Autor |
Wiadomość |
Mata
|
Napisane: 15.01.2017, 1:33 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 10.09.2009 Posty: 5042 Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
|
Wróbelki ćwierkają coś o jakimś cabrio ale czy to prawda?
_________________
jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92
było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03
Michał IG: mr.mata912
|
|
Góra |
|
chris
|
Napisane: 15.01.2017, 9:43 |
|
Dołączył: 3.03.2009 Posty: 2284 Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
|
Podobno 964 targa i być może cabrio Fajnie by było ,żeby oprócz wilczej skóry trochę więcej kucy pod maską się znalazło
_________________
-http://classic911.pl
|
|
Góra |
|
Jarecki
|
Napisane: 15.01.2017, 15:32 |
|
Dołączył: 29.12.2013 Posty: 864 Lokalizacja: Łomianki
Nr klubowicza: 381
|
Chętnie bym Wam chłopaki wszystko opowiedział, ale nie będzie wtedy niespodzianki Będą to dwa różne projekty, obydwa mają swój zamysł i będą to nasze autorskie stylizacje i pomysły. Co do mocy @chris - jeszcze chwila czasu jest, pomyślimy. Jedno mogę zapewnić: wstydu nie będzie, Polacy też potrafią
_________________
*Porsche 911
|
|
Góra |
|
chris
|
Napisane: 15.01.2017, 18:06 |
|
Dołączył: 3.03.2009 Posty: 2284 Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
|
Mam o jeden za dużo silnik 3,3 turbo
_________________
-http://classic911.pl
|
|
Góra |
|
Raihkim
|
Napisane: 15.01.2017, 20:08 |
|
Dołączył: 6.03.2011 Posty: 110
|
A ja wiem jak z tego zrobić 400 KM
|
|
Góra |
|
chris
|
Napisane: 16.01.2017, 11:48 |
|
Dołączył: 3.03.2009 Posty: 2284 Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
|
Raihkim napisał(a): A ja wiem jak z tego zrobić 400 KM To co mu zmieniłeś ?? Ja w cabrio mam sprężynę na westgacie na 1 bar + wydech B&B i ma około 350KM.>Miał regulowane ciśnienie doładowania /do 1,8/ ale skasowałem to
_________________
-http://classic911.pl
|
|
Góra |
|
roco
|
Napisane: 16.01.2017, 18:54 |
|
Dołączył: 10.08.2016 Posty: 345
Nr klubowicza: 588
|
będzie dobra impreza podobnie jak poprzednia ! będąc w Japonii widziałem te auta przystosowane stricte na tor w pełnej krasie, tylko oni mają gdzie nimi jeździć my natomiast nie, w stolicy 37 milionowego kraju nie ma żadnego toru, smutne... Akira swoją 911 ma skręconą na ok 600KM, wystarczy żeby ścigać się z GTRami i wygrywać
|
|
Góra |
|
Raihkim
|
Napisane: 16.01.2017, 19:11 |
|
Dołączył: 6.03.2011 Posty: 110
|
chris napisał(a): Raihkim napisał(a): A ja wiem jak z tego zrobić 400 KM To co mu zmieniłeś ?? Ja w cabrio mam sprężynę na westgacie na 1 bar + wydech B&B i ma około 350KM.>Miał regulowane ciśnienie doładowania /do 1,8/ ale skasowałem to 1. Wałki sportowe 2. Sprężyna na 0.9 bar 3. Wydech (nawet z katalizatorem) fabspeed 4. Mocowanie filtra powietrza (Power-Flow Kit) + filtr powietrza 5. Oryginalna turbina ale wymieniony wirnik na kute aluminium (firma Perun) 6. Zmodyfikowany WUR (Brain Leask) 7. Inne mocowanie czujnika położenia wału korbowego (crank sensor bracket allows) Wszystko na starym (oryginalnym) k-jet
|
|
Góra |
|
danzigpl
|
Napisane: 15.04.2017, 16:21 |
|
Dołączył: 27.12.2016 Posty: 51
|
Jarecki napisał(a): Chętnie bym Wam chłopaki wszystko opowiedział, ale nie będzie wtedy niespodzianki Będą to dwa różne projekty, obydwa mają swój zamysł i będą to nasze autorskie stylizacje i pomysły. Co do mocy @chris - jeszcze chwila czasu jest, pomyślimy. Jedno mogę zapewnić: wstydu nie będzie, Polacy też potrafią Proszę podrzuć termin
|
|
Góra |
|
Jarecki
|
Napisane: 31.07.2017, 9:34 |
|
Dołączył: 29.12.2013 Posty: 864 Lokalizacja: Łomianki
Nr klubowicza: 381
|
Szanowni Koledzy - przypominam że już od czwartku do niedzieli włącznie w 911Garage Łomianki, kroimy dwie 911 i robimy RWB Poland 3 i 4. Z tego miejsca zapraszam wszystkich którzy chcą wpaść, zobaczyć to na żywo, pogadać, ponarzekać (****** - Ty jesteś szczególnie mile widziany, żebyś w końcu się na żywo przekonał ) itd. Wybaczcie że nie dam rady osobiście wszystkich zaprosić, ale roboty tyle że nie da się o wszystkim pamiętać - dlatego publicznie, tutaj Wam jeszcze raz przesyłam otwarte zaproszenie. Do zobaczenia!
_________________
*Porsche 911
|
|
Góra |
|
Jerzy
|
Napisane: 31.07.2017, 10:55 |
|
Dołączył: 4.12.2007 Posty: 2505 Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
|
Kurdę postaram się przyjechać - w sobotę w jakich godzinach można? I czy mogę przyjechać z Julkiem (6 lat)?
_________________
Jurek
|
|
Góra |
|
Jarecki
|
Napisane: 31.07.2017, 11:17 |
|
Dołączył: 29.12.2013 Posty: 864 Lokalizacja: Łomianki
Nr klubowicza: 381
|
Bedziemy codziennie od ok 11 do oporu - w zeszłym roku ok 22-23. Młodego Jurek zabieraj bez problemu, atmosfera piknikowa - moja rodzina i dzieciaki też będą
_________________
*Porsche 911
|
|
Góra |
|
Daro
|
Napisane: 31.07.2017, 11:37 |
|
Dołączył: 21.03.2010 Posty: 3734 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
|
Ech, że też w tym roku się nałożyło ze zlotem Cabrio, bo bym chętnie sobie drugi raz pooglądał. Powodzenia i liczę na kolejną fotorelację.
_________________
|
|
Góra |
|
porscheee
|
Napisane: 31.07.2017, 11:40 |
|
Dołączył: 15.03.2007 Posty: 3170
|
Podobnie jak ostatnio turbina z Gdyni przyjedzie popatrzeć w czwartek i piątek , do zobaczyska
|
|
Góra |
|
Ygrek
|
Napisane: 31.07.2017, 14:58 |
|
Dołączył: 9.03.2017 Posty: 159
|
Będę Do zobaczyska chłopaki.
|
|
Góra |
|
Jordan
|
Napisane: 31.07.2017, 15:06 |
|
Dołączył: 18.12.2014 Posty: 490
|
Dzięki Jarek, też podjadę popatrzeć jak się tworzy takie cudeńka. Efekt końcowy pierwszego eventu juz widziałem.
|
|
Góra |
|
adam748
|
Napisane: 31.07.2017, 15:14 |
|
Dołączył: 15.05.2012 Posty: 601
|
W zeszłym roku ledwo zdążyłem prosto z lotniska na sam finał. Tym razem zamierzam się bliżej przyjrzeć procesowi tworzenia Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
|
|
Góra |
|
jacek1963
|
Napisane: 1.08.2017, 2:21 |
|
Dołączył: 21.09.2012 Posty: 52
|
wg mnie zero fascynacji z profanacji porsche, ordynarny body kit i ślepa fascynacja dokonaniami Pana z Japan na nity i silikon czy Wyście do reszty powariowali na tym punkcie, Feri w grobie się przewraca.
|
|
Góra |
|
Daro
|
Napisane: 1.08.2017, 8:59 |
|
Dołączył: 21.03.2010 Posty: 3734 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
|
Tutaj do końca nie mogę się zgodzić z opinią kolegi. Dla purystów każda modyfikacja będzie druciarstwem lecz od czasów Ferrego powstało sporo firm mniej czy lepiej modyfikujących Porsche. A obecny kult za oceanem Magnusa Walkera ? jak zaczynał to dopiero było dosłownie druciarstwo teraz lepiej trochę składa te swoje "klasyki"; a Singer to samo konwersja wsteczna - jedni lubią drudzy nienawidzą a jednak kolejki się do nich ustawiają. Też kiedyś myślałem , że modyfikacje Akiry to takie na prędce, lecz po właśnie takim projekcie jak w Wawie można zobaczyć, że to nie tak do końca. Jedynie czego mi zabrakło w w polskich pracach to modyfikacji także silnika, ale może przy kolejnych projektach to zrealizują. Gusta guściki lecz warto poznać tendencje jakie panują na świecie, a jednak świat oszalał na punkcie Akiry i jest dosłownie wszędzie zapraszany.
_________________
|
|
Góra |
|
Bristol
|
Napisane: 1.08.2017, 10:04 |
|
Dołączył: 5.05.2016 Posty: 580
|
jacek1963 napisał(a): wg mnie zero fascynacji z profanacji porsche, ordynarny body kit i ślepa fascynacja dokonaniami Pana z Japan na nity i silikon czy Wyście do reszty powariowali na tym punkcie, Feri w grobie się przewraca. + 10 Z Techart się śmiejecie...
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|