Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 27.01.2014, 13:17 

Dołączył: 4.01.2014
Posty: 6
Szukałem podobnego wątku na forum i nie udało mi się odnaleźć miejsca gdzie użytkownicy wypowiadają się jakie są atuty a jakie wady tych dwóch opcji. Drążę temat ponieważ jestem na etapie poszukiwań Cayenne GTS lub TURBO po lifcie. Chciałbym zapytać jak jest w praktyce - czym jeździ się lepiej - czy użytkownik GTS nie ma niedosytu i chęci na TURBO lub użytkownicy TURBO myślą o GTS?

Pozdrawiam wszystkich.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.01.2014, 14:51 

Dołączył: 14.08.2011
Posty: 290
Wez Turbo S i po dylemacie :) - osiagi ciut lepsze od turbo, a wyglad GTS.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.01.2014, 21:32 

Dołączył: 7.02.2012
Posty: 136
GTS'a za sam dzwięk, 405KM w zupełności wystarczy :wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.01.2014, 21:58 

Dołączył: 5.11.2012
Posty: 249
oczywiście GTS :twisted:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.01.2014, 20:40 

Dołączył: 5.10.2008
Posty: 109
Lokalizacja: mazowiecki
Nr klubowicza: 163
Owszem GTS nowy model 420 KM.rewelacja :lol:


................................
Było: 997 2006
Jest : Cayenne 2006 ,GTS 2013


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.01.2014, 21:26 
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.11.2009
Posty: 2217
Lokalizacja: Krapkowice
Nr klubowicza: 143
Najlepszy to ten GTS z mojego avatara :)




_________________

www.911classic.pl zawsze piękne 911 :)

Krzysztof


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 28.01.2014, 21:28 

Dołączył: 24.11.2012
Posty: 249
goral83 napisał(a):
Drążę temat ponieważ jestem na etapie poszukiwań Cayenne GTS lub TURBO po lifcie.


To jest nas co najmniej dwóch.

Mnie przekonały głównie koszty eksploatacyjne.

Praktycznie te same.

Paliwa spala przy normalnej jeździe ok 2-3 l na 100 km więcej.

Jak pisze Bukol (były użytkownik) Turbo S jest jak sex na kołach.

Fajnie wyposażona no i osiągi (kN)!

Tylko trudno znaleźć dobre TS.

W Polsce praktycznie nie występuje.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.01.2014, 22:23 

Dołączył: 2.12.2010
Posty: 531
Lokalizacja: Toruń/Gdańsk
Nr klubowicza: 412
Tu masz ładne TurboS:

http://otomoto.pl/porsche-cayenne-turbo ... 12860.html




_________________

Marcin
było: 986, 987S, 996.2 Targa Orient Red Metallic
jest: Macan S i Boxster 718
http://WWW.AURAN.PL
http://WWW.MISSALA.PL
Perfumeria Quality Gdańsk


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 29.01.2014, 18:34 

Dołączył: 14.08.2011
Posty: 290
PoZoR napisał(a):


Cos za tanio moja pogonilem :) Ale ladna jest skubana.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 30.01.2014, 10:48 

Dołączył: 24.11.2012
Posty: 249
Chyba raczej w Bydgoszczy mają nierealne oczekiwania.

8)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 30.01.2014, 11:30 

Dołączył: 14.08.2011
Posty: 290
Serrgiusz napisał(a):
Chyba raczej w Bydgoszczy mają nierealne oczekiwania.

8)


Chyba tak :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 31.01.2014, 0:21 

Dołączył: 4.01.2014
Posty: 6
Widzę że sporów wielkich nie ma. Wniosek - posiadacze GTS bardzo zadowoleni,, TURBO i TURBO S też.... To cieszy.... Ale dźwięk GTS jest konkret...

Co do TS o którym mowa wyżej to piękna sztuka ale przy takich kwotach lepiej dozbierać do nowej wersji TURBO - skrzynia 8 i osiągi robią wrażenie... ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 31.01.2014, 8:31 

Dołączył: 14.08.2011
Posty: 290
goral83 napisał(a):
Widzę że sporów wielkich nie ma. Wniosek - posiadacze GTS bardzo zadowoleni,, TURBO i TURBO S też.... To cieszy.... Ale dźwięk GTS jest konkret...

Co do TS o którym mowa wyżej to piękna sztuka ale przy takich kwotach lepiej dozbierać do nowej wersji TURBO - skrzynia 8 i osiągi robią wrażenie... ;)


Mocno przeceniona, ale zapewne wkrotce stanieje. Ale moim zdaniem GTS absolutnie wystarczy, a do tego mozna go miec w odpalowych kolorach :) Powodzenia w poszukiwaniach.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.02.2014, 10:14 

Dołączył: 24.11.2012
Posty: 249
Dźwięk wydechu to już nie jest problem.

8)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 24.08.2014, 14:17 

Dołączył: 11.08.2013
Posty: 160
Serrgiusz napisał(a):
Paliwa spala przy normalnej jeździe ok 2-3 l na 100 km więcej.

GTS czy Turbo?

Mnie osobiście w wersji GTS brakuje wyświetlacza między zegarami, który występuje tylko w wersji Turbo.
Czy w wersji GTS lub Turbo występowały pełne blokady mostów i międzymostowa? (zapalone wszystkie trzy czerwone kontrolki). Bardzo zależy mi na takiej blokadzie...
Czy w Turbo występuje tzw "turbodziura"? GTS pewnie ciągnie od samego dołu, ale jak jest w Turbo?
No i w wersji Turbo przerażają mnie wypalające się zawory oraz pękające węże od układu chłodzenia :(


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum