z organizacyjnego punktu widzenia, wytworzyła się sytuacja klas 1-3 "samochodowych", koszty obsługi takiej imprezy /nagrody, pucharki, które każdy by chciał/ wzrosły, Ale co tam, Wampirek tworzy dalej.....Jeśli masz wolną chwilę to postudiuj regulaminy PZMot. masz gotowca, z pełnym spectrum restrykcji wobec niegodziwców i stój na straży...., a może przestań zatruwać naszą zabawę, uzurpująć sobie prawo ustawodawcze.




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.04.2007, 10:08 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 3164
Czemu pretensje do mnie? :?
Ja tylko spisuje to wszystko. Nie jestem upowazniony do robienia zmian w regulaminie. Jest on po to by go przestrzegac. A jak wiadomo - jesli sa jakies odstepstwa to musza byc jakies nastepstwa tego, prawda?
Kazda zmiana jest akceptowana przez odpowiednia do tego osobe, jesli ktos ma jakies zastrzezenia to jaki problem w tym zeby do tej osoby zadzwonic i to wyjasnic?
Czy ja sie podjalem? No coz, przeliczylem, a pozniej wyszlo ze ja jestem za to odpowiedzialny :P

Mowisz ze nie sa do sprawdzenia w sposob kompetentny. Podjezdzamy na hamownie - jesli wyjdzie ze jest chociazby 15% roznicy to kwestia managera ds sportu czy mozna przyjac blad pomiarowy, ale jesli na aucie ktore ma 250km wyjdzie ze ma 350, to niestety...

Zrobie regulaminowe zmiany w swoim aucie, podkrece go do 400km i bede sie z toba scigal na torze - myslisz ze to fair? W koncu regulaminowo - wiec klasy nie zmieniam, prawda?

Regulamin jest stworzony tak by rywalizacja byla w miare rowna, by kazdy mial szanse. Faktycznych klas jest prawie tyle samo co w zeszlym roku, a zapewne znowu na zlocie wyjdzie ile tak naprawde jest aut na naszych imprezach. Ile ich bylo rok temu w wawie? A ile bylo teraz? Klub sie rozwija.

Co do regulaminu PZMotu - ile z tego mozna sprawdzic w naszych warunkach skoro ludzie uwazaja ze nawet z waga i moca jest problem?

A i tak wszyscy wiemy ze najwiekszy szum wokol regulaminu zawsze robia te osoby, ktorym on jest najmniej na reke...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.04.2007, 10:31 
Administrator

Dołączył: 5.03.2007
Posty: 1151
Regulamin mamy jaki mamy, nie jest doskanały, ale obowiązuje. Jednak wagi i hamownia to już chyba lekka przesada. :(

Na szczęście mam seryjne auto i nie jeżdzę nim dobrze, nie robię czasów, więc jestem wyluzowany. Nie mam zamiaru poddawać go hamowaniu na czyjeś żądanie. I co :?:

Szkoda, że nie była dokładniej rozważona propozycja regulaminu, którego zapisy odczytał PD na spotkaniu Zarządu na początku roku. Były tam proste definicje (obrys kół, tapicerka itp.), które łatwo by było zweryfikować na każdej próbie zwyczajnie oglądając auto bez specjalistycznego sprzętu. Coś na kształt regulaminu SSS dla klas "street".
Część z nich co prawda znalazła się w naszym regulaminie, ale nie maja one większego znaczenia, bo "trzyma" nas tabelka waga/moc.

Zagrożenie wykluczenia kogoś na koniec sezonu w wyniku wagi, odbieranie pucharów to jakiś kosmos :shock: . Chyba nikt tego nie bierze na poważnie (mam nadzieję). :crazy:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.04.2007, 10:49 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 3164
Nie chodzi o odbieranie pucharow. Ale jesli wyjdzie ze ktos powiedzial ze ma serie, a ma przerobionego nieregulaminowo potworka to po prostu jest wylaczony z dalszej klasyfikacji w swojej klasie, a punkty ktore do tej pory zdobyl przepadaja.
Tabelka tabelka, kazdy kto modyfikuje swoje auto predzej czy pozniej laduje na hamowni i wie jaka ma moc, jak odciaza auto to wie ile zdjal wagi. Chodzi o to by ludzie sie do tego przyznawali, bo przeciez po co zwyciezac, jesli sie ma oszukane auto?

Powiem szczerze: ja bym byl z checia za tym by seryjne auta byly tam gdzie sa, dopuszczone przerobki typu wydech, twardsze zawieszenie, hamulce, a reszta - czyli zmiana mocy poza komputerem, zmiana wagi, oraz inne przerobki - klasa w gore. Niech seria sie sciga z seria, a przerobki z przerobkami. Ale niestety nikt mojego wniosku nie poparl :P

W tamtym roku mocniejsze auta narzekaly ze musza sie scigac ze soba (carrera 350km z turbo 480km), rozciagnelismy klasy, a teraz ze ich za duzo :?

Sezon sie zaczal. Wezmy pod lupe wszystkie imprezy gdy sie zakoncza, a nie dyskutujmy o jednej na ktorej pare osob nie bylo.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.04.2007, 16:01 

Dołączył: 20.03.2007
Posty: 65
Witam
Czy można odchudzić auto, aby zniwelować nadwyżkę wagi kierującego.
Chciałbym zaznaczyć, że daleko mi do sylwetki amerykańskiego lotnika.

Pz


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.04.2007, 16:03 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 3164
Regulaminowo - 5% wagi, czyli ok 70kg w przypadku naszych aut.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.04.2007, 16:51 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1327
Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
Ja może dla ilustracji jeśłi czas pozwoli to zeskanuję( w tym celu muszę kupić skaner) swoje pomiary wagi oraz mocy :idea:
dane tę będą pochodzić z chwili gdy auto było już dopieszczone ,skończone a zarazem nikt jeszcze niedyskutował o limitach wagi oraz mocy. Wszystkie te pomiary są w archiwum TTC a jest ich kilkadziesiąt i każdy może się z nimi zapoznać.

Uzmysłowi to może ogółowi jak w rzeczywsitości wyglądają te moce po tuningu ale i też uzmysłowi ,że waga rzeczywsita jest znacznie wyższa niż by się to komuś wydawało.
I radzę też zważyć /shamować swoje autka i pewne rzeczy się wyjaśnią.
A najlepiej zabrać się za trening bo wiadomo co czyni mistrza :wink:
vide np. Marcin /Piotr

Na marginesie powiem,że jedynymi modelami Porsche które mogą mieć fabryczny naddatek mocy to model 964 oraz 993 bez vario ramu.
Mało kto wie,że np. 964 RS ma moc 260 PS a jest to seryjny tyle że blue printed silnik ,odwrotnie w 993 z Vario Ramem ten ostatni wcale niedodaje właściwie tych + 10 KM.(dodaje ale nie w mocy maxymalnej)

uff.. jak zwykle się rzopisałem




_________________

968 - out
912
996 - out


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.04.2007, 9:32 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3928
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
Trudna to dyskusja - myślę, że stała się bezcelowa, jeśli adwersarz udowadnia jedynie emocje a nie techniczne i formalne argumenty. Nie ma co już dywagować na temat skąd się bierze przyrost mocy czy momentu, ani też dlaczego we wszystkich sportowych regulaminach pojemność jest głównym wyróżnikiem i dopuszczalny -lub nie- zakres modyfikacji. Stało sią dokładnie tak jak przewidywałem - regulamin PCA z którego przyjęliśmy podział na klasy - w części samochodów SERYJNYCH, dopasowujemy do naszych potrzeb i warunków, w których jego stosowanie jest nierealne.Powstaje dziwadło. Zatem niech tak będzie do końca sezonu, a potem zabawa zacznie się od nowa :lol:




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.04.2007, 9:52 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 3164
Pojemnosc pojemnosci nierowna.
Wez pod uwage ze 944 2.7 ma 165KM, natomiast nowy boxster, majacy rowniez pojemnosc 2.7 ma tych konikow 245. Nasze auta to zakres 50 lat produkcji, wiec pojemnosc silnika nie moze tu byc wyznacznikiem.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.04.2007, 12:24 

Dołączył: 9.03.2007
Posty: 855
To może trzeba było ustawiać auta w klasach według przyspieszenia 0-100 km/h 8)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.04.2007, 12:29 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3928
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
Czyli jednak moc jako wyróżnik najpraktyczniejszy w naszej zabawie ? mam nadzieję, że nie podniesiesz teraz tematu zawieszenia, które w nowszych autach zapewnia całkiem inna trakcję....może też trzeba coś z tym fantem zrobić. Póki co opuszczam mdły już temat gwiezdnych wojen by rozpocząć majówkę...




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum









cron